#10

83 0 0
                                    

Ez a mondat így szólt a telefonon keresztül: "Nem fogom tudni kibírni azt, hogy ne csaljalak meg!"-A könny is megcsordult most a szemembe, e mondat leírása folyamán. A telefonban néma csend volt és annyit halva: -"Most hagylak!"-és ki nyomta a telefont. A szívem erősen kezdett lüktetni olyan erősen lüktettet, hogy az egész testemen éreztem a szív verésemet nehezen kapva levegőz, újból felhívtam de nem vette fell, rengetegszer hívtam, de csak nem vette fel. Az orrom vére megindult annyira sírtam a hasam folyamatosan görcsberándult, a folytonos sírástól a számból is a vér ömlött, abban a hitben voltam,  hogy csak az orromból áramlik oda de meg voltam győződve, hogy nem onnan jön. Próbáltam segítséget, hívni telefonon keresztül. Egy lányt hívtam Enikő volt a neve. De sajnos sokat nem tudott segíteni mivel, hogy több mint 200-km távolságra volt tőlem, próbált nyugtatni, de sehogy sem sikerült neki csak jobban sírtam és egyre több vérem folyt el. Aztán Abigélhez fordultam segítségért,  de ő sem bírt segíteni mondta, hogy menjek segítséget hívni. Erőm nem volt felállni  a földről, csak arra  tudtam gondolni, hogy vajon most Nóra, hogy van mennyire fájhat az amit én mondtam neki.  Amit tényleg nem gondoltam komolyan. Kezdet a fejem erősen fájni és szédülni is kezdtem, az udvaron víz csapok voltak elhelyezve, nehezen el is jutottam az egyikhez és megmosakodtam, a vér folyamatosan folyt az orromból és a számból,  amit több mint 30 perc próbálkozás után nehezen elállt. Az orromból folyamatosan cseppent a vér. Mentem és lezuhanyoztam közbe Nórára gondoltam, hogy mi is van vele el se tudtam képzelni, hogy is nézhetett ki pont egy táborban ahol rengeteg korabeli volt. Félve, hogy valami komolyabb baja eset miattam. Zuhanyzás után hívtam még párszor, de  nem válaszolt. A sok sírás közben elaludtam a könnyeim között...

Felejthetetlen Szerelem💔😫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin