Güzel ruyasindan yeni uyanmış daha doğrusu cok uyumaktan birbirine yapismis olan gözlerini ayırma cabası içinde yataktan kalkmaktansa yatakta kalip 10 dakika boyunca tavanla bakisip dank diye kafasındaa yanan bir ampul sonucunda bir ailesi olduğunu hatirlayip yataktan kalkan bir kiz safligiyla gunaydin dedim yeni bir gunde kendimce. Sanırım bugün Cumartesiydi ve okul yoktu. Bugün beni çok güzel bir koltuk, %100 şarj ve twitterdaki masum-tatlı insanlar bekliyordu. Yani en azindan boyle dusunup mutlu olabiliyordum. Yataktan kalktıktan sonra kahvalti sofrasini kurup, kahvalti yapip, sofrayi kaldirip, makineye yerleştirip, tezgahi ve ocagi silmem için ard arda annemden gelen ve sanki savaş yapiyormuscasina araliksiz mermi atar gibi verdiği emirleri saymazsak çok güzel bir baslangic yapmistim. Bu isleri yaptiktan sonra gunumun hayal ettiğim gibi geçmeyecegini dusunerek kocaya kaçan bir kiz gibi birine yakalanmama ve "evde kal yardim edicen" diyecegini tahmin edebilen bir anneden kurtulma cabası içinde bir şekilde izni kopartip kızlarla buluşmak için disari ciktim. Yanıma kulakligimi almayi tabiki de unutmadim. Kulakligimi takip yol boyunca kendi kendine konuşan ama her adiminda etrafa ayri bi coolluk saçan podyumda yürüyen seksi bir kiz edasiyla yürümeye başladım. Kizlarla bulusacagimiz meydana geldiğimde ortalıkta kizlarin olmadigini gorunce bir kafeye oturup kizlari beklemeye basladim. Aslında saat 13.00 da buluşmak için anlastigimiz kizlari saat 14.00 a kadar bekledikten sonra kimsenin gelmicegini düşünerek kirgin ve unutulmuş gibi hissederek sinema salonuna girdim. Kendi kendime izlediğim filimde yanimda bir çocuk olduğunu, bu çocugun film izlerken sürekli beni kestiğini ve elinin yanlislikla 2-3 kere elime deydiğinde hissettiğim heyecani saymazsak gerçekten cok sıkıcıydi. Sonra kendi kendime tekrar kafeye geldiğimde telefonumun caldigini duyup telefonu heyecanla elime aldim. Arayan Elfindi. Hani su gelicem deyip de gelmeyen kizlardan biri. Her zamanki gibi trip atmak amacıyla telefonu elimde beklettim ve ne desem de soğuk davransam diye uzun uzun düşündüm. Bir sure sonra telefonun sesi kesildi. Çünkü ben telefonu acmayinca haliyle bir sure sonra arama durdu. Daha sonra tekrar telefonum caldi bu sefer arayan da buluşmak için sozlestigimiz ama bulusmaya gelmeyen ikinci sahis; BUĞLEM. Telefon ilk defa bu şekilde caliyordu çünkü normalde Buğlem aradiginda sadece iki kere çalar ve sonra arama dururdu . İlginç olan su ki telefon 2kere araliksiz caldi. Buğlem ? Araliksiz ? İki defa ? Bunlara düşündükçe korkmaya basladim ve hemen telefonu actim. Telefonu actigimda telefonda korkudan sesi titreyen agladigi sesinden belli olan Buglem vardi. Ne oldu ? Diye soğuk bir tepki verdiğimde "Elfin... Elfin bayildi. Ne yapacagimi sasirdim. Korktum. Kaldim öylece. Ama benim bir suçum yok. Sadece cok korktum. Ama beni..." taramali tüfek gibi siralamaya başladı yine her zamanki gibi cümleleriini. Panikledigi cok belliydi ve sakin olmasini söyleyerek nerede olduklarini öğrendim. Hastanedeymisler. HASTANE ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK OLSUN
Teen FictionMeraba arkadaşlar bu hikaye benim ilk deneyimim olacak. Beğenmezseniz bile yadırgamamanızı bekliyorum. Wattpad ailesi gerçekten ,mükemmel ve uyumlu bir aile. Umarım hikayemi beğenirsiniz. İyi okumalaaarr :)))