Yassin;
Hier zit ik dan ik heb elke dag spijt hier van elke dag .waarom man yassin en sla met mn pistool tegen de muur. Ik sta op en ik doe mn nike tech korte broek aan en mn gucci polo want we zijn nogsteeds in marokko. Ik sta op en loop naar mn pand. BAAS we hebben haar roept eentje . "Kom dan naar hier snel" binnen 1 minuut staat bilal voor me . Oke ik pak mn walkietalkie en begin te praten . Mannen die voor me zijn planA kan van start gaan zeg ik blij. Eindelijk mijn lieve amelia ik mis haar het is zo stil.We komen aan . Ahw hel naw kut hamza verotte homo hij gaat zien wat ik met hem ga doen
Amelia
Ik zit hier al kaulo 1 maand wat is dit kan ik kan beter dood gaan . Echt vies hier gatver. Dan hoor ik geweer schoten. En stemmen "WAAR IS ZE "" hoor ik super vaaak . Tot dat de deur open word gegooit ik kijk hem recht in zn ogen aan . Het is yassin nog nooit zoooo blij geweest om hem te zien .kom zegt hij. Snel ik sta op en besef dat ik alleen in mn bh en onderbroek ben die kkr honden vonden dat ik het uit moest doen anders zouden ze me door me kop schieten. Ren roept hij . Ik ren zo hard ik kan ik kijk nii eens om me heen en ik voel dat ik door bloed ren . Als ik buiten ben begin ik met overgeven . Me haren word naar achter gehouden. Ik draai me om en ik kijk in de ogen van yassin . Hij kijkt me blij aan. Ik heb dit zo gemist en geef hem een knuffel ik begin te huilen. Hij doet zn blouse uit en geeft het aan mij. Helemaal vergeten ik stond nog in mn ondergoed ik doe zn blouse snel aan . Ik voel mezelf zwaar worden en ik val maar ik word opgevangen en ik doe mn ogen dicht.Ik word wakker en kijk om me heen het is donker ik sta op en doe het licht aan ik zie een psg pak liggen en een onderbroek . Hmm ik ruik er aan yassin .pff gelukkig ik ga op het randje van het bedzitten . Ik denk terug wtf is er gebeurt holy shit. Wauwi ik zucht en kijk om me heen een douche perfect .ik loop er naar toe en ik doe de kraan aan en neem een douche en ik was mn haar als ik klaar ben doe ik mn bh aan en de schone onderbroek en het psg pak ik kam mn haar door met mn vingers en maak een knot. En ik doe mn sokken aan en ik loop de kamer deur uit. Yassin zn huis is gvd zo groot. Ik loop naar beneden en loop naar de huiskamer . Waarom zijn hier zoveel jongens pff . Je bent wakker zegt eentje dan. Ik glimlach klein en ik ga zitten op het randje van de bank. Waar is yassin ?vraag ik "eten halen " zegt eentje . Oke zeg ik en ik ga zitten op de bank.
15minnlatr
Ik hoor de deur open gaan echt dichtslaan en voetstappen . Yo kben der zegt yassin ik sta meteen op en loop naar de keuken ik voel me zo erg bekeken. Dat waren echt erge 15minuten.
JE LEEST
Weet ik dit zeker ?
RomanceHallo ik ben amelia en ik ben 15 jaar mijn leven lijkt perfect maar dat is het zeker niet mijn kaft is mooi maar mijn verhaal is zeker anders.