Düş Kırığı \\16

66 3 2
                                    

Gün boyunca Ali'yle takılıp, Ömer'i izlemiştim. Eskiden olduğu gibi teneffüslere az çıkıyor, tahmin ettiğimce test çözüyordu.

Son ders matematik öğretmenimizin çağırmış, öğretmenler odasına gidip birkaç kitap almamı istemişti. Merdivenleri inip öğretmenler odasına vardığımda köşeden dönen çocukla birlikte kalbim ağzımda atmaya başladı.

Gözlerime bakıp "Yeni mi geldin bu okula? Seni daha önce hiç görmemiştim." dedi Sergen. İçimden 'Beni daha önce çok gördün Sergen' diye geçirsem de dışarıya sadece "Yeni geldim" diyebilmiştim. Sergen, Ömer'in tek gerçek dostuydu ve onu gerçekten seviyordu. Aralarındaki bağ normal arkadaş bağı değildi ve Ömer'in her daim yanında olması onu sevmemi sağlıyordu.

Gözlerini hafif kısıp "Birilerini anımsatıyorsun. Hangi okuldan geldin?" dedi elindeki test kitaplarını göğsüne bastırıp. Tam ağzımı açıp bir şeyler zırvalayacakken Sergen'in omzunu tutan el dikkatimi oraya vermemi sağladı.

"İki saattir seni bekliyorum. Ne yapıyorsun sen burda?" O çok sevdiğim melodi ve ardından görüş açıma giren sima kalbimin depar atmasına sebep oldu. Ömer bana hafifçe baş işareti yapıp Sergenle konuşmaya devam etti. Saatlerce izleme isteğimi körükleyip, bir şey demeden odaya girdim ve hocanın dediği kitapları alıp sınıfa çıktım. Yüzümde oluşan gülümsemenin gün boyunca devam edeceğine emindim.

🌸
Okuldan sonra eve gelip kendimi yatağıma atmıştım. Ardından telefonumu elime alıp Ömer'e yazdım.

Anonim: Yıllar önceki hislerimin tekrar böyle hayat bulması o kadar güzel ki. Artık seni görebiliyorum, gülüşünü izleyebiliyorum, sesini dinleyebiliyorum. Ben seni çok seviyorum be.

Çok geçmeden cevap gelmişti. Her mesaj attığında midemde uçuşan kelebekler hayat bulmuş, kıpırdanıyorlardı.

Omersoylu_: Keşke ben de seni görebilseydim Anonim.

Anonim: Beni göreceksin Ömer. O gün saracağım seni ve kokunu özgürce çekebileceğim.

Omersoylu_: Eve vardın mı?

Anonim: Yatağıma kavuştum. Bir sen etmiyor ama senden sonra en sevdiğim varlık jdsmnsksens

Omersoylu_: Kütüphanedeyim ve ben de yatağıma kavuşmak istiyorum:(

Anonim: Sana kavuşmak için yılları devirdim ben gök'gözlüm. Yatağın olduğu yerde duruyor ama sen durmuyorsun. Sana kavuşmadan kaybedeceğim diye o kadar korkuyorum ki. Beni bulmadan gitme lütfen.

Omersoylu_: Seni bulmadan karşıma çık Anonim.

Anonim: Fotoğraf atar mısın bana?

Omersoylu_: Sen de atacaksan neden olmasın:D

Anonim: Çok kötüsün!!!

Omersoylu_:

Omersoylu_: Omzumdaki pezevenk zorladı beni ama olsun. Şimdi foto at bakalım.

Anonim:

Anonim: Şimdi git ve ben de fotoğrafını indireyip aşk yaşayayım.

Omersoylu_: Saçlarının rengi güzelmiş :D

Omersoylu_: Görüşürüz Anonim.

Anonim: Dikkat et gök'gözlüm.





Düş Kırığı \\textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin