2 gün sonra;
Sonunda onu görebilecektim. Bunu bilmek midemdeki kelebekleri öldürse de yerine yenileri doğuyordu.
Gece boyunca uyuyamamış, gün içinde neler yapacağımı düşünüp durmuştum. Şimdi ise sabah olmuş, kısa bir duş ardından yeni okulum için hazırlanmıştım. Altıma dizleri yırtık mavi kot giyerken, üzerime beyaz desenli tişörtümü giymiştim. Ardından ayakkabılarımı da giyince hazırdım.Anonim: Günaydın, benim canım.
Anonim: İnşallah bayılmadan gelebilirim okula.....
Omersoylu_: Günaydın, deli kız.
Omersoylu_: Hazır mısın ilk gününe?
Anonim: Nefesim her an kesilecekmiş gibi oluyor ama np.
Anonim: HazırımmMmM.
Anonim: İlk gün için kafama mor sim döktüm. İnş abartmamışımdır dnskmdksmwjs
Anonim: Neyse şimdi çıkacağım. Okulda yazarım olur mu?
Anonim: Hoşça kal benim canım.
Omersoylu_: Hoşça kal..
Telefonumu kapatıp, kulaklığımı kulaklarıma yerleştirdim. Heyecanla tireyen bacaklarımla seri ve cansız adımlar atarken metroya ulaşmıştım.
Kısa sürede okula varırken, kapıda bir süre bekleyip okulu süzmüştüm. Devasa boyutta güzel gelmişti gözüme. Belki de sadece o barındığı için güzel gelmişti. Fazla oyalanmadan adımlarımı okul bahçesine yönlendirdim. Henüz internet sitesinden ögrendiğim okul saatine 15 dakika vardı.
Bu süreyi oturup, Ömer'i görmeyi hedefleyerek geçirmek için bi banka yöneldim.Anonim: Neredesin?
Omersoylu_: Kapının önündeyim.
Anonim: Bahçeye gelince gülümser misin?
Omersoylu_: Ben seninle ne yapacağım..
Anonim: Ehehehhe sen benim canımsın.
Omersoylu_: Neyse kapat, geldim.
Ömer'in mesajına görüldü atıp, kafamı bahçenin girişine çevirdim. Dünya şöyle bi dursa da o gülümseyince titreyen ellerimi gülüşüme götürmüştüm.
Çok güzeldi be vicdansız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düş Kırığı \\texting
Teen FictionAnonim: Seni seviyorum. Anonim: Hayatına her kim girerse girsin, benim olmak istediğim yeri kimlere açarsan aç değişmeyecek bu. Anonim: Huzurla uyu gökyüzü gözlüm. görüldü✅✅ 30.03.2018