PİSLİK, GICIK, EGOİST, EMBESİL, SERSERİ...

23 0 0
                                    

Hemen Buragi aradim ve bunun nasil olduğunu sordum.  Aldigim cevap yüzümde ufak bir gulumsemeye yol açsa bile beni sinirlendirmişti. Verdiği cevap su : "Sen paniklediginde telefonun yerdeydi senin telefonuna numarami kaydettim ve oradan kendime cagri attim. Sonra kendi telefonuma kaydettim. Nassil ama çok zekice değil mi ?" Embesil, egoist, serseri pislik, gicik, gerizekali... Tatli yakisikli sevimli... Noluyor bana yaaa ??? Asik mi oluyorum ?? Hayir hayir. Sadece hoşlanma. Neyse düşünme onu Melis düşünme. Hemen kalk ve giyin Melis okula gidiceksin. Ne okulu yaaa bugün pazar salak Melis ah Melis aptallastin iyice. Buragi özledim ben ya. Ne diyorsun Melis ?? Saçma. Neyse düşünme. Düşünme. Düşünme. Düşünme. Düşünme. Dusuunme. Neyi dusunmicektim ? Buragi hehh. Of hani dusunmicektim of sus içimdeki ses sus.

OFF YAA BEN ASİK OLDUM !!! NOKTA. Oh be rahatladim, simdi yatagimdan kalkip asagiya inebilirim. Bugün çok mutluydum çünkü Burakla buluşup sinemaya gidicektik.  İki gün üst üste sinema vay caninaaa. Mükemmel. Hizlica kahvalti yaptim ve duş alip saclarimi kuruttum. Düz saclarimi değişiklik olsun diye kıvırcıklastirdim, siyah taytimi ve üstüne kirmizi kareli gömleğimi giydim. Altına da kirmizi topuklularla muhteşem oldum. Hemen ciktim ve kapida Buragi gördüm. Ama asil sasirtici şey su ki...

ADI AŞK OLSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin