Gözümü açtıgımda ter icindeydim. Ama gozumu açinca çok mutlu oldum. Çünkü her şey bir ruyaydi. Uyanir uyanmaz Buglemin yanina gidip ona herşeyi anlâttim. Elfinin hastaligindan rüyamda Serpil Hanımın son cümlesine kadar en ufâk ayrintiyi bile atlamadan anlattim. Sonra Buglemi de kapip Serpil Hanimin işyerine gittik. Serpil Hanimin kendisine ait konfeksiyonu vardi. Cani evde sıkıldığı için zaman geçirmek amacıyla actigi ufak bir dükkan(!) Serpil Hanima Elfinin hastaligindan baslayip gördüğüm rüyaya kadar her şeyi anlatmak gibi bir fikrim vardi, en azından bu ruyânin gerçek olmasini engeller belki de ailesinin Elfinin tedavi için ikna etmesine ufak da olsa bir katkim olabilirdi. Onu tamamen kaybetmektense sadece kendim kaybetmek pahasına. Ona verdiğim söze ihanet ettim ama onun hayatini göz yumarak feda edemezdim. Annesine her şeyi anlattıktan sonra annesi hüngür hüngür ağlamaya başladı benim ise korkudan yüreğim hop hop edıyordu. Serpil Hanimin ters bir tepki vermesinden ve hakaret etmesinden korkuyorum. Oysa Serpil Hanim bana cook tesekkur etti. Ona anlatmakla cokk iyi yaptigimi, onu kaybetmeyi göze olarak hayata tutunmasini sağlamak amaciyla ilk temeli attigimi söyledi ve bana sarildi. Bana oyle bir sarildi ki bir an için Serpil Hanimi kendi annem sandim. Çünkü kendi annem bile bana hicbir zaman öyle içten sarilmamisti. KESKE BENİM ANNEMDE SERPİL HANİM GİBİ İCTEN VE ANLAYİSLİ OLSAYDİ diye içimden geçirdim. Serpil Hanimin yanından ayrildiktan sonra Buglemi evine yolladim. Bende Buragi aradm ve bulusmak için cagirdim. Kabul etti ve buluşmak için anlastigimiz T. Kafesine geldi. Elinde ufak bir paket vardi. Paketin bana ait olduğunu tahmin ettim. Geldi öptü ve yanina oturdu haber nasilsin dedi ve hediyeyi bana uzatti BU SENİN İCİN AC BAKALİM BEGENİCEK MİSİN dedi. Heyecanlandim hediyeyi aldim ve actim. İçinden tahmin edemeyeceğim kadar güzel bir kolye çıktı. Kolyeyi alip saclarimi topladı ve boynuna bagladi kolyeyi. Parfümünün kokusu o kadar güzeldi ki aramizda sadece milimetreler vardi.Teniyle tenimin arasında milimler vardi. Dayanamadim birden boynuna sarildim ve SENİ SEVİYORUM SANA ASİGİM diye kulagina fisildadim. Ve birden masadan kalktim uzaklastim oradan. Arkamdaan dur gitme bile dememişti. Ağlayarak uzaklastim eve geldim ve salonda yere oturdum. Öylece orada agladim. Neden bu kadar saf ve salak olduğumu düşünürken onun beni sevmediğini düşünürken telefonuma gelen mesaj sesiyle titreşimler bacagimi gidikladi. Telefonu elime aldim ve mesajin kimden geldiğine baktim. Ve bir de ne göreyim ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK OLSUN
Novela JuvenilMeraba arkadaşlar bu hikaye benim ilk deneyimim olacak. Beğenmezseniz bile yadırgamamanızı bekliyorum. Wattpad ailesi gerçekten ,mükemmel ve uyumlu bir aile. Umarım hikayemi beğenirsiniz. İyi okumalaaarr :)))