Sikeresen elvégeztem a 10-osztályt ezután keztem a gyakorlatot nálunk fele mondva "Praktikát" ami 8-hétből állt alig vártam,hogy véget érjen de hisz még ell sem kezdődött.Folyton az a lány járt a fejemben akit minden szünetben,lestem mikor jelenik meg. Álmodoztam ilyen meg olyan, romantikus jelenetekre aminek köszönhetően hamar elteltek a napok. Aztán a Fönökömtől kértem 1-hét pihenőt.
-Ell szeretnék 1-hétre menni.-Reketes hangon mondva neki.
Magas,félkopasz és enyhén szürkés hajú volt,44-45-év közüli erősen kiedzet kezei voltak a sok autójavitástól mindig olajas volt a keze,a ruháján érezni az erős benzin szagot.Borotvakapa is iggen keveset járt az arcán,olyan alkalmakkor veszi a kezébe amikor papirmunkákat intéz vagy éppen autobiznisz esetén.
-Rendben.-bolintva a fejével egyet de nem igazán ment bele mivel,hogy szüksége volt rám a műhelyben.
-Egy hét után várlak addig intézd ell a dolgaid!.-Mondva ez a mély és férfias hangjával!
-Rendben úgy lesz!.-feleltem neki,egy gyengéd mosolyal a szemébe!
Ahová menni készültem az Gyergyószárhegy volt mivel egy lány oda ment a bentlakásba,hogy a gyerekekre vigyázon mivel nagyon szerete a gyerekeket.Ezelőtt 2-3-éve láttuk egymást már nagyon hiányzott és itt volt az alkalom,hogy találkozak vele.
Ferenczy Abigél a neve 18-19-éves fiatal lány,aki rendkívüli okos,csinos,hoszú világos gesztenyeszinű hajal,világos barna szemel,és csinos formás testel mintha agyagból formászták volna minden domborulatát.A telefonomra néztem és a telefonom kijelzője 13:30-órát mutatot.Öszecsomagoltam 1-hétre elegendő ruhát a bőröndömbe,és a vonatálomásra siettem.Mivel a vonat 14:09-kor indul nekem csupán 15-percem volt,hogy bérjek és jegyet vasaroljak mert az időt elhuztam az ide oda pakolgatásal.
YOU ARE READING
Felejthetetlen Szerelem💔😫
Romance2017.08.15-20- között indult az egész történetem amit egy kiss idő után el is csesztem a makacs önző és ne folytassam tovább fejemel amit kimondottan a nagy Egomnak köszönhető.... Na de kezdjük is el ezt a Felejthetetlen Szerelmet!!!