#15

30 1 0
                                    




Hier zit ik dan aan tafel in Marokko,met yassin. Ik wil gewoon niet praten ,niet eten ik heb mensen zien dood gaan dit is echt niet goed . Maar yassin probeert me elke dag wel aan de praat te krijgen .

Yassin;
Amelia ze is zo verdrietig. Maar de mannen waardoor ze is ontvoert was ik wat schuldig helemaal vergeten omdat ik echt heel lang niet naar marokko ben geweest. Pff ik voel me zo schuldig. Deze mannen zijn wreed ze vermoorden mensne. Voor je gezicht ,verkrachten,drogeren je .
We gaan vandaag naar nederland ik ga nog een keer proberen te praten het is beter als ze het uit . En het hier laat in marokko.
Amelia kom is . Ze glimlacht zwakjes ze ziet er niet uit. Elke dag marokaanse jurk haar haren in een knot . Maar ze blijft mijn alles maak niet uit hoe ze er uit ziet. Ik geef haar een marocco trainingspak . Dankje zegt ze zacht en loopt naar boven en volgensmij kleed ze zich om. Wel een korte broek die tot de knieen komt want anders is het te warm. Kom zeg ik als ze naar beneden komt ik pak haar hand en we lopen de deur uit. Amelia wil je echt niet praten als je het er uit gooit dan kan je het hier achter laten ze zucht. Oke maar begin er nooit meer over zegt ze zacht.
We lopen naar een bankje en ze gaat zitten en kijkt goed omzich heen . Oke yas maar toen ik daar was heb ik erge dingen gezien vrouwen werden verkracht. Ik kijk der aan b b b b ben je ook vv.. "nee tuurlijk niet ik laat dat niet gebeure ik heb 5dagen niet gegeten " ik kijk der aan en knuffel der wollah seks met hun is de hel denk ik. Maar toen ik daar was zag ik senna"senna van mij zus" ja.....
Ik kijk boos;"wat deed ze daar?" Vraag ik boos . Ze is een hoer zegt ze dan zachtjes . Kanker zooi roep ik boos . Wollah me ik ken der . Sorry zegt ze zachtjes en knuffelt me ik knuffel snel terug dit is de 2de keer dat ze me knuffelt sinds ze terug is. Kom we gaan we moeten inpakken. Is goed zeg ik en we lopen terug naar het huis . Ze loopt meteen naar boven en ik hoor kastdeuren open gaan en dicht en open haha.dames... ik heb kn koffer al ingepakt nu ff potje fifa met mn niffos spelen .

Amelia;
Yassin had gelijk ik voel me een stukje beter ik doe mn kleding aan voor in het vliegtuig.

En ik doe mn boskrullen in een knot.

Ben je klaar roept yassin . Jaaaa roep ik terug ik hoor dat hij de trap op loopt . Hij pakt me koffer en geeft me een kusje op mn wang . Ik glimlach en loop achter hem aan .

Zuchtend lopen we het vliegtuig uit on or way to home.

Aangekomen bij mn huis loop ik naar binnen mn broers zitten aan tafel hun zitten nooit aan tafel. .ze kijken me aan met grote ogen . ALLAH DANK U WEL roept omar en rent naar me toe en geeft me een knuffel en begint te huilen als een baby. Waar door ik ook moet huilen . Amelia ik ben blij dat je terug bent ik was zo bang zegt hij zachtjes.
Ik ook zeg ik zachtjes hij laat me los ik kijk naar me oudste broer shairon. Hij kijkt me aan en geeft me een knuffel. Ik was zo bang ik ben zelfs elke dag naar de moskee geweest om te bidden. Verluisterd hij . Ik glimlach dankjewel zeg ik en geef hem een kus op zn wang.
Ik ga ik heb zaken te doen zegt yassin dan. Kom eens ff en ik trek hem mee naar boven. Voorzichtig zeg ik en ik geef hem een knuffel en een kusje op zn mond dit is de eerste kus op de mond zinds de ontvoering. Hij pakt me bij me heupen . Wllh ik heb jou lippen zo erg gemist en hij geeft me snel een kusje en loopt naar beneden en ik hoor hem mn broers groeten en de deur uitgaan .
Ik ga zuchtend op mn bed zitten en laat me zelf naar achter vallen ik pak mn telefoon en stuur snel ff reeks. En ik val in slaap.

Yassin;
Ik loop het huis van amelia uit en ik rij naar mn huis. Ik loop naar binnen en ik doe mn koffer in mn tas en ik dress me zelf ff om

 Ik loop naar binnen en ik doe mn koffer in mn tas en ik dress me zelf ff om

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Weet ik dit zeker ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu