"SENİ SEVİYORUM."

2 0 0
                                    

Mesaj Buraktandi. Mesajda su yazıyordu:

-"SENİ CANIMDAN DA DAHA ÇOK SEVİYORUM."

Mesajiyla okuyunca çok şaşırdım. Rüya olduğunu saniyordum. Gerçekten saka gibiydi. Ama saka mi bu?? Ayy çok heyecanlandim simdi. Ayy seviyoo valla :DD Ayyyyy

Çok mutlu oldum heyecandan ne yapacagimi sasirdim. Aslında ben biliyordum sanirim hissediyordum ama bilmiyorum ya sanirim içime doğdu, aslında duvara yumruk atip, koltukta ziplamami ve evin içinde 4-5 tur kosmami saymazsak gayette normal hareket ediyordum. Hemen Buglemi aradim telefonunu acmadi. Elfinin aradim daha sonra ona da ulasamadim. O kadar mutluydum ki onların hakkında telasnlanmak aklima bile gelmemişti. Yine çok bencilce hareket ediyordum. Ask gozumu kör etmişti hiçbir şeyin farkında değilmişim gibi davraniyordum.  Oysa bugün okul verdi ve ben okulu kırıp gitmemiştim okula. Bunun sebebini bende bilmiyordum. Sanirim Burakla buluşma isi olunca her şeyi unutmustum. Yatağa girip uyumak istedim. Yattim. Tam uyuyacakken telefonuma caldi. Buğlem ariyordu. Actim ve bana

-"Elfin hastanede hemen gelmelisin" dedi.

+"Şakanın zamanı değil" dedim.

-"Şaka değil durumu ciddi gelmelisin" dedi.

Bende sinirlenip telefonu kapattim Buğlemin yüzüne. Tam uyuyacakken aklima bir şey dank etti. Rüyam ? Rüyamda da bole olmuştu ? Rüyam yavaş yavaş gerçekleşiyordu. Korkmaya başladım. Hemen kalkıp hastaneye gittim. Ama geç kalmıştım, Elfinin ölmüştü. Bu olanları Bugleme, Elfinin ailesine herkese anlattim ama kimse bana inanmadi benim delirdigimi felan düşündü. Ama emindim. Bunun nasil olduğunu bilmiyorum ama benim bir tek kişi de olsa inananim olmasini istiyordum. Yalan söylemiyorum cunku.

Elfinin öldüğünü hatirladikca içim yaniyordu. Daha iki gün öncesine kadar yanimda olan kiz bugün yoktu. Aklimi kaçırmak uzereydim. Bugün okula gitmem gerekiyordu. Ama ilk defa Elfin olmadan okula gidecekti m. Bu bana gerçekten çok koyuyordu.Çünkü Elfin benım en  yakin arkâdaşlârimdan biriydi. Ayrıca ayni zamanda sırâ arkadasimdi. Onsuz okula gideceğim ilk gunlerdendi. Okula gittim, herkes bana suclüymusum gibi bakıyordu. Oysa ben Elfinin ailesiyle bıle konusmustum suclu değildim. Hiç olmadigim kadar suçsuz ve saftım. Yerime geçtim ve oturdum. Herkes yanındakiyle sessizce bir şeyler konuşuyordu. Daha doğrusu Elfini konuşuyorlardı. Bir süre dayandım. Sonra hoca geldi ilk ders Edebiyatti. Hoca sinifa girince benimle biraz konuştu. Bana bu dünyanın ölümlü olduğunu herkesin birgün ölcegini, duyduğuna göre Elfinin ölmesinin sebebininse beynindeki tümör olduğunu kendimi biraz toparlamami ve toparlanincaya kadar ihtiyacim olduğu her zaman onun yanina gidebilecegimi söyledi. Hoca günleri söyledikten sonra onun lafini böldüm ve ayni seyleri rüyamda gördüğümü biraz daha erken davrânsaydim onun ölümünü engelleyebilecegimi söyledim. Ben bunu söyleyince bütün sınıf gülmeye başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ADI AŞK OLSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin