Amelia : ik rij naar een hotel en check in . Ik loop mn kamer in en plof neer op het bed en staar naar het plafon en ik laat een traantje vallen. Waarom ik ? Ik hou van hem ? Ik kijk naar mijn telefoon alleen maar whatsappjes van yassin.
Bæ; ameliaa
Bæ; ameliaa
Bæ; ameliaa
Bæ; ameliaa
Bæ; ameliaa
Bæ; ameliaa
Bæ; ameliaa
Bæ; ameliaa het spijt meeeJa dat zou ik ook zeggen kzag hoe hij haar kuste het leek wel met liefde .
Ik zucht en sta op en bekijk mezelf in de spiegel gatver ik zie er niet uit. Ik doe mijn jurk uit en haal het make up van mn gezicht en ik neem een douche .
Als ik klaar ben doe ik mn lingerie aan en mn pyama er over .3 maanden later💗
Ik ben inmiddels al in nederland elke dag vind yassin wel een manier om contact te hebben ik ben inmiddels 16 jaar geworden. Ik word echt gek van hem. Ik ga vandaag met hem praten 6 uur bij het parkje het is half 6 ik besluit mn kleren aan te doen het is zo warm deze dagen .
Ik pak mn lv tasje
En ik doe mn telefoon mn bank bas en mn huis sleutel er in . Ik doe nog wat conclealer op en klaar ik kijk op de klok kwart voor 6 ik zucht en stap uit huis en ik loop naar het parkje
Ik zie yassin al zitten op een bankje ik loop er naar toe . Ik ga zitten zonder iets te zeggen. Ik voel gewoon dat hij me scant . Ik zucht en kijk naar 2 eenden die met hun kindjes lopen . Dan voel ik 2armen om me heen en voel geadem in mn nek. Het spijt me zo erg amelia, ze zoende mij uit het niets ik had gewoon spijt dat ik zelfs hoi terug zei zegt hij met een schore stem.ik maak me los en ik sta op en ik kijk naar yassin . Wow hij ziet er niet uit. Hij heeft een nike pak aan en zn capuchon op en zn haar is warrig er onder . Ik kijk hem aan . Sorry zegt hij en staat op . Ik zie dat hij naar mn lippen kijkt . En voor dat ik denk voel ik zijn zachte lippen op die van mij. Ik heb dit zo gemist en zijn lekker geur . Ik maak me los en zet mn handen op zn wangen en kijk hem recht in zn ogen aan. Ik zie gewoon verdriet en wallen ik geef hem een knuffel en hii knuffelt me terug . Ik mis je verluistert yassin in mn oor. Yassin we doen het rustig aan ja . Ja lieverd zeg ik .
We lopen naar mn huis ik doe mn deur open en ik zie omar en shairon weer eens heel de dag spelen ze fortnite dus die zie ik ook nooit . Ewa zeg ik en ik trek yassin mee naar binnen . En wat doe jij hier zegt omar terwijl hij yassin vies aankijkt . Het goed maken met je zus zegt hij. Omar en shairon kijken me aan ik knik kom zeg ik en we lopen naar boven als ik boven ben draai ik me om. Waarom kijk je altijd zo naar mn lichaam zeg ik lachend . Shhtt zegt hij en kust me teder en lief maar ook verleidelijk . Oml ik word gek van hem . Hij leid ons naar mn kamer en we laten ons op het bed vallen . Ik laat even los om te ademen . Hij kust in mn nek. Yasss zeg ik zachtjesss . Jaa zegt hij zachtjes in mn oor . Is genoeggg zeg ik zachtjes terug ik draait ons om en ik lig nu op yassin. Hij plaatst zijn handen op mijn bil en kust nog 1x mijn mond . Ik hou van je zegt hij dan . Ik ook van jou yassin . Ik leg mn hoofd op zijn borst en ik val in slaap.
Yassin;
Ik kijk naar amelia die der ogen sluit . Wauwi ik heb nog nooit zoiets gevoeld bij een meisje . Dit was liefde voller dan de kussjes hier voor. Ik zucht en aai haar zachte krullen ik leg mn hoofd goed en ik val ook in slaap.Zuchtend word ik wakker ik kijk op mijn telefoon 1.00 snachts allah. Ik kijk naar mn meldingen en ik moet naar mn pand voor zaken met mensen .Ik maak amelia zachtjes wakker met allemaal kusjes op haar schouder . Ze kreunt zo lekker oefff. Als ze niet stopt gaat deze hele nike broer ontploffen . Word wakker verluister ik in der oor .ze zucht en doet der ogen open . Ga verder het voelde lekker zegt ze en knuffelt . Andere keer als je 20 bent en we zijn getrouwd gaan we verder . Ze kijkt me aan en lacht . Die glimlach😍😍 pfff. Omll ik hou van haar ze maakt me gewoon blij. In deze 3 maanden heb ik me zo kut gevoelt en nu kan niks mijn dag breken. Ik moet gaan werken zeg ik. Ze zucht yass wanneer stop je. Schat weet je hoe moeilijk het is . Oke ik ben wel de baas ik verdien hartstikke goed. Het is gevaarlijk zegt ze en kijkt me recht in de ogen aan. Het komt goed zeg ik en ik sta op. . Ze staat ook op en bekijkt zichZelf in de spiegel ik ga achter der staan . Zo mooi ik hou van je en doe haar krul achter der oor en kus der in der nek. Ze lacht . Ik ga zeg ik. En laat der los ,sgoed we lopen naar beneden en de boys zitten met hun matties . Omar groet me en shairon ook . Ik doe mn valentinos aan en maak de deur open . Ik zie je morgen zeg ik en geef der een kus . Bye antwoord ze en doet de deur dicht.
Ik loop naar mn huis en pak mn auto en stap in en rij richting het pand er is een jongen die amelia iets wou aan doen maar we waren hem voor ik ben benieuwd wie het isTheee endddd
Hahaha nee wie denk je dat het is?
JE LEEST
Weet ik dit zeker ?
RomanceHallo ik ben amelia en ik ben 15 jaar mijn leven lijkt perfect maar dat is het zeker niet mijn kaft is mooi maar mijn verhaal is zeker anders.