•Vegre•

10.3K 106 0
                                    

Amikor haza értem Erika és apa rögtön oda rohantak a nappaliból hozzám hogy hol voltam? Nem esett e bajom stb... szokásos szülői féltések..
-Barbara, te hol a budos fenébe voltál??
Kérdezte apa ordítva, és ki mondta a teljes nevem... -Apa nyugi, semmi baj nem történt igaz nem sokra emlékszem de itt voltam az új szomszédoknál. -Hogy hol voltál? Kérdezte apa kikerekedett szemekkel. -Mondom itt a szomszédba Rolinak hívják
Haza vitt mert állitólag valami rossz tarsasag vett körűl.
-De akkor nincs semmi bajod, ugye? Már Liát is hívtam párszor de nem vette fel a telefont. Azt hittem valami baj van.
-Apa nincs.. nyugi... Ha nem baj én most felmegyek a szobába és le fürdők. Már ott is hagytam apát. Gyorsan le dobtam a táskám a szobámba és a fürdőbe igyekezetem hogy le tusoljak. Amikor bele leptem a kabinba nem tudom miért de eszembe jutott Roli, nem ismerem de meg is olyan jó volt vele lenni, bar nem hinnem hogy pont én kellek neki. El is hessegettem a gondolatot. Gyorsan le mosakodtam a víz alatt és mar kész is voltam, nem szeretek reggel fürödni.
Az ágyamra vetettem magam egy szál törölközőbe és a fejemet fogtam mert nagyon fájt. Gondolom a tegnapi piától.
Áhhh többé nem iszok. Felöltöztem,ki nyitottam az ablakot mert nagyon állott szag volt bent.
Ahogy le neztem az utcára lattam hogy Roli egy férfival ordibál. Azt hittem hogy valami idegen, amikor arra a mondatra lettem figyelmes hogy "neked is csak a pofád nagy anyát is minden kurvával csak csaltad".. Ezzel a férfi ott hagyta Rolit és elhajtott a kocsival. Amikor épp a függönyt akartam be húzni mit sem törődve ezzel amit hallottam mivel nem rám tartozik. Roli szerencsére ki szúrt.. hmm de jo.. majd megint azt hiszi hogy leselkedek utána.
-Szia baba orditotta és intett egyet pimasz mosollyal az arcán.  Intettem és már el is mentem az ablakból. Mit becézget nem volt köztünk semmi komoly es nem is lesz.  Le mentem a konyhába és valami kaját akartam keresni mikor apa oda hívott magához.
-Barbi, gyere csak ide.
-Igen apa? Fura vagy mondtam kicsit félve, azt hittem a tegnapról akar ki faggatni.
-Van ez a szomszéd gyerek akit mondtál hogy is hivjak?! Roli.
-igen? Kezdtem meg ijedni mit akar vele.
-Szerintem áthívom és meg köszönöm neki egy vacsora mellett hogy az én édes kislányomra vigyázott és nem hagyta hogy baja essen.
-Apa erre igazan semmi szükség. Én már megköszöntem neki meg minden. Hagyjuk inkabb..
-Nem! Én ragaszkodom  hozzá. Estére készűlj mert jön. Ugy hogy menjünk át hozzájuk és kerdezzük meg hogy van e keve át jönni.
-Mi? Most azonnal?? Én biztos nem megyek sehova. Jelentettem ki.
-Igen. Gyere. Ne kelljen könyörögni.
Felhúztam a cipőm és átsétáltunk a szomszéd házhoz. Apa be csengetett, egy nő nyitott ajtót.
-Jó napot, mi itt lakunk szomszédba és a Rolit keressük. Esetleg válthatnánk pár szót vele?
-Sziasztok. Mosolyodott ránk a nő.
Mindjárt szolok neki, az anyukája vagyok valami hülyeséget csinált megint?
-Jajj dehogy is. És mosolygott  apa a nőre. -ROLI ROLI.. ordított a nő.
-Anya mivan már meg....int es meglátott minket. Telefon a kezébe és vigyorog.
-Ohhh jó napot, szia Barbi.
Apuval kezett fogott -Horvath Roland mutatkozott be apánank. Miben segíthetek? Kérdezte.
-Barbi mesélte, hogy ki mentetted azt este folyamán egy rossz társaságból és ezt szeretném megköszöni. Esetleg lenne kedved át jönni hozzánk?  Mondjuk olyan 7 óra körül egy vacsorára? 
-Persze, szívesen megyek. Mosolygott. És félig rám nézett. -Rendben akkor 7re varúnk. Szia.
Sziasztok. Hátra néztem és végig engem nézett.
-Na látod Barbi átjön, rendes gyereknek latszik.
-ahha... válaszoltam apának unott fejjel.
Ahogy beértünk a házba én fel mentem a szobába és el kezdtem gondolkozni. Olyan gyorsan törtenik most minden.. át jön Roli? És miert bámul mindig? Meg én is nézem őt. fura ez a helyzet... elkezdtem válogatni valami ruhát estére. És párszor hívtam Liát de nem vette fel, az üzenetemre se válaszol. Bár  ő is másnapos lehet.
A ruha választás egy baba rózsaszín egybe ruhára esett. A hajamat ki eresztettem egy minimális sminket tettem az arcomra ami egy kis alapozó és sok szempilla spirál volt. Persze csak igényesen. Lementem a konyhába meg csak negyed 7 volt. Mivel Erika az idő közbe elment Ákos mamajahoz mert valami baj történt az idős nénivel, apával voltunk ketten és apa főzött ahhoz kepest hogy férfi nagyon jól főz.
-Barbi vacsora után el kell menjek Erikához mert bele mentek autóval , szerencsére nem történt nagy baj, mert ők jól vannak csak az autóval van baj, ami eléggé összetört.
Remélem nem nagy gond hogy egyedül hagylak.

A Szomszéd fiúWhere stories live. Discover now