Cap 7 ( Puteri )

2.9K 115 13
                                    

Mark pov

Stau și mă uit ca un prost la Ade cum o torturează nenorocitul de Sebastian, dacă aș putea să fac ceva să o ajut " Din păcate nu poți face nimic " , Uite cine s-a întors " , " Cumva am plecat undeva și nu stiam eu " , " Drake " îi spun eu nervos , " Scuze, dar Raia suferă și mă enervează " , " La fel și Ade, dar eu nu mă i-au de tine ", " Am spus că îmi pare rău " , " Bine " după ce am terminat de vorbit cu Drake m-am uitat la Ade si nu mai avea nimic, nu mai era în chinuri din cauza lui Sebastian, dar în schimb este un baiat cam de varsta mea care se ceartă cu Sebastian : el arata asa ( este fiul lui Sebastian ).

Stau și mă uit ca un prost la Ade cum o torturează nenorocitul de Sebastian, dacă aș putea să fac ceva să o ajut " Din păcate nu poți face nimic " , Uite cine s-a întors " , " Cumva am plecat undeva și nu stiam eu " , " Drake " îi spun eu nervos ,...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Nec: Ti-am spus să o lasi în pace !!

Sebastian: Fiule nu ai nici un drept să îmi spui ce să fac !! spune el nervos

Fiu ce fiu cumva are un fiu Sebastian si eu nu stiam, am rămas în urma rău se tot :

Nec: Eu conduc haita Wolf nu tu, eu sunt alpha-ul haitei, am tot dreptul să îti spun ce să faci !!

Sebastian: Doar pentru că nu mai sunt alpha asta nu înseamnă că trebuie să îti ascult ordinele, Alex !!

Alex: PLEACĂ !! tipă la el

Sebastian: AM SĂ MĂ ÎNTORC ȘI O SĂ REGREȚI ADELAIS MOON ! țipa la Ade dupa pleacă

Alex: Îmi pare rău pentru tot răul pe care ți la facut tata, Adelais !!

Ade: A trecut, sper să nu mai vină, dacă nu veneai la timp cred că distrugeam toate haitele din Brazilia, nu mai rezistam mult !

Alex: O să am grijă să nu mai vină !!

Ade: Sper !!

Aldo(A): Alex îti multumesc că mi-ai ajutat fata, dar de ce nu mai este Sebastian alpha !!

Alex : A fost renegat de bătrâni din haită pentru că a încercat să mă omoare acum o lună ca să nu i-au conducerea haitei !!

Adolfo: Asta înseamnă că acum putem face pace între haite, iar profeția se va îndeplni azi !!

Ade: Ce profeție ??

Mama: Alda am uitat să îi spun de profetie îi spui tu !!

Alda(A) : Bine !!
Alda(A): Ade acum o mie de ani haitele Wolf și Moon erau dușmani dar un vrăjitor a făcut o profeție ca pe 11 decembrie 2001 o fata\baiat se va naste, iar el\ea va îndeplini profeția unind haitele, iar tu draga mea ești cea care ai fost aleasă să unesti haitele !!

Ade: Eu !!

Ade pov.

Eu: Eu !!

Mama(A): Da !!

Alex: Pai se pare că ziua profeției a venit!!

Eu: Yeeeei ! spun eu sărind în sus de bucurie

Adolfo: Cui îi este foame !!

M&Eu: Mie !! spunem amândoi simultan

Aissa: Si au început din nou !!

Aldo&Alda: Ce au început !!

Aissa: Acuma stiu cu cine seamănă ăștia doi !!

M&Eu: Cu cine !!

M&Eu: Chiar e nevoi să mă imiți mereu !!

M&Eu: Eu nu te imit, tu mă imiți !!

Eiran: Iar au început !!

M&Eu: Tu de unde ai mai apărut !!

Eiran: Păi părinți mei s-au gândit să aib..... !!

M&Eu: Nu la asta ne-am referit !!

Eiran: Știu !! apoi începe să râdă

M&Eu: Vaiiii !!

Adolfo: Încetati odată, mi-a mie foame !!

Eu: Bine fratioare, haide să mănânci !!

Mergem toti în casa și ne punem la masă să mâncam, era liniste până cand tata s-a gândit să spuna ceva :

Tata(A): Adelais în legatura cu profeția, Magnus ( vrăjitorul) mi-a spus că ti-a dat niste puteri mai speciale !!

Eu: Ce fel de puteri ?!?

Tata(A): Pă mi-a spus că poti controla vremea după sentimentele tale, dacă ești tristă afara plouă, dacă ești fericită afară este soare, iar când ești nervoasă afară este furtună !!

Eu: Wow...ce tare !!

Tata(A): Trebuie să ai grijă cu puterile poți să rănești pe cineva cu ele, iar pe lângă puterile cu vremea mai ai înca trei !!

Eu: Serios care sunt ?!? îi spun eu curioasă

Tata (A): 1 Poți să îti schimbi înfățișoarea așa nimeni nu o să te recunoască 2 poti să îti ascunzi simțurile de vârcolac așa că poți să te întâlnești cu orice vârcolac, iar el nu o să te recunoască, iar 3 care îmi place mia, poți să faci holograme adevarate te gândești la o persoana, iar ea îți apare dar dupa o săptămână ea dispare !!

Eu: Asta este super !! îi spun eu bucuroasă

Destinul Lunei SupremeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum