capitolul 8

158 31 16
                                    

- Changbin! il strig pe prietenul meu. O sa-ti spun ceva.. Sa nu faci urat, bine?

- Sigur, ce ar putea fi atat de rau?

- Am mers la Hyunjin vineri seara.

- Ce ai facut?!

- DAR, asta e chestia.Nu s-a intamplat nimic in stilul lui. Totul a fost~ Oh, uite-l!

Am mers la el zambind.

- Hey, Hyunjin!

- Ce vrei, Roscovel? Am treaba mai buna de facut, spune si ma da la o parte.

M-am uitat socat si intristat la el. Il prefer pe acel Hyunjin de vineri seara.

- Ce spuneai, Seungmin? ma intreaba Changbin ciufulindu-ma. Te-am avertizat.

Am mers in clasa. Norocul meu ca aveam ora cu Binnie.. si Felix.

- Sper ca nu te-ai atasat de el, imi spune inainte ca Felix sa apara.

- Nu. Normal ca nu.

Normal ca da, mai bine zis. Toata seara aceea m-a facut sa il vad pe Hyunjin ca pe un om pe care il vreau aproape. A fost prea dragut.

I-am lasat pe cei doi si am mers la baie. Mai aveam cateva minute inainte ca ora sa inceapa.

M-am spalat pe fata. Eram foarte obosit. Cand m-am ridicat, l-am vazut pe Hyunjin. Am vrut sa il ignor, dar stiam ca nu asa merge treaba. M-a lipit de perete si mi-a soptit la ureche.

- Vino la mine maine seara, iar daca nu faci ce iti zic, o sa spun tuturor ca ai venit la mine cu gandul sa facem chestii nu prea curate. Mai ales lui Jisung.

Am inghitit in sec. In momentul acela, clopotelul a anuntat inceperea orelor. Hyunjin a plecat, lasandu-ma cu ochii in soare.

Bun mod de a incepe o zi de luni.

a/n: eu sunt analfabeta? ;-;

si wow

272 de cuvinte

un nou record

Plastic heart ; seungjinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum