Düş Kırığı \\13

67 4 2
                                    

Omersoylu_: Özür dilerim.

Omersoylu_: Aslında özür dilenecek bir durum yok ortada..

Omersoylu_: Sana en başında söylemiştim zaten.

Omersoylu_: Canının yanacağını bile bile yazmaya devam ettin.

Omersoylu_: O kız çok yakın olduğum bir arkadaşım. Eğer ağlıyorsan, bırak ağlamayı.

Omersoylu_: Sevdiğim kız, bizim okuldan değil.

Omersoylu_: Aslında haberi bile yok ona karşı olan hislerimden.

Omersoylu_: Arada bir buluşuruz öyle ama bana sevgilisiyle yaşadığı şeylerden bahseder falan.

Omersoylu_: Neyse çok konuştum. Hadi eyvallah. (03.20.)

Anonim: Sen.. Sen çok güzelsin. Ben yapamazdım bunu. Yanında olurdum ama hareketlerim bazen benden bağımsız oluşuyor. Düşünsene o anlatıyor sevgilisini, gözlerine baka baka.. Sen de onun güzelliğine bakıyorsun. Onun başkası için oluşan gülümsemesine için yanıyor falan.

Anonim: Sen de benim canımı yaktın ama ben seni sevmeye devam ettim.

Anonim: Söylesene Ömer, en yakınıma gülümserken benim gözlerimdeki acıyı görmedin mi?

Anonim: Sevgili oldunuz, elini tuttun. Uzaktan izleyen beni hiç mi farketmedin?

Anonim: Canın sağ olsun be yakışıklı. Ben hâlâ seviyorum seni, yıllara inat.

Anonim: Artık uyu. Gözlerinin altı mor olunca, göz rengin belli oluyor. Sonra içi giden ben...

Anonim: Sen daha rahat uyu diye, benim uykularımı da sana gönderiyorum.

Anonim: İyi geceler benim canım.

Düş Kırığı \\textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin