Beta sedí před doupětem a kouká se do něj. Vevnitř leží zlatá fena s dvěmi chlupatými kuličkami. Černá kulička pila mléčko. Druhá zlatočerná kulička si hrála s maminčiným ocáskem. Beta se usmál a došel k nim. Olízl štěňata a pak si lehl k feně.,,Jak to jde venku?"zeptala se fena.,,Všechno je v pořádku."usmál se na ni. Zlatočerné štěně k nim docupitalo.,,Kty půjteme ven?"zeptalo se jemným hláskem.,,Až uznám za vhodné, Růženko."řekla fena a Beta kývl. Zlatočerné štěně se kouklo na vchod.,,Ale já chci jít ven hnet!"řeklo. Beta zvedl obočí a vstal. Došel k ní a dal ji k feně.,,Běž se najíst."řekl a Růženka vzdychla a začala sát mlíčko.,,Alfo, Beto!"řekl někdo udýchaně u vchodu. Alfa nastražila uši a zvedla hlavu.,,Nech to na mně."ozval se Beta a Alfa si zase klidně lehla. Beta doklusal k vchodu a nakoukl ven. Uviděl tam Černobílou border kolii.,,Co se stalo Alů?"zeptal se.,,Lišky na našem území."řekla. Beta vyšel ven a došel na skalku.,,Lovci!"zavolal. Psi k němu doběhli a poslouchali ho.,,Alů vás dovede k liščím stopám. Chci, aby jste jim ukázali, že na naše území se nemá."psi kývli a obrátili se na Alů, která už na ně čekala u lesa. Beta se protáhl a došel do Zásobárny. Vzal králíka a donesl ho Alfě.
Alfa ho snědla a štěňata pili mléčko. Růženka žďuchla do černého štěněte.,,Mlsoune, nejez požát!"štěkla. Černé štěně se na ni kouklo.,,Já mám hlat."řekl.,,Ty máš hlat požát."odfrkla si. Mlsoun a Růženka se začali prát. Beta se na ně zamračil a oddělil je od sebe.,,Vy máte energie."postěžoval si a lehl si a koukl se na Alfu.,,Až se lovci vrátí. Tak zavolej smečku. Myslím si, že je čas na Vyvádění."usmála se. Beta vesele kývl.,,To žnamená, že půjteme ven?"zeptala se Růženka. Alfa a Beta kývli. Růženka vyskočila,,Jupí!!!"vyštěkla pisklavě.
Po hodině se lovci vrátili. Beta už na ně čekal. Byli podrápaní a pokousaní, ale i tak hrdě šli.,,Smečko!"zavolal vesele. Smečka k němu došla a sedla si. Olizovali si rány.,,Chceme vám s Alfou představit nové budoucí členy."řekl. Jakmile to dořekl, tak se objevila Alfa s Růženkou a Mlsounem v tlamě. Položila je a sedla si.,,Tohle je prvorozená Růženka."řekla Alfa a ukázala na ni.,,A tohle je Mlsoun."dodal Beta a ukázal na něj. Mlsoun se snažil zapamatovat si nové pachy. Mezi psi ho zaujala malá bílá fenečka. Růženka hrdě stála a sledovala psi.,,Ti jsou rozkošní!"řekla nějaká fena. Beta si sedl k Alfě a olízl ji čumák. Oba sledovali, jak se Růženka a Mlsoun seznamují s členy smečky.
Snad se líbí. Pokud mám něco změnit, tak napište do komentářů.
ČTEŠ
2. Vlčí stmívání-Temné časy (DOKONČENO)
De TodoUpozornění: Vydáno, když mi bylo 13 let. Berte prosím ohled na chyby a na divnost příběhu. :D Brzy nastane onen den, kdy se vše změní. Vyrovná se s tím Růženka a její smečka? A co neznámý vlk? Je tu s přátelskými úmysly? A nebo naši smečku podvede? ...