– De ce nu îi spui pur și simplu că vrei să fii cu el?
– Cred că ai înnebunit! îi spun pe un ton mai tare prietenului meu, Changbin.
– Fie cum vrei tu, mie mi se pare simplu. Adică eu asta am făcut cu Felix și~
– Da, da. Și acum vă pregătiți nunta. Știm cu toții. Oricum se vedea că era mort după tine, spun și chicotesc.
– Știu, nu?
– Dar vorbim de Jisung aici, nu o să fie la fel de ușor.
– Nu îmi pasă! Mergi la veverița aia și arată-i cât de tare vrei să fii cu ea!
Mă deplasam cu pași mărunți spre el, când am văzut că alt tip se îndreaptă spre el și îl sărută.
Începusem să tremur. Am alergat înapoi la Changbin.
– A-ai văzut și tu?
– Da, tinere. Se pare că Hyunjin ți-a luat-o înainte.
– H-hyunjin?
– Da, tipul nou. Din câte am înțeles de la Felix a luat aproape toții tipi din școala asta. Bine, mai puțin pe el, pe mine și se pare că nici pe tine.
– Și Felix de unde știe?
– Chan
– Și Chan?
– Woojin.
– Si Woojin??
– Minho.
– Și Minho?!
– Jisung.
– Ah, acum se înțelege. Totuși, tipul nou e chiar drăguț.
– Să nu îi cazi în plasă, ești prea inocent, okay? Acum te las, i-am promis lui Felix că ne întâlnim în două minute.
– Dacă mergeți într-o sală de clasă, aveți grijă să nu mai faceți dezordine printre cărți, ca data trecută, îi spun și încep să râd. Distracție plăcută.
a/n: am republicat-o de nervi
amuzant
inainte, la nervi, le bagam in ciorne
acum le scot
CITEȘTI
Plastic heart ; seungjin
FanfictionNu știu dacă este posibil, dar m-am îndrăgostit de inima ta de plastic.