Първа част

13.6K 325 8
                                    

Аз съм Джаксън на 17 и живея с доведеното си семейство ( Лийнар) в Ню Йорк.Това са майка ми Соня, баща ми Робарт и сестра ми Алекс (Александра).Тя е по-малка от мен с 7 месеца.Те ме осиновиха когато бях на 6,и съм им много благода- рен за това.Аз много обичам тези хора.Но преди две години ми стана нещо и започнах да мисля само за Алекс по бельо. Опитах се да не обръщам внимание на тези сънища и мисли но...не се получи.

2 години по-рано:

Точно в този ден се случи всичко!
Днес е годишнината на мама и татко.С Алекс сме подготвили изненада, но първо трябва да се уверим, че няма да са в къщи поне 4 часа.На нея и се пада честа да ги изкара от тук.

А: -Джак каде си?Трябва ми помощ!
Д: - Къде си?-извиках аз докато се качвах на горният етаж.
А : - В стаята ми съм.
Щом влезнах, исках да убия сестар си.Бях и толкова бесен, че ме е извикала за това...
Д : - Алекс,за това ли ме повика -извиках й аз.Тя ми се намръщи и ми се нацупи.Да си призная изглеждаше много сладка когато се намръщи или се ядоса.Затова ОБОЖАВАХ да я дразня.
А: - Извинявай скъпи, че те повиках.Като не щеш да ми помагаш можеш да излезеш.-Аз избухнах в истеричен смях а тя ми се намръщи и грабна възглавницата до нея и почна да ме налага с нея и аз паднах на леглото й.Ама аз не спирах да се смея.Даже обратното ставаше ми по смешно.Вече ми беше писнало и я дръпнах към себе си и тя падна в скута ми.По принцип Алекс е много срамежливо момиче, но преб мен се отпуска,и то много. Щом падна в скута ми веднага сложи рацете си на врата ми, а аз на кръста й.Усмихнахме се един на друг.В този момент врата се отвори, Алекс взе възглавница и ме удари с нея, и влезе майка й.

С: - Алекс Какво правиш бе момиче?Горкото момче! -Аз тишичко се смях на тази случка.
С: - Джак мили отиди да се оправиш ще излизаме на вечеря.Алекс ти също се оправи мила.-И двамата с Алекс кимнахме и се погледнахме.Щелият ни план отиде по дяволите.

Излязох от стаята на Алекс и влезнах в моята.Искъпах се, избрах си дрехи и ги облякох.След като се оправих слезнах долу при родите- лите ми.
Р: - Синко направи ми едно услуга!
Д: - Кажи татко,какво има?
С: - Сине моля те качи се при Алекс и й кажи да слиза, че ще закъснеем за резервацията!
Д: - Добре,ей сега идвам.
Тругнах към стаята на Алекс и щом отварих вратата...я видях по бельо.Първоначално тя не ме забеляза, защото търсеше нещо в гардероба си.
Д: - Мамка му!-извиках аз и отвогих уста,а Алекс се обърна.Тогава си покрих очите и тя взе нещо и се покри.
Д: - Чисто ли е вече?Мога ли да погледна?
А: - Д-д-да...можеш.-тя заекваше и се чудеше как да се прикрие.
Д: - какво правиш още тук нашите ни чакат, защо още не си готова?-веднага започнах да и се карам.
А: - Нямам какво да облека, помогни ми малко.
Д: - Добре!

Избрах и дрехи и тя ги облече изглеждаше много красива в тях. След това слезнахме при нашите и излезнахме на вечеря.През цялото време мислех за случката с бельото, и не можех да си го избия от главата.

2 години по-късно:

И всеки един ден от тогава сънувам как аз и Алекс правим супер див секс.Което беше тъпо, защото и двамата с нея още сме девствени.А и тя се разхожда из цялата къща с къси панталонки и един потник.А когато нашите ги няма ходи само панталонки и сутиен.Зареди това момиче ВСЯКА ВЕЧЕР се поднокрям и се възбуж- дам до краен предел.

Да се влюбиш в сестра сиWhere stories live. Discover now