#19

33 1 0
                                    

Amelia:
*bliep bliep*
Ik doe mn ogen open en een straal van zon gaat in mn gezicht wat me meteen wakker maakt. Ik kijk op mn telefoon hoelaat het is 9.00 ik sta op en loop naar de badkamer waar in een douche neem en mn kleding aan doe.

Als ik mn kleding aan doe doe ik mn haar snel ff door stylen en een pet van new era op

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik mn kleding aan doe doe ik mn haar snel ff door stylen en een pet van new era op.
Ik knik goedkeurend en ik loop naar beneden waar badf  en mohammmed zitten te praten . Goeimorgen zeg ik goeiemorgen zeggen ze terug. En ik liep maar de keuken en maakte de koelkast open en pak wat aardbijen ,ik loop naar de tafel en pak banaan,druiven ,sinaasappel en kiwi en ik schil en snij alles en zet het gemengd in bakjes voor badr,mo en mij ik doe aan de kant van aardbij een toefje slagroom....heerlijk!.
Ik liep met het dienblad naar tafel en riep"ONTBIJD" want ze spelen fortje en niemand hoort je dan. Jaaaa we komen zo roepen ze terug. Ey fok die fortnite ga eten zeg ik en ik ga zitten en begin te eten . Ik hoor ze zuchten en lopenn. Sorry he mama zegt mohammed en hij neemt een hap.

Ik doe mn schoen aan en we lopen naar mn auto en we rijden weg.

Aangekomen bij het pand zucht ik . We kunnen het en ik pak mn gun voor de zkr heid  en doen hem onder me shirt. Ik pak de grote tas en ik loop naar binnen met badr en mohamemd we worden natuurlijk helemaal gecontroleerd. Maar de gun mag ik meenemen . Ik loop naar de kamer waar mn vader wacht . Eerlijk ik ben bang.

1.2.3.4.5 5kilo cocaïne. En hij stapelt alles voor me en het geld heb je toch. Ja zeg ik . Je houd van hem he zegt hij dan . Heel erg papa je moet echt opbezoek komen . Ookal eerlijk je hebt nooit echt voor ons gezorgt behalve met geld. Maar geef niks pap we denken aan de toekomst. Hij knikt het spijt mij schatje maar nu zie je wat voor werk ik doe en voorzichtig jou vriend doet het zelfde werk jij bent zijn zwaktepunt. Dus alsjeblieft zo voorzichtig probeer zo min mogelijk te bemoeien . Vertrouw me op mn woord als er wat os bel mij mannen komen. Dankjewel pap en ik geef hem een knuffel de cocaïne is in nederland als jij aan komt. Wij zijn nog geen 1x gepakt en deze mannen weten precies bij wie ze moeten . Ik knik. Oke jullie vlucht is om 19.00 en die van hun een uur later ja ? "Ja" oke .

Zuchtend loop ik naar mn kamer ik begin met inpakken ik krijg steeds
Anoniem;schatje ik zou maar snel doen hij is bijna leeg
Anoniem ; doe kkr snel ja morgen 20.00 adres komt nog .

Ik reageer
Ik;luister dan eerst een teken van leven en dan krijg je het kkr geld en die kkr cocaïne.
Anoniem;doe rustig ja nii tegen mij zo doen kech
Ik;pfff
Ik;ja of nee
Anoniem;ja face time over een uur vanaf nu.

"EY BOYS OVER EEN UUR FACE TIME VAN DIE KKR FLIKKER" zeg wollah antwoord badr ja kben wel bang eerlijk maar hij gaat geen spel met me spelen  zeg ik boos en ik speel met mijn pistool.ik loop naar boven en doe een trainings shirt aan van real madrid en een korte broek en mn adidas slippers en ik loop naar benden. Waar de boys hun wapens opruimen . We lopen naar mn telefoon die ik aansluit met de tv mn vader is gekomen mn zn hackers ze gaan zijn telefoon proberen te hacken voor de plaats waar hij is.
*tring tring* HIJ GAAT OVER roep ik.
Die mensen doen van alles ze knikken dat ik kan opnemen ik neem op. En zie een man met bievak muts . Ik kijk boos en ga straight naar de point. Ik wil nu yassin zijn als hij niet praat krijg je niks. Hij geeft zn telefoon aan iemand denk ik en ik schrik. Tranen schieten me te binnen die ik meteen weg veeg. Yassin vraag ik . J....a...aa zegt huj hoestend wollah ik hou van jou ik wil met je trouwen zegt hij en hij gaat verder met hoesten.JAAAA roep ik hard  . Wollah je bent bijna vrij zeg ik. Morgen kleimarsterstraat 898 om 20.00 en hij legt neer .
A flikker hij weet toch wel eerst yassin en dan zn spullen. Hij bevind zich in belgie we zullen invallen Op het moment dat je naar binnen loopt ja . Krijg je stipt 20minuten om met hem der uit te komen duurt het langer komen we binnen vallen . Zegt mn vader streng
Ik knik en we praten het plan door met badr en mohammed ik hoop dat het goed komt .

Weet ik dit zeker ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu