Вече беше 12:30 още мислех за тази целувка.Чудех се какво ли означаваше.За мен тя означева нещо повече от просто ,,целувка''. Исках да се поразходя малко, но щом станах, леглото се разтресе (защото е водно легло). Тогава Алекс се размърда и се събуди. Погледна ме учудено.Щом я погледанах изведнъж исках отново да опитам от онази ,,целувка''.
А: - Хей Джак, какво има?Къде отиваш?
Д: - Хей, нищо няма. Просто исках да се поразходя малко.-фалшивата усмивка се опита да се задържи на лицето ми.Алекс:
Никога не съм харвавала тази фалшива усмивка.Използва я само когато е разтроен от нещо.Може би малко прекалих с тази целувка. Какво ли си е помислил.
Джаксън:
Оффф, вече не знам какво да мисля.Това направо ме убива от вътре.Тези устни, много искам пак да ги докосна.АМА НА ИСТИНА МНОГО.Може би най-тъпото беше, че все още бях девствен.И иаках първият ми път да е с много специален човек.Но как да й го кажа, та все пак до бреди няколко часа тя беше изнасилена от гаджето си.Хрумна ми нещо.След два дни класа ни заминава на лагер.Може би там Алекс ще се пооправи малко.Е, поне се надявам.
Два дни по-късно:
Д: - Алекс, хайде ще закъснеем. Няма само нас да чакат.
А: - Идвам де идвам.Стига крешя.Натоварихме багажа в колата, качихме се и тръгнахме за автогарата.Щом пристигнахме, първо намерихме място за паркиране.После се запътихме към нашия автобус.След като оставихме багажа на мястото му, се качихме, за да си намерим местата.И тогава се случи нещо ужасяващо...Трент и неговата малка групичка които насилиха Алекс.Явно не само няшия клас щеше да пътува(Трент е на нашата възраст само, че е в друга паралелка).Щом си седнахме на местата автобуса потегли.С Алекс само се спогледнахме,и се питахме какво ли щеше да стане в следващите две седмици.
Хей хора,съжалявам,че тази глава е толкова кратка но ще се постарая следващата да бъде по-дълга и много по пикантна.
Моля ви пишете ми като коментари дали ви харесва или само си губя времето! ♥♥♥
YOU ARE READING
Да се влюбиш в сестра си
RomanceАз съм Джаксън на 17 и живея с доведеното си семейство ( Лийнар) в Ню Йорк.Това са майка ми Аманда, баща ми Робарт и сестра ми Алекс (Александра).Тя е по малка от мен с 7 месеца.Те ме осиновиха когато бях на 6,и съм им много благодарен за това.Аз...