#18

33 2 0
                                    

STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM


😈;
Ahaha ik ga nog lang niet vertellen wie dit is hahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahhaaaaa veel succes zal ik zeggen amelia je ziet yassin never nooit meer .

Amelia;
Het is al 2 dagen later ik heb badr meteen gebeld hij zei dat ik niet naar de politie moet gaan anders word bekend dat ze in de drugs werken . badr woont nu in mijn huis want het kan gevaarlijk worden gelukkig kent mijn broer badr .ze zoeken uit waar hij is maar al zijn mannen waren buiten bewust zijn en de cameras deden het niet . Het lijkt wel gepland .
Zuchtend stap ik mijn bed uit waar ik al 2dagen niet uit ben gekomen ik besluit een lange warme douche te nemen als ik klaar ben droog ik mn haar en doe het in een knot en doe ik mn kleren aan.

Zuchtend stap ik mijn bed uit waar ik al 2dagen niet uit ben gekomen ik besluit een lange warme douche te nemen als ik klaar ben droog ik mn haar en doe het in een knot en doe ik mn kleren aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik alles aan heb loop ik naar beneden ik pak mn telefoon en zie en raar berichtje ik open het en lees het met grote ogen snel maak ik een screenshot.

Onbekend ;hey schatje ik heb jou vriendje yassin. Wm je gaat hem vinden . Lekker voor hem lekker geen geluk. Hij heeft mijn leven verpest ik doe het nu lekker terug . Maar lieverd wil je hem zien moet je wat doen 5kilo cocaine uit colombia  alles moet door jou geregeld worden en ohja ook graag 1miljoen euro der bij. Maarja dat gaat je never nooit lukken haha dus ja dat voorstel staat vast maar het lukt je toch niet  haha doei en hier een foto van je yassin . Bye hoertje.

Ten eerste ;kzeg jou ik vermoord hem hij kent mijn niet niemand kent deze kant van mij maak mij boos je krijgt boos
Ten tweede ;ik ?? Ik?? Hoertje
Ten derde ; wie zegt ik heb geen conecties ik kan nii aan coca komen ?
Ten vierde ; deze boeler gaat dood .
Ik loop naar badr en vraag of hij naar mn kamer kan komen .
Ga zitten zeg ik

STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM
STEM

Badr; ga zitten zegt ze ziet er zo boos uit. Lees dit ik lees de screenschot.
Onbekend ;hey schatje ik heb jou vriendje yassin. Wm je gaat hem vinden . Lekker voor hem lekker geen geluk. Hij heeft mijn leven verpest ik doe het nu lekker terug . Maar lieverd wil je hem zien moet je wat doen 5kilo cocaine uit colombia  alles moet door jou geregeld worden en ohja ook graag 1miljoen euro der bij. Maarja dat gaat je never nooit lukken haha dus ja dat voorstel staat vast maar het lukt je toch niet  haha doei en hier een foto van je yassin . Bye hoertje.

Lachend geef ik der telefoon deze mannetje  is kkr gek . Ik ga het doen zegt ze dan serieus.  Ben je gek? vraag ik dan

Weet je het zeker vraag ik ?

Weet ik dit zeker ?
Antwoord ze me
Ja breng me naar zijn pand en ze begint met der koffer in te pakken zij houd zo erg van yassin niet normaal.

Amelia;
Aan gekomen in yassin zn pand onderzoek ik alles ik kan dit ik app mn broer of hij omar bij onze oma kan laten wonen het zit me zo op mn hart als ik niet weet dat hij veilig is . Badr gaat me helpen gelukkig . Hij weet het niet toen ik nog bij mn vader woonde heb ik veel geleerd hij zit in de drugs . In colombia ... COLOMBIA  roep ik dan ik pak een een blaadje en schrijf mn notities op. Wat vraagt badr .
Oke mijn vader zit in de top drugs dealen hij woont in colombia via hem krijg ik wel 5 kilo coca dit komt goed heel erg goed . Ik pak mn laptop en boek 2 tickets naar colombia morgen om 14.00 schiphol voor 5 dagen .gelukkig ben ik voor mn vader toch wel zn prinsesje. Maar nogsteeds ben ik een beetje bang want dit is wel groot . Oh jeetje ik mis yassin nu nog erger pfff.

NEXTDAY

*bliep bliep*

Zuchtend sta ik op ik ben zo zenuwachtig . Badr dwong me dAt ik moest slapen. Wat een schat van een vriend.
Ik sta op en loop naar de badkamer en neem een lange douche deze douche is echt lekker warm .
Als ik klaar ben doe ik mn kleding aan .
Een zwarte crop top daarboven mn superme trui en mm pink pyama broek en zwart balenciaga sneakers .ik stijl mn haar en doe mn petje op en wat parfum en deo en mn sieraden

ik stijl mn haar en doe mn petje op en wat parfum en deo en mn sieraden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik klaar ben loop ik naar beneden met mn koffer . Daar aangekomen staat badr een ontbijtje te maken . In zn marocco korte broek.
Goodmoringgg zeg ik . Goodmoring zegt hij en legt een broodje met ei optafel. Dankjewel zeg ik en neem een hap.

We zitten in de auto onderweg naar schiphol.
Aangekomen na een lange stilte een goeie niet een akward stilte, lopen we schiphol binnen door naar de gate en shitt

Daar zitten we dan onderweg naar colombia
Met badr en mohammed hij is toch mee gegaan.

Zuchtend sta ik op ik ben zo zeenuwachtig. Mn vader komt ons ophalen . We pakken onze koffers en lopen naar buiten waar een hitte ons pakt . Een witte grote polo komt aanrijden en mn vader stapt uit. Ik kijk hem aan en tranen vullen nooit ben ik echt met mn vader opgevoed maar toch. Ik ren naar hem toe en knuffel hem . Papaa roep ik blij hey moes zegt hij blij en hij draait me in de ronde . Ik loop naar badr en mohammed met mn vader en ik pak mn vader . Hallo meneer zegt badr en geeft hem een hand druk . En het zelfde doet mohammed ze mogen elkaar gelukkig .

Ik loop mn vaders huis binnen waar we mogen verblijven . We lopen binnen en gaan zitten . Schatje vertel me nu beter het verhaal en hij gaat zitten en geeft me een beker met wisky wat ik natuurlijk aan neem want ik ben helemaal gek aan het worden .
Ik vertel hem alles van a tot z .
Hij kijkt me aan zo dat is me wat zegt hij.
Ja en hoe het is niet niks en ik zeg het jou papa je weet hoe ik ben als ik boos ben ik vermoord die gene.
Tranquillo komt goed over morgen 1 uur smidags "adres" en je krijgt het en hij drukt een kus op mn voor hoofd dankjewel papa.

Dat was het dan gaat het goed komen denk je ?

Weet ik dit zeker ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu