Folyamatosan sms-eztunk elmondta,hogy is érezte magát aznap éjjel.Könyes szemel olvastam el,hogy neki menyire is fájt az amit mondtam neki,nagy nehezen elfogadta azt,hogy n komolyan gondoltam azt amit mondtam neki.Nincs is rosszabb a lelki fájdalom-nal.Amikor a tábornok vége lett egy Vasárnap újabb találkozás terveztünk.A szokásos helyünken találkoztunk a parkban.Ahányszoreglattam anyiszok kezdett a szívem egyre csak jobban és jobban verni újból a fellegekben éreztem magam.Anyósa finoman csókolt a puha ajkaival mint találkozásunk elején egyre jobb és jobb volt,amibőleh többet és többet akartam.Egyszeriben csak elkésett a szél erősen fújni és az eső is megeredt.Egy ideig gondolkoztunk,hogy hová is mehetnénk ahol,meleg is van és ahol csak ketten lehetnénk de errefelé nem találni sűrűnilyen helyeket,végül egy cukrászdában mentünk be.Kérdeztem tőle egy férfihoz méltóan,hogy kér-e valamit inni vagy enni de nem kért semmit.Anyira kívántatták magukat a sütemények a pultnál de végül nm vettem fogalmam nincs,mert nem kóstoltam meg legalább egyet.Végül ott ültünk egy asztalnál egymással szemben és oszevonva az újainkat halkan beszélgetünk mivel rajtunk kívül mások is voltam a Cukrászdában.Egy ideig figyeltem a mellettünk ülő asztalt úgy 5-6 méterel távolabb tőlünk 2-férfi olyan 20-30 év közliek lehetek és velük szembe a kiszolgáló nő volt olyan 30-35 év körüli lehetett.Egyszer csak az egyik férfiegmarkolja a pultosnő kebleit aki egy hirtelen mozdulattal a kezét emelve el is csatant egy a keze a férfi arcán.A férfi rakacsintot a kiszolgáló nőre aki hirtelenjében el is pirult.Nórá-val egymásra néztünk és elnevettuk magunkat persze amennyire vissza tudtuk magunkat fogni,hogy ne vegyék észre,hogy rajtuk nevetünk.
ESTÁS LEYENDO
Felejthetetlen Szerelem💔😫
Romance2017.08.15-20- között indult az egész történetem amit egy kiss idő után el is csesztem a makacs önző és ne folytassam tovább fejemel amit kimondottan a nagy Egomnak köszönhető.... Na de kezdjük is el ezt a Felejthetetlen Szerelmet!!!