Anonim: Günaydın, benim canım.
Anonim: Kalk ve okula gel. Özledim seni.
Anonim: Şaka gibi değil mi? Uzun yıllar göremedim seni. Şimdi ise bir gün göremedim diye özlüyorum.
Anonim: Beni farketmen için bugün tuvalet giyeceğim. Farket beni ve gözlerimin içine bakıp "50 kuruş var mı tirrek" de.
Omersoylu_: Olm ekskdnsndkwnsjwe
Omersoylu_: Sabah sabah kafayı mı yedin kızım sen?
Omersoylu_: Eğlenceli olduğunu düşündüğüm için bugün herkesin gözüne bakıp "50 kuruş var mı lan tirrek" diyeceğim.
Omersoylu_: Sen gerçekten garip bi kızsın djwlsnmsnwknskeke
Omersoylu_: Neyse oyalama beni, okula yetişmeye çalışıyorum.
Anonim: Sabırsızlıkla bekliyorum, yiğidim.
Anonim: Gel ve gözlerimin içine bak.
Anonim: Sonrasının bi önemi yok zaten.
Anonim: Sana kahve almak istiyorum. Kantinde en arka boş masaya bırakacağım tamam mı?
Anonim: Şimdi yallahlıyorum ve şarkı dizelerimi sana adıyorum.
Telefon ekranını kilitleyip, eski sınıf arkadaşım olan ve Ömer'i anlatabildiğim tek dostumun yanına ilerledim. Kantinde oturmuş, telefonuyla birine hararetle bir şeyler yazıyordu.
"Naber lan keline yumurta kırıp, ekmek bandığım." sandalyeye kendimi atınca, birden irkilse de kendini toparlayıp muzip ifadesini takındı. "Hoş geldin anam. Ben de tam kız düşürüyordum." telefon ekranını kaldırıp bana göstermişti ve ekranda beliren kız fazlasıyla hoştu.
"Sen bırak onu bunu. Birazdan Ömer gelecek. Arka masaya kahve bırakıcam, al demiştim. Gidip görevi tamamlayam." diyerek sandalyeyi geriye ittim. Ayağım sandalyenin köşesine takılıp sendelese de kendimi toparlayıp yürümeye devam ettim. Arkamdan Ali'nin anırma seslerini duyuyordum ama aldırmadım ve kantine doğru seke seke gittim.
"Abla şimdi bana şekersiz ama hayatında yaptığın en güzel kahveyi yapmanı istiyorum. Sevgini koy içine, ne bileyim elini bala bandır falan. Çok güzel olsun." diyerek kantinciye para uzattım. Bana yeşil uzaylı videosu yapmışım gibi bakarken, bu aşk dolu bakışmalara son verip kahveyi yaptı ve bana uzattı. "Buyur evladım. Elimi tuza soktum da yaptım. Afiyet olsun." diyerek mükemmel espri yeteneğini konuşturdu ve beni kışkışladı.
Arka masalara giderken, Ali'ye değişik yüz ifadeleri yaptım ve dikkatli şekilde kahveyi bıraktıktan sonra, yanına evdeki zulamdan getirdiğim karamelli çikolatalarımdan bıraktım. Ali beni izliyordu ve çikolata görünce attığı bakışlar gidip ona da vermemi sağlamıştı.
Sandalyemi çekip oturduğum anda Ali'nin 'Kanka seninki geliyor. Saat 12 yönünde bak bak' bakışlarını yakalayıp, dikkat çekmemek için kafamı yavaşça kantin girişine çevirdim ve o sırada telefonum titredi.
Omersoylu_: Şimdi kantine giriyorum ve açılışı biricik salak arkadaşımla yapıyorum. Watch me babyy
Kendi kendime sırıtırken kafamı kaldırıp onu izlemeye başladım. En yakın arkadaşıyla aynı okulu tutturmuşlardı ve uzun yıllardır birliktelerdi. Sergen, Ömer'e doğru ilerlerken birden durdu ve üzerine gelen Ömer'e bir şeyler söyledi.
Ömer ciddi bakışlar atıp Sergen'e yaklaştı ve ağzını okuduğum kadarıyla açılışı Sergenle birlikte yapmıştı. Kantini acı bir kahkaha sardı ve bu ton ömrümde duyabileceğim en güzel melodiydi. Şen kahkası kulaklarıma dolarken, gözlerimi bir an bile üzerinden ayırmadım ve o arka masaya gidip kahvesini alana kadar izledim.
Omersoylu_: Teşekkür ederim, deli kız.
Omersoylu_: İyi dersler.
Anonim: Sen gerçekten gülüşüne şiirler yazılacak bir adamsın.
Anonim: Ömrüm gülüşünle geçsin. İyi dersler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düş Kırığı \\texting
Novela JuvenilAnonim: Seni seviyorum. Anonim: Hayatına her kim girerse girsin, benim olmak istediğim yeri kimlere açarsan aç değişmeyecek bu. Anonim: Huzurla uyu gökyüzü gözlüm. görüldü✅✅ 30.03.2018