Двайсет и първа част

3.8K 134 17
                                    

А: - Симон ми беше казал, че те е видял да се натискаш с Лаура.Каза, че ако искам да ти ги върна.Трябва да направя нещо.Така, че да те заболи.За това спах с него.И сега си нося последствията от тази грешка.
Дж: - Какви последствия?
А: - Бременна съм от Симон!
Дж: - Моля?Значи сега си бременна,и то от Симон!Е не. Можеш ли по-ниско да паднеш от това.
А: - Така е сгреших.Но... но...
Дж: - НО КАКВО?! Не край, обаждам се на вашите да те вземат.
А: - НЕЕЕ! Прави каквото си искаш с мен.Наказвай ме. Бий ме. Обиждай ме, но моля те не им звани.Моля те... - през цялото време Алекс плачеше.Не можех да я гледам така.Но и не исках да се връщам назад в миналото.Не бе редно.
Дж: - Добре, добре.Няма да им звания.Но ти само се успокои!
А: - Б-б-благодаря!
Дж: - За нищо.А сега се успокой!Нали?-тя просто кимна и я гушнах, за да я успокоя.

Минаха близо два часа.Алекс вече бе заспала а аз още бях в болни- цата.Знаех, че Натали ще се притесни, за това реших да и пиша.

  Чата с Натали:

Джаксън:
Хей бейб, как си?
Натали:
Хей, добре съм!Но, ти защо още не си се прибрал?Станало ли е нещо?
Джаксън:
Хах, не споко бейб.Няма нищо. Просто съм при един приятел.От доста време не сме се виждали.
Натали:
А, добре.Тогава ще ви оставя да си поговорите.Чао мили, обичам те!
Джаксън:
Чао бейб, и аз те обичам!

  Край на чата с Натали

Не можех да и кажа къде съм. Занех, че ще се натъжи.За това я излъгах.Когато започна връзката ни си обещахме да не ае лъжем за нищо.Но, аз развалих това обещание, зареди Алекс.

След чата с Натали и аз заспах. Почети веднага.

Да се влюбиш в сестра сиOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz