Prima Scrisoare

1.2K 74 3
                                    

(Scrisoarea Georgiei este scrisă cu caractere cursive, Dylan crede ca nu.)

Dragă Dylan,

O scrisoare fără vreo informaţie despre expeditor. Hmm, nimic despre care să îmi fac griji.

Cineva mi-a spus odată, ''Crush-urile sunt doar nişte persoane pe care ni le dorim şi cu care vrem să fim, dar pentru a face viaţa mai distractivă, du-te şi obţine unul.''

Sunt destul de sigur că am făcut asta.

Nu am considerat niciodată că crush-urile sunt doar nişte persoane cu care vrem să fim. Ai putea spune că sunt nişte persoane de care ai nevoie.

Ai nevoie de ajutor.

Spune-mi Georgia. Desigur, ăsta nu este numele meu real. Nu sunt atât de proastă. Nu îmi vei şti numele real decât atunci când ţi-l voi spune eu. Şi nu plănuiesc să ţi-l spun. Ştiu că nu vei citi asta. Dar cui îi pasă?

Pe bune, chiar ai nevoie de ajutor.

Sunt fata pe care o ignori de fiecare dată, marţea, când te duci la ora de fizică.

Ignor multe fete marţea, când mă duc la ora de fizică. Logic.

O ştii pe iubita ta, Nicole? Păi, multe fete ar omorî numai să fie ea. Ea râde alături de tine în fiecare zi. Vorbeşte cu tine în fiecare zi. Dar acele fete? Inimile lor sunt pline de invidie.

Normal că o ştiu pe Nicole. Şi cine spune că îmi pasă de ele?

Îmi amintesc prima zi când te-am văzut pentru prima dată. Atunci, doar atunci, am crezut că dragostea la prima vedere chiar există. Nu era o glumă. Era real, şi era magic. Credeam că era dragoste adeverată. Dylan, mă inşelasem.

Nu este dragoste la prima vedere, dacă celalalt nu simte acelaşi lucru. Revino-ţi, Georgia.

Prima dată când te-am văzut? Întâi decembrie, 1998.

Întâi decembrie, 1998? Atunci a fost balul de absolvire. Atunci am întalnit-o pe Nicole. 

Capşuni şi frişcă,

Georgia.

Georgia, ce faci cu viaţa ta? Dacă ai vreo una.

P.S - Dacă vrei să îmi scrii înapoi, lasă-ţi scrisoarea pe partea de sus a dulapului tău.

''the only thing that keeps me wishing on a wishing star.''

 A/N: Ăsta a fost primul capitol. Dacă sunt greşeli vă rog să le ignoraţi.

Dear Dylan - RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum