Byl nový krásný den. Růženka se protáhla a rozhlédla se. V jejím doupěti prosvítalo slunce. Správně, v jejím. Už by se totiž v tom malém doupěti Alfy a Bety mačkali. Mlsoun měl doupě hned vedle ní, což se ji moc nezamlouvalo. Vstala a vyšla ven. Zívla a projela pohledem celý tábor. Nikde nebyla ani tlapka, všude jen ticho. Nemusíte mít strach, to bylo normální, Růženka se totiž naučila vstávat jako první. Začenichala a vydala se k typicky chladnému jezeru. Lehla si na pískovou zem a zavřela oči. Poslouchala jezero, les, ptáčky, prostě všechno. Po pěti minutách uslyšela čísi kroky. Stále však klidně ležela a nehnula se. Pes si stoupl poblíž ní a začal pít. Když dopil sedl si a ona slyšela, jak se podrbal za uchem.,,Dobré ráno."řekl neznámý.,,Dobré, co tak brzy?"optala se a otevřela oči. Spatřila šedého vlka se světle modrýma očima, studenýma jako bylo jistě i jezero.,,Ani nevím."pokrčil rameny.,,A co ty, tak brzo?"zeptal se a sledoval ji.,,Jako budoucí Alfa se učím vstávat jako první ze smečky."vysvětlila a sledovala jeho obličej.,,Tak to ti jde skvěle."řekl a rozhlédl se po prázdném táboře. Růženka se zasmála a on si lehl a tím odhalil znamení, co měl na rameni. Podívala se na to. Mělo to tvar otisku packy a bylo to o trošku světlejší než zbylá srst.,,Kde jsi k tomu přišel?"ukázala na ono tajemné znamení.,,S tím jsem se narodil."vysvětlil a švihl ocasem. Růženka vstala a došla k němu. Očichala znamení.,,Co to děláš??"zvedl tázavě obočí a sledoval ji.,,Včera tam ještě nebyla."vysvětlila svůj objev a sedla si.,,Ale byla, jen sis ji nevšimla."usmál se na ni. Růženka se trochu zamračila.,,Já vím o všem, co se ve smečce šustne. Takže tak nebyla."dupla a koukala se mu do očí.,,Tak asi nemáš takový přehled, jaký myslíš."řekl klidně.,,Ale mám.",,Nemáš.",,Mám.",,Nemáš.",,Mám!",,Jak myslíš."štěkl a sedl si vedle ní.,,Řekni mi víc o vaší smečce."požádal po chvilce.,,A co chceš slyšet?"zeptala se a dívala se mu do jeho modrých očí.,,Třeba o prvním Alfovi."navrhl a olízl si čumák.,,No, dobře. Ale je to jen Legenda...Jmenoval se Měsíční a byl to můj prapraprapraprapraprapraprapraprapraděda. Byl úplně obyčejný pes. V dospělosti se rozhodl, že udělá smečku. Nebescí mu seslali fenu Sluneční, moji praprapraprapraprapra...",,Dobře, stačí toho praprapra, jo?"zetal se a ona jen rychle kývla.,,...Tak sehnal psi a feny a pak hledal místo, kde by žili..."začala.,,...A našel tohle krásné místo."skočil ji do řeči. Ona, ale jen zavrtěla hlavou.,,...Nebescí psi mu ukázali místo s vodopádem. Bylo to tam krásné a dokonalé..."pokračovala.,,...Vodopád? Tady vodopád není."zvedl tázavě obočí.,,....Takhle tam naše smečka žila. Dokud nepřišla ,,vláda" na Lesního. To smečku našly dlouhé packy. Některé zabili, ostatní vyhnali. Lesní prý vidět, jak začali něčím vrtat do země díru. Pak tam vytryskla divná černá tekutina...Lesní dovedl smečku do nového území...",,..Tady ji dovedl?"optal se.,,...Ne....Dovedl ji na místo u nekonečného jezera....Bohužel má máma a táta z tama smečku odvedli, kvůli dalším dlouhým packám."dopověděla tuto legendu.,,Aha, to je mi líto."sklopil uši.,,Nemusí, tady je stejně nejlíp."usmála se na něj a dívala se mu do modrých očí. Zase ji začaly hypnotizovat.,,Růženko, Mlsoune, Loste!"zavolal nějaký hlas. Ona hned poznala, že se jedná o Alfu.,,Musím."olízla mu rychle ucho a už spěchala za svou mámou.
Snad se líbí. Další Kapitolu tyto tři, které zavolala Alfa. Čeká něco MOC důležité. Zkuste uhádnout co.
ČTEŠ
2. Vlčí stmívání-Temné časy (DOKONČENO)
De TodoUpozornění: Vydáno, když mi bylo 13 let. Berte prosím ohled na chyby a na divnost příběhu. :D Brzy nastane onen den, kdy se vše změní. Vyrovná se s tím Růženka a její smečka? A co neznámý vlk? Je tu s přátelskými úmysly? A nebo naši smečku podvede? ...