#6

80 0 0
                                    

Úton hazafele az autóból nézve ki az ablakon,töprengtem ell,hogy menyire is fontos számomra Abigél.Lassan a gyakorlat "praktika"időm is eltelt nehézkesen.Közben sokat beszélve Nórával akit egyre jobban bírtam és keztem megkedvelni.Barátságon kívül sokra nem számítottam,mivel nehezen adta meg magát 4-hónapig csak udvarolgattam neki.Mig egyszer írtam neki,hogy megyek egy koncert-re amit a Rolle-együttes fog előadni.Ő is eljőtt,hoszú keresés után meg is találtam.A szívem a keresgélés alatt az egeki ugrott anyira vártam már,hogy lássam és végül csak sikerült.Az unokatestvérével volt Klaudiával,magas vékony lány,gesztenyés színű haj és széles mosolyal az arcán,nézve ránk ahogy épen Nórat ölelve nézetm ránk,látva azt,hogy menyire boldog,hogy Nóra mellet lehetek.Egy tüneményes kislány is volt akit Sárinak hívtak.Anyira aranyos volt abban az 1-órában,meg is szeretem azt a vidáman mosolygó kislányt.Közben Nóra háta mögött voltam és hátulról átkarólva figyeltük a koncert már persze amire figyeltem mivel,hogy anyira nem is érdekelt a koncert csakis az,hogy az a lány előttem áll,akit szünetenként figyeltem és átkarólva mellette lehetek.Közben Sárival szórakoztam a nyakamba felettem és úgy nézte a koncertet,közben ettetem vele a patogatotkukoricat.Spanyol nyelven beszélt mivel a Szüleivel ott élnek keves szavat tudot magyarul aminek a kiejtese olya arányosan szólt az ő szalmából,csak egy kiss időre hazajötek,gondolom a rokonok miat is jöttek visza.Közben mikor Klaudia nem látott puszit adtam a szájára amit alig ha akart nekem engedni mivel,hogy ez neki korai volt és szégyenlős is volt egy kicsit míg le nem buktunk.A koncert is véget ért és,hát sajnos ell kelet köszönjük egymástól,nehezen de elengetem,reménykedve abba,hogy még találkozunk és akkor nem kell,hogy ilyen nehezen elengedjem.Közben le is szidodtam a Fönökömtől,hogy elmentem melöle,tebig szóltam neki,hogy egy kicsit arébb megyek de ő ezeket sosem hallgassa végig figyelmesen.Haza érve Nórára írtam és meg köszöntem neki az estét.Amit ő is meg köszönt és,hogy Sárit enyire megszeretem.Aznap ejel vele is álmodtam.Már arra nem emlékszem,hogy mit de,szép volt az biztos.Aztán megtörtént a 2-dik találkozás is...

Felejthetetlen Szerelem💔😫Donde viven las historias. Descúbrelo ahora