שלושה ימים לפני הטיסה החלטתי לרענן קצת את הארנק שלי.
הלכתי למועדון שנקרא 'הפינה של אן' שבו עבדתי מידי פעם בנקיון-המועדון פעל בערבים ואני הייתי מגיעה בבוקר שלמחרת ומעניקה לו שטיפה וניקיון רציני בנוסף על הניקיון שבוצע בערב.עבדתי בעיקר בסופי שבוע שאז השעות האלה היו נוחות לי והרווחתי די נחמד-20$ לשעה- שזה אחלה.
בנוסף בעל המקום אלברט שהוא אדם מאוד נחמד בערך בן 40 סמך עלי ממש ונתן לי לפעמים קצת להשתעשע במקום.
יש במה די מרווחת מגניבה במקום מאובזרת בכלי נגינה רמקולי וסאונד כך שלפעמים אחרי העבודה הייתי מבצעת שואוו קטן, רק לעצמי עד שאלברט היה מסמס לי שהוא מגיע והייתי מסדרת הכל נועלת ומחזירה לו את המפתחות.
כשהגעתי לבר נפלו פני.
הוא היה פשוט מזוהםם-מזל שמשלמים לי לפי שעה-שקלתי להתייאש ועלתה בי תחושה של שיואווו אין לי כח.
אבל... לא סתם ישלי את התעודה עם ממוצע הציונים הכי גבוה בבית הספר ואני מנגנת ורוקדת ושרה.
אני פייטרית של הלייף-אז בתור אחת כזאת ישר איך שזיהיתי את תחושת היאוש הזאת קטלתי אותה והזרמתי תחושות חיוביות ועקשנות במקומה.
נשמתי עמוק,הנחתי את המפתחות של המקום והתיק שלי על דלפק בר המשקאות שמתי פלייליסט מקפיץ באוזניות שלי והתחלתי לעבוד.
תוך כדי עבודה וקירצוף קיפצתי וריקדתי ושרתי-ובקיצור-גם כשאני מנקה אני דואגת שיהיה לי פאן- פשוט השתגעתי וככה תיקתקתי את המקום, והטינופת הנוספת שהוא היה מלוכלך בה עלתה לי רק בשלושת רבעי שעה נוספת של עבודה.
כשהבטתי על המועדון המקורצף עלה לי חיוך רחב על הפנים-הייתי גאה בעצמי.
ציחקקתי ופניתי אל עבר הבמה-הפעלתי זרקור נל מרכזה וגללתי אליו את הפסנתר שעמד בצידה.
סידרתי את הרמקולים וההגברה וכיוונתי מיקרופון והתיישבתי על כיסא לצד הפסנתר.
חשבתי לעצמי מה אני הולכת לנגן היום ולא ממש היה לי מושג אז הפעלתי בפלאפון שלי שיר אקראי והחלטי שהשיר הראשון שיצא יזכה להיות השיר שאשיר.
ומבין כל אלפי השירים שיש לי על הפלאפון זכה השיר המהמםם ובר המזל
' star gazing '
של Kygo.צווחה קטנה נפלטה משיר-אני תמיד שיא המרגשת לפני ההופעות הקטנות האלה שלי-יש הבדל בין לשיר במקלחת או סתם מול המראה לבין כשאתה עומד על במה עם אורות הגברה ומוזיקה-זה היה כמעט כמו הדבר האמיתי-רק בלי הקהל-אבל תסמכו על הדמיון המפותח שלי שדאג לספק גם קהל דמיוני.
קירבתי את המיקרופון לשפתי ואמרתי
"ערב טוב קהל יקר השיר שאני עומדת לשיר לכם הערב הוא שיר מהמם ושמו stargazing- של kygo"
YOU ARE READING
מה שקרה בהוואי נשאר בהוואי
Romance"מה שקרה בהוואי צריך להישאר בהוואי! זה היה טעות בילבול, משחק אחד גדול-כל כך גדול שגם אני כבר התחלתי להאמין בו אבל לא. אני מצטערת שככה שיחקתי בך שזייפתי-אבל הבחורה שהכרת-לא הייתה אמיתית-לא קיימת-רק בהבלחות, לפעמים-זאת לא הייתה אני! מין פנטזיה של עצמי...