A terv

504 35 0
                                    

-Mi történt?-keltem fel a riadóra-Steve!-futottam ki az erkélyre-Ittvagy?-kérdeztem mire semmi válasz-Francba!-futottam a szekrényhez majd felkaptam a ruhámat és felgumiztam a hajam. Mossunk fogat? Nem az, hogy nem jó a lehelletem, de engem zavar ha nem mosok fogat...Akkor mosok! Villámgyorsan fogat mostam és leugrottam az erkélyről. Gyorsan benéztem a sátorba. Senki. Hol lehetsz? Kifutottam a tisztásra. A hadsereg felállt. Éppen egy védőpajzs nőtt Wakanda köré. Odafutottam az első sorba. Megláttam a többieket és odamentem.
-Mi történt?-álltam Natasha mellé.
-Fekete sereg. Meg a chiturik. De Thanos nincs itt!
-Mindenki itt van?
-Stark még nem. Szokás szerint alszik.
-Meddig bírja a mező?
-Shuri fejlesztette. Elvileg sokáig. És aki hozzáér, azt elektrosokkolja.
-Ez tetszik! Mekkora áramot kapnak?
-Amekkorába belehalnak.
-Mióta megy ez az öngyilkolás a chiturik felől?
-Negyedórája, azt hiszem.
-Ez túl lassú!
-Neki kéne lökni őket a pajzsnak...
-Bár most is tudnék repülni!
-Ezen segíthetek-szállt le Stark.
-Mire készülsz Rita?-szólalt meg Steve, Bucky meg Sam egyszerre.
-Gyorsítom a folyamatot-csuktam le a szemem majd koncentráltam és felrepültem.
Átmentem a burok felett és lerepültem az űrlényekhez. Leszálltam és egyből nekirúgtam egy űrlényt a pajzsnak. És ez így ment tovább és tovább. Már kb. a századik chiturival végeztem amikor hirtelen nem támadt meg senki. Körülnéztem és eltűnt az ellenség. Aztán pár kilométerre megláttam Black Dwarfot. A francba! Ha nála van a kalapácsa akkor egy hatalmas földrengést tud generálni. És felemeli! Komoly? Gyorsan visszarepültem a többiek elé. Éppen a köcsög Black Dwarf akkor érintette a földhöz a kalapácsot. Hatalmas robbanás és a föld elkezdett egy vonalba feltörni. Úristen! Tettem egy kört a kezemmel és ezáltal egy pajzsot generáltam. De jó! Én csak meg akartam mozgatni a vállam, de ez jó! A föld megállt. Felcsapódott és ennyi. Elengedtem a pajzsot majd picit túl sok erőm elment ezért leültem.
-Minden rendben?-jött mellém Steve.
-Elmarad a mai edzés, ugye?
-Nyugi! Nem lesz ma edzés!
-Rendben! Megegyeztünk!-álltam fel.
-Mióta tudsz pajzsot csinálni?
-Én csak meg akartam mozgatni a vállam. Eléggé beállt...
-Most már jó?-kérdezte mire elkezdte masszírozgatni.
-Jól vagyok Steve!-fogtam meg a kezét, hogy abbahagyja-Nincs semmi bajom! Teljesen jól vagyok!
-Akkor most mi lesz?
-Nem tetszik ez nekem!
-Mi?
-Chituri feláldozása. Pajzs kiiktatása. A fekete sereg mégse támad. Itt valami készül!
-Arra gondolsz...
-Mikor láttuk utoljára Víziót?
-Az elme kő!
-Basszus!-jutott eszembe majd felszálltam.
-Khmm-krákogott Steve.
-Kéne egy fuvar?-néztem le rá.
-Nem ártana!-mondta majd nyújtottam a kezem.
-Gyere!-jelentettem ki majd megfogta a kezem és odarepültünk az erdőhöz. Leszálltunk egy ágra és néztük a sereget.
-Nem látom Víziót!-suttogtam.
-De Wandát én látom.
-Nézd! Vörös fej tizenegy óránál.
-Wanda harcol a sereggel...Vízió vagy lesérült vagy bújkál.
-Segítünk?
-Úgy ismersz engem, hogy nem segítek?
-Háromra!
-Kettő!
-Három!-ugrottam le majd elrúgtam Super Giantet és kiütöttem Proxima Midnightot.
-Ideje volt már!-förmedt ránk Wanda.
-Bocs! Csak meg kellett mentenünk Wakandát!
-Egyedül jöttél?
-Tudtommal nem. De ő nem harcol hanem máshogy segít.
-Vettem!
-Wanda!
-Igen?
-Ne fogjuk vissza magunkat!
-Tetszik ez az ötlet!-mondta majd hirtelen a földbe csapott és ezáltal a sereg a levegőbe repült.
-Kikapcsoltad náluk a gravitációt?
-Azt hiszem.
-Jól fogok mulatni!-repültem fel hozzájuk. Össze-vissza rúgtam őket-Stark-szóltam a fülesbe.
-Igen, bérgyilkos hajlamokkal küzdő virágszál?
-Játszunk focit?
-Mi a jóságos francot tettetek, hogy repül a fekete sereg?
-Wanda elvette a gravitációt mellőlük. És már szétvertem őket, de van még kedvem focizni.
-Leszek a kapus!
-Készülj!-mondta majd elrúgtam Proxima Midnightot. Stark csak leütötte és hatalmasat zuhant. Aztán ment Corvus Glaive. Super Giant. Black Dwarf. És a végén Ebony Maw.
-Mindenki megvan! Azt hiszem, hogy halottak. Nem látok semmi életjelet.
-Akkor ez egy győzelem!-repültem Stark felé majd megálltam mellette.
-Akkor most mi lesz? Végeztünk!
-Túl egyszerű volt ez!
-Volt neked egyszerű!-válaszolta Wanda.
-Jaj, mintha megerőltetted volna magad!-szálltam le.
-Az is igaz!
-Szerintem Thanos tudta, hogy ez lesz.
-Miért gondolod ezt?-jött mellénk Steve.
-Azért belegondolva simán feláldozta a hadseregét. Nem jött, mert tudta, hogy nem lenne esélye. Egyenlőre három kő volt nála. Lehet, hogy beszerzi a többit szépen sorjába.
-A három kőből kettő a Földön van. Nálunk van az elme és az idő kő. A lélek kő keresett még. De az lehet bárhol.
-Nem bárhol!-szállt ki egy ember egy űrhajóból-Thanos megszerezte. És már erre jön!
-Mégis ki vagy?-kérdezte Stark.
-Űrlord.
-Ki?-értetlenkedtem.
-Peter Quill.
-Alias Űrlord!-fejezte be Thor-A Galaxis őrzőinek a vezetője. Mit kerestek itt?
-Thanos elrabolta tőlünk a nevelt lányát. Gamorát. Az egyik őrzőt. És megölte, hogy megkaphassa a lélek követ.
-Szóval a maradék kettőt meg kell őrizni. Sima ügy!
-Ami azt illeti nem-gondolkodtam el rajta-Thanos birtokába van az űr kő. Oda-vissza mehet ha csettint.
-Látjátok?-jött rá Quill-Ez a csinos szöszi vágja a témát.
-Rita.
-Rita nagyon vágja a témát. De mégis hogyan?
-Thanos használta rajtam az erő kő erejét. Amíg a kő hatása alatt voltam, láttam a kesztyűnek az erejét. És ha megszerzi mind a hat követ, akkor az emberiségnek vége.
-Igazából csak a felének. Thanosnál az a rendi, hogy a civilizációnak csak a felét írtja ki. Így lesz elvileg a jövendőbeli generációnak esélye, hogy jól élhessen.
-De morbit! Szóval a lényeg az, hogy a két kőnél egyenlő erősségű csoportoknak kell lennie. Ez egyszerű!
-Hulk és Thor külön-kezdte Stark-Rita megy Hulkhoz. Wanda megy Thorhoz. Akkor még Steve, Bucky és Sam megy Thorhoz. Natasha, a kölyök és én Hulkhoz. Űrlord!-szólt Quillnek mire odafigyelt-Milyen erős a csapatotok?
-Milyen erős? Ember, a mi csapatunk a legtutibb az univerzumba!
-Ezt kétlem, de mindegy!
-Kétled? Ohh, szóval így játszunk!
-Jól van Quill!-emeltem fel a kezem-Mindenki lenyugszik! Stark befogja a száját és meghallgatjuk szépen, hogy Quill elmondja, hogy hogyan osztja szét a csapatát!
-Köszönöm!-nézett rám Peter-Ilyen egy bölcs vezető!
-Nem én vagyok a főnök.
-Nálunk lehetnél-nézett rám mire Steve krákogott egyet.
-Köszönöm, de nem!
-Kínos!-szólalt meg egy kis mosómedve a lábunk felől.
-Jaj, de kis cuki vagy!-guggoltam le hozzá.
-Inkább ezt ne mondjad és álljál fel-húzott fel Quill.
-Ide figyelj te szöszi! Több embert öltem meg, mint te álmodba fogsz összesen. A galaxis egyik legkeresettebb bűnözője voltam szóval ne húzz velem ujjat!-magyarázta nekem az állatka.
-Szimpi!-tettem csípőre a kezem.
-Szóval ő Mordály-mutatta be Quill-Bármi is van ne adjatok oda neki semmilyen testrészt! Az a nagy szürke melák a gépbe Drax. És az a fa Groot. Azt javaslom, hogy Mordály és Groot legyen Thorral. Én és Drax leszünk Hulkkal.
-Akkor Thor marad itt Wakandába és mi megyünk New Yorkba-ismertette Stark-Akkor nyomás!

Sajnálom! Spoilereztem ha valaki nem látta a Végtelen háborút...Nem úgy spoilereztem, de vannak arra utaló jelek. Na mindegy. Képzeljétek, hogy Benedict Cumberbatch-nek (Doctor Strange) most van a szülinapja...
Puszcsi:ConnieHolland😘

Én, mint ügynök?(Marvel ff.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang