Шеста част

7K 207 8
                                    

Пътувахме около десет часа.След като пристигнахме разтоварихме всички багажи.След това нашия  учител по история ни даде ключовете за стайте.По програма
Алекс и Трент бяха в една стая. Доста време умолявах господина да ме смени с Трент и да съм със сестра ми.И той най-накрая се съгласи.Когато съобщиха на Трент за размяната той направо щеше да полудее от яд.Видях как целия става червен, гледаше ме стакава злоба в очите.Със своята перверзна усмивка каза ,,Добре няма никакъв проблем''.Тагава ми идеше да го фрасна здравата.Но не го направих. Знаех, че Алекс ще ми се разсърди ако го направя.

Върнах се в стаята в която беше Акекс,разопаковаше багажа си.Аз хвърлих моя на земята и се проснах на леглото.Нямах абсолютно никакво намерение да оправям каквото и да е.

Явно бях задрямал малко.Когато ае събудих вече беше 14:40.А когато пристигнахме бе 09:30.Оффф мамка му. Изобщо нр ми се става.Огледах се наоколо и видях, че багажа на Алекс е оправен.Огледах се за нея, но я нямаше.Изведнъж чух някой да пуска душа.Станах да видя дали това наистина е Алекс(случвало се е и други хора да използват нашата баня). Видях едно момиче в гръб.Да това е тя.

А: - Джак...стана ли вече?Хей...?Ехооо, чуваш ли ме?
Д: - Да, да,ж да. Чувам те, не съм глух.
А: - Виждаш ли кърпата на леглото ми? Я ми я донеси, че я забравих!
Д: - Добре, чакай малко само.

Видях кърпата, взех я и отидох до банята.Отворих леко вратата и й я подадох.Тя не хвана кърпата а ръката ми.Телата ни бяха плътно едно до друго.От начало се стреснах, но после ми хареса. Тъпото бе, че целия бях мокър.Това момиче не можа ли да спре поне душа,е нищо все тая.

А: - Джак...може ли да те помоля за една услуга?Но, моля те не ми отказвай.-Алекс се държеше стнно.Не знаех какво иска,но бях готов на всичко само и само да е щастлива.
Д: - Алекс, успокой се моля те. Разбира се, пе ще го изпълня. Само кажи какво има.Моля те притесняваш ме така.-тя си скри лицето с ръце и започна да плаче.
А: - Добре, ще ти кажа.Но...не се ядосвай и не прави никакви глупости.Обещаваш ли?- първона- чално се замислих.Но просто кимнах убедително.
А: - Е добре, мислех си, че ако Трент и приятелите му мислят, че си имам приятел няма да ни закачат повече.Момчетата няма да закачат мен, а онези скапани кифли няма да закачат теб.Мисълта ми е искаш ли ти и аз...да станем, фалшиви г-гаджета? Разбира се, че само ще се целуваме нищо п-п-повече.

Видях плахият и поглед.Без да се замисля и се усмихнах,вдигнах я, а тя уви крака около торса ми. Притиснах я в една от стените и започнах да я целувам по устните, врата.Алекс започна да стене от удоволствие.Най-хубавото беше, че и тя ми отвръщаше.Беше великолепно.Когато се отделихме и двамата бяхме задъхани, а тя ме гледаше с учудване.

Д: - Е, как се справих?Ако правим така никой няма да забележи нищо, нали?

Тя нищо не ми отговори.Само ми се усмихна и ми намигна.Тръгнах да излизам от банята, за да я оставя  да се изкъпе на спокойствие.

А: - Джак, не си тръгвай.Ще ми правиш ли този път компания.-аз само поглатих глава и си свалих блузата.Реших, че ще е по-добре да не си свалям панталона, за да не се стресне.

Да се влюбиш в сестра сиWhere stories live. Discover now