Sziasztok! A nevem Rita. Pontosabban Rita Alexandra Turner. Mondjuk szerintem maradjunk csak a Ritanál. 1990-ben születtem. És mivel 2012 van, gyorsmatek alapján ki lehet számolni, hogy huszonkettő vagyok. Ja, ne is mondjátok! Kész vénkor! Egy kávézóba dolgozom New Yorkban a Stark-torony mellett. Anyukám nevelt fel. Képzeljétek, titkos ügynök volt. Azta! Az amerikai légihaderőnek kémkedett. Érdekes anyukám van, az biztos! Szerintetek miből állt a gyerekkorom? "Menjél karatézni! Gyere haza időbe! Ne állj szóba idegenekkel!" Teljesen átlagos, mit ne mondjak. De végülis így jó. Fekete öves harcos lettem. És találjátok ki, hogy ki keresett meg engem! Hát nem más, mint a S.H.I.E.L.D. Aminek persze még mindig nem tudom a rendes nevét. Stratégiai Honvédő Interven...Valami ilyesmi. Hét éve foglalkoznak velem. Azóta edzenek velem, küldetésre küldenek engem, már ha persze kellek. Mert persze a fősztár az még mindig Natasha Romanoff meg Clint Barton. Avagy Fekete Özvegy és Sólyomszem. A gyilkosduó. Ők Fury bizalmasai. Nem tudom, hogy mennyi ideig nyaliztak, de megérte. Övéké az új kütyü míg én itt gürizek egy kávézóba. Az élet rendje. Sőt emellett próbálok még apám után keresgélni, de nem sikerül. Anya mindig is azt mondta, hogy egy egyéjszakás kaland volt. Szóval nehéz felderíteni ezt. De próbálom élni a szokásos életet. De le van szarva. És akkor hajnalok hajnalán elindulok dolgozni. Kinyitom az üzletet és estig dolgozom. Jelenleg olyan délután négy körül járhatunk. Minden a normál...Várjunk! Mit keres az a zöld ruhás ember a toronyba? És miért megy egy fénycsóva az ég felé? És én most komolyan földönkívűleket látok, akik kirepülnek egy másik dimenzióból? Na jól van! Végülis erre készített fel a S.H.I.E.L.D.
-MINDENKI BEFELÉ!-tereltem a vendékeket be az épületbe.
Na jó Rita, itt a te időd! Egy-két űrlény leugrott mellém. Na akkor húzzatok vissza a mocskos világotokba. Odafutottam és ugrásból az egyiket levertem egy jobb horoggal. A másikat elrúgtam majd ez így ment amíg sorra jöttek a többi. És csak jöttek, jöttek és jöttek. Nem hiszem el! Valahogy csak elfogynak, nem? Vagy ezek másodpercenként szaporodnak tovább? Azt nem hinném! De legalább már a Bosszúállók megérkeztek! De jó! Egyre többen vagyunk az űrlények ellen. Ah, a Nemzeti Gárda. Wow! Életem legjobb napja lenne, ha ezt moziból nézném és nem éppen átélném! Kéne valami fegyver!-mondtam mire leesett mellettem egy vékony vascső. Felnéztem és Hulk éppen akkor zúzta a lényeket a házon. Azért köszi Hulk!-ragadtam meg a csövet majd azzal harcoltam tovább. Hát ez ment egy darabig. Az a vicc, hogy a hadsereg nem csinált semmit. Csak nézte ahogy harcolnak a Bosszúállók. Szégyen! És még ti vagytok a haza megmentői! Hirtelen repülő mobil nem tudom mik jelentek meg az égen. Az egyiken Loki volt. És szétlövi a hadsereget! Normális ez? Jól van! Akárhogy is nézzük a harcnak mindjárt vége-gondolkoztam el rajta majd az űrlények egyszerre csak összeestek és meghaltak. Hahh! Azt hittem, hogy úgy lesz vége, hogy meghalok! De nem! Élek és virulok! Felnéztem az égre és a lyuk eltűnt. Hála égnek. Akkor nézzük meg a hadsereget! Odafutottam hozzájuk. Hát nem túlzok! Van itt száz ember és az összes meghalt! Várjunk! Az a légihaderő logója!-láttam meg a kocsit. Úristen! Odafutottam és megnéztem a holttesteket. Körbejártam az autót mire megláttam egy kezet az emberek alatt. Anya karkötője. Ne! Ne! Ne! Ne! Nem lehet!-löktem le a hullákat-Úristen!-kaptam a számhoz. Anya! Ne csináld ezt velem!-néztem meg a pulzusát. Semmi. Gyerünk! Lélegezz!-kezdtem el újraéleszteni. Neked még van itt dolgod! Nem hagyhatsz itt! Nem! Ma nem! Ne hagyj itt!-kezdtem el sírni mire valaki megfogta a vállamat.
-Turner ügynök!-szólalt meg Fury-Őszinte részvétem!
-Mi történt?-kérdeztem.
-Ez nyolcas szintű és maga csak...
-Ötös szintű vagyok, igen! De ebbe az ütközetbe harcoltam az űrlények ellen, akik csak egyszerűen lepottyantak az égből! Egy flotta katona előttem halt meg! Szóval nem érdekelnek engem ezek a szintek! Mi a franc történt?
-Sajnálom! Nem mondhatom el!
-Elegem van a S.H.I.E.L.D.-ből!-hagytam ott majd felrohantam a lakásomba. Gyorsan bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam. Mocskos űrlény trutyi! Fújj! Amint lehozta a víz az összes koszt rólam, kiléptem és a tükörbe néztem. Jól van Rita! Ha ők így, akkor te is így. Jelenleg ötös szinten vagyok. Valahogy fel kell tornáznom magam a nyolcas szintig. De az lehetetlen! Coulson is csak hetes szintű. Natasha meg Clint jutott el egyedül a nyolcas szintig. Rendben! Megvan a feladat! Légy olyan, mint Natasha és sikereket arathatsz! Oké! Akkor keményítsünk be!Na mizuu?? Emberek felfogtátok, hogy Rita alapból nem csak Thanos ellen segített a Bosszúállóknak?? Mert én igen...És ez most így belegondolva eléggé menő! Na akkor majd egy hét!
Puszcsi:ConnieHolland😘
YOU ARE READING
Én, mint ügynök?(Marvel ff.)
FanfictionSziasztok! Ez a könyv Rita Turner életéről szól. Olvashattátok őt az előző két könyvembe is őt, ahol Connie Evans játsza ezt a szerepet. Hát itt nem egy szerep hanem egy rendes élőlény. Gyertek és ismerjétek meg a történetét.