Burak kirmizi gomlek dugmeleri acik altinda siyah V yaka tisort ve siyah tas surtmeli pantolonunun altındaki kirmizi spor ayakkabilariyla cook ihtisamli duruyordu. Ayrıca çok uyumluyduk ve anlasmali değil sadece tesadüf. Beraber ayni anda merhaba dedik, gülduk ve ayni anda naber dedik. Ne tesadüf bu yaaaa. Sonra ayni anda neyse gidelim dedik. Ayy bir tesaduf dahaa, neydi neydi ? Heh hatirladim ASK TESADÜFLERİ SEVER ... Bana arabanın kapisini acti. Öne binip kemerimi bagladim, o da şoför koltuğuna oturup kemerini bagladi, yanagima bir öpücük kondurdu ve gitmeye basladik. Ben öpucuğunun etkisinden kurtulamayip yol boyunca elim yanagimda mal mal siritarak gozumu tek bir yere dikmiş bir şekilde ütangacliktan geberiyordum. Sonunda geldik ve arabadan indik. Güzel bir komedi filmine girdik. Sinema boyunca Buragin beni izlediğini fark edebiliyordum. Bunu farkettikten sonra aklimdan cikmadi ve filmden hicbir şey anlamadim. Ayrıca Burak çok tatliydi. Ihahaha :DD yerim yaaa sebekk. Filmden sonra beraber yemek yedik ve beni evime birakti. Bu sefer geç kalmadik çünkü erkenden gidip ödevlerini yapip yatip dınlenmemi iştıyordu. Öperek beni evime ugurladi. Hemen eve girip ustumu degisirdim ve rahat rahat yatagima uzanip hayal kurmaya başladim.birden telefonum caldi. Telefonumu actigimda bir de bâktim ki Buğlem. Actim telefonu ve bana Elfin hastanede hemen gelmelisin dedi. Off şakanın zamanı değil dedim bu sefer gerçekten ama dedi ben de yeter Buglem sinirlendirme beni hadi iyi geceler deyip telefonumu elimden biraktim. Gece Buglemden gelen mesajı gördüğümde basımdan kaynar sular bosaldi !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK OLSUN
Fiksi RemajaMeraba arkadaşlar bu hikaye benim ilk deneyimim olacak. Beğenmezseniz bile yadırgamamanızı bekliyorum. Wattpad ailesi gerçekten ,mükemmel ve uyumlu bir aile. Umarım hikayemi beğenirsiniz. İyi okumalaaarr :)))