capitolul 15

148 28 12
                                    

De mai bine de trei ore mă tot învârt în magazinul ăsta blestemat cu Changbin în speranța că o să găsim un cadou bun pentru Jisung. Nu vreau să merg, dar Changbin mă forțează.

– Ce spui de un hanorac? Acela violet este destul de drăguț. Și îți ajung și banii, îmi spune Binnie în timp ce număra banii.

– Nu știu ce să zic. L-ai vedea pe Jisung îmbrăcat în el?

– Hmm, cred că ai dreptate. Hai mai bine să îi luam un joc video.

———

Petrecerea era prea zgomotoasă pentru mine. Voiam să le spun, dar nu părea un moment bun. Cel puțin nu pentru Jisung. Changbin cel mai probabil era cu Felix. Dar tot am mers în căutarea lui.

L-am găsit în camera lui Jisung făcând chestii nu prea perverse, totuși. Am ciocănit la ușă.

– Îmi pare rău băieți că vă deranjez, dar am nevoie de Changbin.

Am ieșit în curte, unde era liniște.

– Ce e atât de important încât trebuie să ma deranjezi?

– Oh de parcă nu puteți să faceți toate astea la orice oră din zi.

A râs sarcastic.

– Ții minte ce mi-ai spus despre Hyunjin? Îmi pare rău.

– Ce ai făcut?! Mai ești virgin?!

– Calmează-te! Nu vreau să audă tot orașul. Nu e nimic de genul ăsta. S-au întâmplat...multe și acum câteva zile ne-am sărutat.. Dar acum totul e okay. Nu mai vorbim. S-a cam răcit..

– Oh, Seungmin, ești bine? Adică, ai avut sentimente pentru el? Ai fost de acord să nu mai vorbiți? Stai. Jisung știe??

– Nu, nu știe. O să-i spun probabil mâine. Acum hai să închidem subiectul. Voiam doar să îți spun, nu să mă bombardezi cu întrebări.

Plastic heart ; seungjinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum