Четиринайста част

5.3K 160 4
                                    

Когато тръгнаха всеки си отиде в стаята.След около час и нещо бях готов, и реших да видвя какво прави Алекс.Когато влезнах видях, че тъкмо излиза от банята.Не знам защо, но бързо си сложих ръката на очите.Тя се доближи до мен, махна ми ръката и ме целуна, по нейния си начин.Не знам как но ме накара да се възбудя за секунди. В този момент и двамата малко или много се стреснахме. Започнахме отново да се целуваме, а хавлияте й някак си ''падна''. Вдигнах я, а тя уви крака около кръста ми.Поставих я на леглото, и по-най бързия начин си свалих тениската.Опитвах се да притъпя, болката, която усещах с всяко мое движение.Легнах върху нея и започнах да оставям смучки по гърдите и врата.Тогава усетих как панталона ми става все по-тесен и по-тесен.Мисля, че и Алекс го забеляза.За това по най-бързия начин откопча панталона ми, и ме накара да се събуя докато дишаше тежко.Не чаках втора покана, просто метнах дънките и с нея от ново се върнахме към целувките.

След половин час целуване:

А: - Джак,..аз...ъм...може ли вече да...-беше доста притенена.Не я оставих да продължи.Целунах я и кимнах с глава.
А: - С-с-сигурен ли си?Ще почакам ако ти трябва още време!
Д: - Алекс,стига!Харесвам те от както бяхме на 14г.Но ако ти не искаш...
А: - Луд ли си?Когато ме целуна в онази баня...това беше приказка!Е,..ще го направим ли?
Д: - Да!И обещавам да бъда внимателен.
А: - Недей!
Д: - Защо???
А: - Аз вече съм свикнала да ме боли.А и все пак това е първият ти секс.Трябва на пълно да бъдеш задоволен.Така, че недей да внимаваш! Забавлявай се! - след тези думи за малко те ми потекоха сълзите.
Д: - Не искам!
А: - Какво?Но защо?!!
Д: - Когато знам, че теб те боли,ме боли и мен.Не забравяй, че секса трябва да е приятен и за двете страни,не само за едната.Алекс няма да ти причиня болка,а удоволствие.Обещавам!!!
А: - Добре а ако ти не свършиш?
Д: - Е и, какво от това?Ти не разбра ли, че за мен ти си най-важното нещо в живота ми!Обичам те Алекс! - наведох се да я целуна и тя ми отвърна.След целувката само се спогледахме, а Алекс се протегна да ми свали боксерките.Когато ги свали и двамата вече бяхме чисто голи.Да си призная чесно, много ме беше страх.

Д: - Ъм..Алекс?!! Имаш ли противо зачатачни или презерватив?
А: -Ъм...само противо зачатачни. Защо, ти нямаш ли?
Д: - Ъм, не!Дали ще стане нещо без презерватив?
А: - Съмнявам се! Споко!

Да се влюбиш в сестра сиTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang