BÖYLE ŞAKA MI OLUR ??

7 0 0
                                    

Kadin gülmesini durdurmayinca sinirlendim ve ağlamaya basladim. Kadin agladigimi görünce arkani don der gibi işaret parmagiyla bana işaret etti. Arkami döndüğümde kocaman bir pankartin üzerinde 1 NİSAAN SAKASİİİ yazıyordu. Burakla birlikte bizde gülmeye basladik. Aslında ben cok sinirlenmiştim ama nabayim her zamanki gibi saf davranislarimla bir anda umursamazlastim. Sonra aklima KUUT bir şey geldi. Kadin bunu biliyordu ve bunun için gülme krizine girmistiiiii !!!

Neyseki hallettik ve bende rahatladim. Ben Burak, Elfin ve Buğlem. Dordumuz kapidan ciktik ve bir kafeye girdik. Beraber meyve suyu içip pasta yedik. Sonra bütün bunları yasarken her zamanki gibi bir şey geldi aklima. Saate bakmak. Cebimden telefonumu cikarip saate bakicaktim ki bir de ne göreyim ??? 13 CEVAPSİZ ARAMA !! Kimin aradigina bakmadan önce saate baktım. Saatin 18.25 olduğunu görünce, beni israrla 13 kere arayan kişinin annem olduğundan en ufak bir tereddutum yoktu. Öyle emindim. Sonra hemen kafeden kalktim ve eve gitmem gerektiğini soyledim. Burak da hemen ayağa kalkti ve centilmen gülüşüyle hemen hesabi isteyip bana döndü "Saat geç oldu bu saatte tek başına  evine gidemezsin evine ben birakiicam " dedi. Bende tamam dedim ve benı evime götürdü. Çok yorgun ve hayattan bezmis bir şekilde içeriye girdim. Ben geldim anneegegegee diye bagirip hemen yukari odama ciktim ve kendimi ANNESİNİN SESİNİ DUYMAYAN HAYATTAN KOPMUS SADECE YASTİGİNA VE BATTANİYESİNE ODAKLANMİS BUR KİZ olarak ayarladim. Annemin "Nerede kaldin ? Bu saate kadar neredeydin? Niye geç geldin?" gibi hesap soran cümlelerini duymadim yataga kendimi attim ve derin bir nefes alarak tam uyuyacakken Burak düşüncelerime dalip uyumami engelledi. Çok tatliydi ama yaaa yerim ben onuuu diye düşünurken birden aklima bir dusunce daha Dank etti.

BURAK BENİM EVİMİ NEREDEN BİLİYORDU ?

ADİMİ NEREDEN BİLİYORDU ?

BEN TANİMADİGİM HALDE ONA NASİL GUVENDİM VE ONUN ARABASİNA BİNDİM ?

Kafamda deli sorulaaarrr vardiii. Bunlara düşünürken uyuyakaldim.

Ertesi sabah gunaydin mesajiyla uyandim. Mesajiyla beni mutlu eden kişinin Burak olduğunu ogrendim. Nasil mi ??? Telefonumda yazıyordu. Benim ??? Telefonum??? Bu nasıl oluur ??? Ben ona telefon numarami vermemiştim ???? O da bana vermemişti ????

ADI AŞK OLSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin