A doua scrisoare

910 73 3
                                    

Dragă Dylan,

Oh, tu din nou.

Sunt eu, Georgia. Chiar dacă nu mi-ai răspuns la cealaltă scrisoare. Poate imi vei scrie de data asta?

Doar zi ce vrei. Nu vrei să mă opresc din citit, nu-i aşa?

Unde eram? Oh, prima dată când te-am vazut. Întâi decembrie, 1998. O zi pe care nu o voi uita niciodată. A fost o zi specială pentru mine, poate şi pentru tine. Dar din alte motive.

Îmi amintesc că atunci am întalnit-o pe Nicole.

Pentru mine a fost simplu. A fost o zi cu o urcare, şi o coborâre. 1) A fost o zi pe care nu o uita nicodată pentru că a fost prima dată când te-am văzut. 2) A fost o zi pe care nu o voi uita niciodată pentru că a fost prima dată când te-am văzut cu Nicole.

Aww. Săraca de tine. (Notează sacasmul)

Îmi amintesc cum arătai atunci. Mult mai tânăr, cu privirea aceia obraznică. Cu ochelarii tăi, pe care îi purtai. Acum nu îi mai ai, presupun că porţi lentile. Revenind, tu niciodată nu atingeai o ţigară. Iubeai doar o singură fată. Nu două, nu trei, doar una.

Ce încerci să spui? Încerci să îmi spui cea ce cred eu că vrei? Cine te crezi să mă judeci?

Nu încerc să te fac să te simţi prost, te rog să înţelegi. Doar încercam să spun, înapoi în trecut, tipul ăla. Tipul ăla numit Dylan. Tu. Tu erai diferit, foarte diferit. Şi să înţelegi, acel Dylan, a fost Dylan de care m-am îndrăgostit. Dylan din ziua de azi? Probabil nu ţi-aş fi scris daca acel Dylan de azi, ar fi fost Dylan pe care l-am văzut prima dată in 1998. Ţine minte.

Încerci să îmi spui că fostul eu e mai bun ca prezentul? Nici măcar nu mă cunoşti.

Tot ce vreau sa zic, este că eu cred că Dylan de azi poate redeveni Dylan de care m-am îndrăgostit în 1998. Poţi redeveni acel Dylan care ar fi ajutat o fată pe care nu o cunoaşte să îşi ducă lucrurile. Poţi redeveni acel Dylan care i-ar fi adus unei fete flori şi ciocolată de Sfântul Valentin. Poţi redeveni acel Dylan care nu ar fi aprins niciodată o ţigară la fiecare cinsprezece minute. Poţi redeveni Dylan care purta ochelarii ăia care îl făceau adorabil. Ai putea redeveni acel Dylan de care m-am îndrăgostit acum caţiva ani.

Nu pot. Sunt fericit cu ''Dylan de astăzi''. Viaţa mea e bună aşa cum e. Şi e mai bună decât a ta. Aşa că, nu, mulţumesc.

Cred în tine.

Wow.

Gogoşi glazurate,

Georgia.

Dublu wow.

''that's the thing about pain...it demands to be felt.''

A/N: Vrea cineva dedicaţie?

Dear Dylan - RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum