Triskelion

1K 56 13
                                    

2014.
Két éve hajtok, nyalizok és semmi. Képzeljétek, eljutottam a hetes szintig! Azta! De az semmi! És senki se mond nekem semmit. Közben átköltöztettek Washingtonba. Juhé! A főbázison dolgozom és edzem. Milyen jó buli! Ja, azt hiszitek! Annyiba jó, hogy mindennap látom Steve Rogerst, azaz Amerika Kapitányt. Ja, meg persze Natashat. Ők küldetésre mennek meg pihennek, én meg az irodába ücsörgök és aktákat másolok. Maradtam volna a kávézóba! Mindegy! Ez is csak az én hülyeségem. A gyász, ami New Yorkhoz köt, elragadott magával és nem tudtam mit kezdeni magammal. De legalább, már annyit tudok, hogy Loki tette. Köcsög asgardi! Mondjuk Thor helyes, meg jóképű...De ő biztos más fajta asgardi. Na akkor, elég az előző két évből. Az eddigi washingtoni életem abból állt, hogy reggel edzés utána munka azután a munkába az edzés. Edzés edzés után... Csak a szokásos Rita élet. De mindegy! Most is felhúztam a futós cuccomat és elindultam. Elmentem a George Washington emlékműhöz és nyújtottam egy kicsit.
-Szia Rita!-állt meg mellettem valaki.
-Wilson!-néztem rá-Hogy vagy?
-Tudod, a szokásos futásra jöttem.
-Futunk együtt?
-Hát ha tudod tartani az iramot...
-Ezt vegyem egy kihívásnak?
-Tudod, a katonaságba én voltam a legjobb.
-A tesztjeim a S.H.I.E.L.D.-nél majdnem olyanok, mint Natasha Romanoffé.
-Szerintem te nyertél.
-Szerintem is.
-Mehetünk?
-Menjünk-indultunk el.
Szépen futottunk míg egyszercsak egy szőke hajú, kigyúrt ember elhaladt mellettünk.
-Bal oldal!-szólalt meg.
-Ez nem...-nézett végig rajta Sam.
-Steve Rogers, Amerika Kapitány.
-Ismered?
-Egy helyen dolgozunk, de én vagyok a hetes szinten, míg ő nyolcas szinten.
-Várjunk! Amerika Kapitány csak nyolcas szintű?
-Én is meglepődtem, de amikor beszáll a liftbe akkor nyolcas szint van kiírva.
-A lift kiírja, hogy hányas szintű az ember amikor belép?
-Aha. Beszélni is szokott.
-Elmegyek hozzátok dolgozni.
-Papír munka papír munka hátán.
-Nem érdekel! Ez biztos menő!
-Bal oldal!-futott el mellettünk megint Steve.
-Ez idegesít!-jelentettem ki.
-Nem csak téged!
-Le se futottunk egy kört, de már kétszer elment mellettünk...
-Köcsög!
-Minden jól megy a veteránoknál?
-A szokásos unalom van. De hallgatni, hogy micsoda bajaik sérelmeik vannak, jó tudni, hogy segíthetek rajtuk.
-Ez kedves!
-Hiszen ismersz Rita!
-De ezt az oldaladat még nem láttam!
-Mi lenne ha eljönnél ma?
-Rendben!
-Ötkor.
-Rendben.
-És találtál már valamit?
-A new yorki esetről? Semmit. Minden nyolcas szintű. Ha nem vagy Bosszúálló és nem is vagy nyolcas szintű, akkor bukta.
-Sajnálom!
-Majd valahogy nyalizok Furynak és akkor feljutok a nyolcas szintre.
-Mióta vagy a hetes szinten?
-Egy éve.
-Akkor ideje lenne feljutnod.
-Majd valahogy megpróbálok-mondtam majd hátra néztem. Megláttam Rogerst, aki éppen kezd beérni minket-Most ne merje nekem mondani, hogy bal oldal!-suttogtam majd Sam is hátranézett.
-Menj! Fussál versenyt vele!
-Biztos?
-A végén még elszáll magától!
-Bal oldal!-ment el mellettünk.
-Bal oldal!-előztem meg majd elkezdtem sprintelni.
Mit ne mondjak? Ez egy akkora hülyeség volt! Majdnem lefulladtam a sok futástól. Amint lelassított én is megálltam.
-Hogy hívják?-nyújtotta a kezét.
-Rita Turner, Kapitány-ráztam kezet.
-Végre egy kis ellenfél! Hogyan bírt ilyen gyorsan futni?
-Akaraterő a kulcs.
-Találkoztunk már? Olyan ismerős ön nekem!
-Biztos látott az irodába ülni. Hetes szintű ügynök vagyok.
-Ma is megy dolgozni?
-Igen, miért?
-Elvihetem, már ha persze szeretné!
-Köszönöm, de nem. Még haza kell mennem és átöltözök meg minden.
-Hol lakik? Már ha szabad megkérdeznem.
-A Cleveland sugárúton.
-Mí meglepő!
-Ön is ott lakik, tudom. Én csináltam a lakása papírjait.
-Jöjjön! Hazakísérem!
-Rendben! Futva vagy sétálva?
-Felőlem futhatunk is.
-Nehogy lemaradjon!-indultam el.
-Ez csalás!-futott utánam.
Miután hazafutottunk megálltam a ház előtt.
-Mivel csalt az elején, elvihetem dolgozni.
-Ilyen rosszul vezet, hogy ez a büntetésem?
-Így megúszott egy kávét velem. Higgye el, jobban járt!
-Rendben!
-Fél óra?
-Megbeszéltük!-mentem be az ajtón.
Gyorsan lezuhanyoztam és felhúztam egy fekete farmert és kék inget egy fekete zakóval plusz az ugyanolyan kék színű magassarkúmat. Összepakoltam az irataimat és végül a fegyveremet. Felkaptam a táskám és lementem.
-Azt nem mondta, hogy motorral megyünk!
-Elfelejtettem? Tudja a kilencvenhat év már ilyen.
-El tudom képzelni.
-Mehetünk?
-Meg fogom én ezt bánni!-ültem fel mögé majd átkaroltam. Közben elindultunk. Ember! Ennek mennyi hasizma lehet? Úristen! Érzem ám a kockákat! És a háta! Az enyémnek a kétszerese. Bevállt a szuperkatona-szérum. Mit szólhatott Peggy Carter amikor meglátta őt '42-ben ahogy kijön félmeztelenül a kapszulából. Miközben ezeken gondolkoztam, odaértünk a Triskelionhoz. A parkolóba megálltunk és leszálltam.
-Köszönöm a fuvart!
-Nincs mit! Máskor is!
-Viszlát Kapitány!
-Legyen szép napja Turner ügynök!-mondta majd bementem.
Leültem a helyemre és bekapcsoltam a gépem. Egyből megjelent rajta, hogy fel kell mennem Furyhoz két óra múlva. Akkor fejmosást fogok kapni! Én ezt már érzem! Elkezdtem csinálni a feladatokat. Egyszerre csak Steve belép és letesz egy kávét az asztalomra és kimegy. Volt az oldalára írva valami. Nem nézett ki rosszul melegítőbe se, de így még gyönyörűbb! Ezt elfelejtettem megemlíteni reggel. Jól van! Most komolyan Steve Rogers bókolt nekem! Na jól van! Miután időt mutatott az óra, gyorsan lehúztam a kávét és beszálltam a liftbe majd felmentem Fury irodájához. Kiszálltam a liftből és megláttam Rogerst kijönni a szobából.
-Kapitány-biccentettem.
-Futótárs-mosolygott rám majd bement a liftbe.
-Uram!-álltam meg Fury előtt.
-Turner ügynök. Jöjjön be!-invitált be majd bementem-Gyors és rövid leszek!
-Mi történt, uram? Várjon! Tudom, nyolcas szintű.
-Igazából kilences szintű. Ezért is léptettem feljebb a Kapitányt!
-És én ebbe mit segíthetek, mivel én hetes szintű vagyok?
-Arra szeretném kérni, hogy ne jöjjön be holnap dolgozni! Sőt, ne is jöjjön egyáltalán dolgozni!
-Baj van, uram?
-Maga az egyetlen, akiben megbízok a hetes szinten. És szeretném, hogy biztonságba legyen.
-Rendben!
-Menjen el már most! Felhatalmazom erre!
-Igenis, uram!-mentem ki.
Az irodába összepakoltam és elindultam kifelé.
-Már megy is?-szólt utánam Steve.
-Igen! Fury igazgató parancsba adta, hogy hagyjam el a Triskeliont és ne is jöjjek dolgozni.
-Kirúgta?
-Nem mondta. De lehet.
-Akkor jó pihenést!
-Köszönöm!-mentem ki majd meg se álltam hazáig.
Lepakoltam és csináltam magamnak ebédet. Átöltöztem és kimentem a konyhába. Közben bekapcsoltam a tv-t. Hát kár volt!
-Baleset történt a 28-ik utcába. Arra kéri önöket a rendőrség, hogy próbáljanak meg kerülni-mondták majd megjelent a kép a balesetről. Úristen! Ez Fury kocsija! Jézusom! Leültem és végighallgattam az egészet. Közben meg is ebédeltem. Utána márcsak kapcsolgattam a csatornák között. Rájöttem, hogy tök jó filmek vannak a tv-be. Ez de jó! Kezdett besötétedni. Gondoltam lemegyek az edzőterembe. Amikor felálltam hirtelen megszólalt a tv.
-Az imént közölték velünk, hogy Nick Fury, a S.H.I.E.L.D. igazgatója életét vesztette az ellene elkövetett merényletbe-mire befejezte a riporter a szöveget, az ajtómon kopogtak.
-Igen?-nyitottam ki.
-Rita Turner?-szólalt meg a barna hajú nő.
-Igen, Hill ügynök!
-Rendben! Pakoljon össze egy hétre való ruhát és jöjjön!
-Igenis, asszonyom!-rohantam be majd kikaptam a vészhelyzet táskát és mentem.
-Vészhelyzet táska?
-Igen!
-Nem rossz! Nekem is van!
-És mi történt?-kérdeztem amikor bezártam az ajtót.
-Ez tizes szintű eset.
-És tényleg meghalt az igazgató?
-Amint hallodta a hírekbe.
-És akkor most engem hova visz?
-Egy védett helyre.
-De minek?
-Majd ott elmondom!
-Ahh! Szóval nem nyolcas szintű?
-Ez az összes szinten kiadták parancsba.
-Aha!-néztem furán majd beszálltam a kocsiba. Tökre kussba maradtam. Csak néztem, hogy merre megyünk. Elhagytuk a várost. Valami gát felé mentünk. Megálltunk és Hill kiszállt.
-Megérkeztünk?-szálltam ki.
-Igen.
-És hol vagyunk?
-A Potomac gátjánál.
-De miért vagyunk itt?-kérdeztem mire bementünk egy ajtón.
-Mindent a maga idejében!
-Rendben, asszonyom!
-Mióta van a S.H.I.E.L.D.-nél, ügynök?
-2005 óta.
-Akkor ideje, hogy azt mondjam, hogy a tizes szintű ügynök már-húzott el egy függönyt majd megjelent Fury egy betegágyon.
-Na szóval! Tizes szintű? Akkor mi történik itt?-néztem körül.
-Hydra.
-Na várjunk! Azt a második világháborúba kiírtotta a Kapitány!
-Levágsz egy fejet, kettő nő a helyére!-válaszolta majd tovább mentünk.
-Én miért vagyok itt?
-Mert segíteni fog nekünk! Tudtommal harcolt New Yorkba.
-Igen!
-Nagyon jó! Akkor benne van a harcba!
-Milyen harcba?
-Majd meglátja! Én addig hozok még egy-két vendéget.
-Milyen vendéget?
-Csak várjon itt és meglátja!-ment el. Na jó! Akkor tényleg várunk! Leültem egy székre és addig elkezdtem gondolkozni. Tizes szintű vagyok! Akkor megtudhatom, hogy mi volt New Yorkba két éve! Fury! Gyorsan odamentem hozzá és leültem mellé.
-Minden rendben Turner ügynök?-nézett rám.
-Azon gondolkodtam, hogy mivel már tizes szintű vagyok, elmondhatná, hogy mi volt New Yorkba két éve.
-Gondoltam, hogy ez lesz az első szava hozzám.
-Uram. Mélyen tisztelem magát, de meg kell értenie, hogy harcoltam az űrlényekkel úgy, hogy nem lettem beavatva. Meghalt az anyukám a harcba. Egész eddig próbáltam eljutni a nyolcas szintig, hogy végre megtudjam, hogy miért kellett meghalnia.
-Két éve, próbáltuk a Tesseract segítségével fegyvereket kovácsolni. Az lehetett volna a végtelen erőforrás. De egyszerre csak megjelent Loki. Ellopta a kockát és Bartont valahogy az uralma alá vette. Loki egy kaput akart nyitni, hogy azokat az űrlényeket idehozza a bolygóra. Mire a Bosszúállók rendesen összeálltak csapatként, addigra már késő volt. Loki megszerzett minden kelléket. Megölte Coulsont.
-De Coulson nem...
-De! Csak a Bosszúállók nem tudják.
-Értem.
-És mire a csapat odaért a Stark toronyhoz addigra már megvolt a kapu. A chituri átjött a mi világunkba és ellepte New Yorkot.
-És ez miért nyolcas szintű?
-Mert a földönkívüli dolgok azok mindig nyolcas szintűek.
-Értem-jöttem rá mire ajtócsapódás volt-Megjöttek a többiek!-fordultam az ajtó felé majd megjelent Hill ügynök, Natasha, Steve és Sam-Sam?
-Rita? Mit keresel itt?-ölelt meg.
-Várjunk!-esett le a Kapitánynak-Ti ismeritek egymást?
-Amióta belépett a katonaságba-válaszoltam.
-Te voltál katona?
-Anyukám volt ezredes és Wilson szüleivel nagyon jóba voltak, így sokat volt nálunk grillezni. Meg Wilson anyunál dolgozott.
-De kicsi a világ! Mi történt Fury?
-Detrotoxin B. Még jó, hogy Banner kitalálta. Percenként lassítsja a pulzust.-válaszolta.
-De hiszem meghalt-mondta Natasha.
-Bannernek nem vált be. Nekünk igen.
-Jól van!-ült le-Körözött bűnözők vagyunk. Most mi lesz?
-Hill kitalálta már!-bólintott felé mire ránéztünk az ügynökre.
-Szóval!-vett elő egy aktatáskát-Ittvan három chip. A trihordozókon kell egyet-egyet kicserélni, hogy mi irányíthassuk. Natasha álcázza magát az egyik tanácsosnak. Fury igazgató a végén jön amikor már mindennek vége. A Kapitány és Sam cserélik a chipeket. Én maradok az irányítóközpontba, hogy a végén ne induljon el a program.
-Ez mind szép és jó, de én hol maradok?-tettem fel a kezem.
-Maga emeletről emeletre megy, hogy kiiktassa a Hydrásokat.
-Lehetetlen egy embernek!-gondolkozott el Natasha-Képtelen rá!
-Hol is van a fegyvere Turner ügynök?
-Melyik?
-Nem a gépfegyver, hanem a S.H.I.E.L.D. fegyvere.
-Jaa! Amit a hetes szintre lépésemnél kaptam?
-Pontosan.
-A Triskelionba a tizenötödik emeleten.
-Az a fegyvertár-szólalt meg Rogers-Azt fogják a legjobban őrizni!
-Turner képes rá!-vágott közbe Fury.
-Honnan veszi?-kérdezte Natasha meg Steve egyszerre.
-Mert a múlt heti eredménye merően túlcáfolta még a maga eredményét is Romanoff ügynök!
-Mi van?-esett le a szánk Natashával.
-Szóval megvan a terv! Megtudjuk menteni a S.H.I.E.L.D.-et!
-Nem! Mindent lerombolunk! S.H.I.E.L.D. vagy Hydra, édes mindegy!-jelentette ki Steve.
-Nem tudtam Barnesról.
-És ha tudott volna, akkor elmondta volna? Ma minden elbukott! És meg kell mentenünk az ottlevő embereket-mondta mire Fury körbenézett.
-Rám ne nézzen-szólalt meg Sam-Én azt csinálom, amit ő csak lassabban!
-Mi a terve Kapitány?-kérdezte.
-Készülődjenek! Megyünk levágni a Hydra fejét!-mondta mire mindenki elment. Én gyorsan felkaptam a ruhámat(ami a borítón van)és kimentem a levegőre. Felmentem a gát tetejére és néztem a távolból a Triskeliont.
-Az apukád mit dolgozott?-lépett mellém Steve.
-Nem ismertem az apukámat. Anya azt mondta, hogy csak egy egyéjszakás kaland volt. Egész életébe kereste a férfit, de nem találta. Én is amióta a S.H.I.E.L.D.-nél vagyok, azóta én is csak őt keresem, de csak tű a szénakazalba.
-Mit tudsz róla?
-Orosz. Valami furcsa balesete volt, ezáltal a bal kezét műteni kellett. Hosszú, barna hajú és kék szemű.
-Semmi név?
-Ki volt az a Barnes?
-Bucky a második világháborúba harcolt velem. Legjobb barátok voltunk. De lezuhant a vonatról es több ezer métert esett. Úgy tűnik a Hydra megtalálta és egy bérgyilkost csináltak vele.
-Hogyhogy nem halt meg?
-Nem tudom. De a zuhanás közbe leszakadt az egyik karja és fémkarja lett helyette.
-Várjunk! A Tél katonájáról beszél?
-Ismered?
-Olvastam az aktákba róla.
-Anyukáddal mi történt?
-Meghalt New Yorkba.
-Két éve?
-Igen.
-Részvétem.
-Köszönöm!
-Figyelj! Nem tudom, hogy mennyire vagy ügyes! Viszont nem tudlak megmenteni!
-Mire akar célozni?
-Hogy vigyázz magadra!
-Mióta tegez engem?
-Rita! Légyszíves! Ez nem vicc! Volt már dolgom a Hydrával!
-Nekem meg volt dolgom űrlényekkel. Annál biztos nem rosszabbak!
-Te harcoltál New Yorkba?
-Persze! Csak mindenki önökre gondolt. Engem nagyba elfelejtettek. A Bosszúállók a hősök! Én meg csak egy hülye lány, aki feláldozza az életét a chiturinak.
-Harcoltál New Yorkba, de mégis egy irodába dolgoztál. Ezt nem értem.
-Én sem. De most már nem dolgozom ott, mert éppen a munkahelyemet fogjuk tönkretenni.
-Vágjunk le egy fejet!
-De ne úgy, hogy kettő nőjjön a helyére!
-Rendben!-mentünk le. Elindultunk az épület felé. Amint odaértünk, bementünk a hátsó ajtón. Én felmentem az tizenötös szintre majd megfogtam a fegyveremet.
-Küldetés lesz?-kérdezte az őr.
-Igen. Elég fontos küldetés.
-És hol?
-Itt!
-Le kell verni a lázadókat! Éljen a Hydra!
-Meg a faszomat!-szedtem szét a fegyverem majd lesokkolóztam őt így elájult. A fegyverem egyébként egy fém bot. Két méter hosszú és ketté lehet szedni. A végén sokkoló található és ennyit tudok mondani a fegyveremről. New York után, mivel egy fém csővel öltem űrlényeket, úgy gondoltam jól jön egy ilyen fegyver. Beletettem a két botot a hátamon lévő tokba és kiindultam. Várjunk! Csipog az őr karkötőén valami.
-Mi történt?-jött be egy osztag.
-A S.H.I.E.L.D.-nek dolgozott. Megakarta akadályozni, hogy elvigyek innen egy fegyvert.
-Helyes, hogy ezt tetted! Éljen a Hydra!
-Éljen a S.H.I.E.L.D.!-támadtam meg őket. Az a vicc, hogy amíg egyet lefogtam, addig a másik pisztolyt fogott rám és lőni akart, de mire lőtt már a társát találta meg a golyó. Nem tudom, hogy ez hogy történt, de a lényeg az, hogy én nem gyilkoltam! Na jó! Menjünk fel a legtetejére és menjünk egyre lejjebb! Akkor ötvenedik emelet. Amikor kinyilt az ajtó mindenki rámnézett.
-Rendben!-léptem be-Aki a S.H.I.E.L.D. pártját fogja, az tegye fel a kezét. Nemrég volt a Kapitány szövege, szóval tudjátok, hogy miért jöttem. Mégegyszer mondom! Fel a kezeket! Senki? Jó! Akkor mindenki meghal!-húztam ki a kardot majd sorra végig mentem mindenkin. Azt nem mondom el, hogy mit csináltam, mert eléggé fájdalmas. A lényeg, hogy ötvenből kettő pipa. És így mentem sorra lefelé. Keményen összegyűjtöttem kilenc embert, aki az én pártomat fogta. Nagyon sok, mit ne mondjak?! És az a jó, hogy minel lejjebb mentem, annál kevesebb ember volt. Ez könnyebbé teszi a dolgot. Húsztól a tizedik emeletig összeszedtem olyan plusz húsz embert. Elküldtem őket a lépcsőhöz és mondtam nekik, hogy menjenek el innen. Utána valahogy a tíztől a második emeletig nem volt senki. Kiürítették az épületet vagy mi? Lementem az első szintre és rájöttem, hogy ittvan mindenki. A nyitott irodák. Huhh! De utáltam itt lenni. Sokkal jobb a magán iroda! Kiléptem a liftből és krákogtam egyet.
-Jól van!-néztem körül-Hydrások tartják a fegyvert a S.H.I.E.L.D.-esekre, vagy fordítva.
-Mindkettő-válaszolt Sharon Carter.

-Mindkettő-válaszolt Sharon Carter

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ő Sharon.
-Jól van! Akkor aki Hydrás, az tegye le a fegyvert!
-Mit parancsolsz Turner?-kérdezte Rumlow-Nem vagy itt te senki!

-Jól van! Akkor aki Hydrás, az tegye le a fegyvert!-Mit parancsolsz Turner?-kérdezte Rumlow-Nem vagy itt te senki!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Aki S.H.I.E.L.D-es, az bukjon le!-vettem elő a botokat majd a háromnegyed társaság lebukott. Rövid mese. Sokkoló bekapcs, nekidobni az embereknek. Utána pisztoly elő és lelőni a Hydrásokat. Mese vége.
-Hol van Rumlow?-néztem körül.
-Ott fut-mutatott a lépcső felé Sharon.
-Ti addig menjetek el innen!
-Rendben!-állt fel majd Rumlow után futottam. Ahogy bekanyarodtam a folyosón nekimentem a Tél katonájának.
-Jól van pajti! Nincs semmi para! Veled vagyok! Éljen a Hydra!-de rossz volt kimondani. Hát, de nem vállt be, mert csak megtámadott. A verekedésből annyi lett, hogy egyszer ütöttem én aztán ő megfogta a kezem és nekidobott a falnak. Fájt ám! Nagyon!
-Ittvan Barnes!-mondtam a fülesbe.
-Hogy halad a likvidálás?-kérdezte Hill.
-Rumlow maradt csak, de nem tudtam elkapni. A fémkarú közbeszólt!
-Nálam is!-szólalt meg Sam-Letépte az egyik szárnyamat! Lezuhantam az épületre!
-Vigyázz Sam! Rumlow bárhol lehet!
-Vettem! Rita, te addig menjél el az épületből!
-Értettem!-rohantam ki.

-------------Két hónappal később-------------
-Igen?-nyitottam ki az ajtómat. Fury meg Coulson álltak előttem-Miben segíthetek?
-Küldetésekre vágyott?-kérdezte Fury-Itt az alkalom! Coulson csapatába kéne még ember.
-Visszavonultam!
-Kérem Rita!-szólalt meg Coulson-Nem mindenki képes olyanra, mint maga!
-Köszönöm a bókot, de mégegyszer mondom, hogy nem!
-Pedig levághatná a Hydra fejét!
-Boldogan élek! Dolgozom. Nem hagyom ott ezt a nyugodt életet!
-Újraszervezzük a S.H.I.E.L.D.-et!
-Nagyon örülök neki! De nem! És köszönöm, de a válaszom ezredszerre is a nem lesz!-csuktam be az ajtót.

Nana!! Ti észrevettétek a szikrát Steve és Rita között?? Ha nem akkor ti vakok vagytok!😂😂
Na akkor! Képzeljétek, hogy Chris Evansnek és Aaron Taylor-Johnsonnak most volt a szülinapjuk. Isten éltesse őket! És ahogy megszoktátok. Plusz rész következik...
Puszcsi:ConnieHolland😘

Én, mint ügynök?(Marvel ff.)Where stories live. Discover now