După 20 de min în care am stat în cadă și m-am relaxat, am decis să ies afară din apă, îmi înfășor un prosop în jurul taliei apoi mă duc în cameră să mă îmbrac, dar pe pat nu sunt doar hainele ci și Kimy, adică Bum.Bum: Am crezut că voi îmbătrâni aici !!
Eu: Dar tu nu îmbătrânești !!
Bum: Știu !!
Eu: Atunci de ce ai spus că îmbătrânești ?!
Bum: Așa vine vorba femeie !!
Eu: Nus femeie !!
Bum: Scuzați-mă domnișoară !! apoi își dă ochi peste cap.
Eu: Pleacă ca să mă îmbrac !!
Bum: Nu pot asista, îți țin hainele dacă vrei ?!
Eu: Sigur !!
Bum: Serios ?! îmi spune el uimit.
Eu: Nu !!
Bum: Bine !! apoi pleacă.
M-am îmbrăcat cu hainele, apoi mă duc în pat la nani, pentru că e foarte târziu.
**** a doua zi ***
Patu se mișcă, dar eu nu, e posibil așa ceva ? deschid ochi și da-u de doi colți mari care se apropie de gâtu meu, mă feresc când era gata să îmi pătrungă gâtu, iar colți lui au intrat în pernă, asta e prima dată când mă trezește cineva așa, deobicei razele soarelui, Ariana și farsele băieților mă trezesc pe mine dimineața, nu un vampir care e gata să mă omoare.
Vampir: Să-mi bag ... !!
Eu: Nu e frumos să înjuri !! îl întrerup eu.
" Ade serios ? " îmi spune Raia " Ce ? " " El a vrut să te omoare, iar tu îi spui că nu e frumos să înjuri " , " Păi nu e frumos " , " Știi ceva, las-o baltă și vezi că vampirașu își încearcă din nou norocu " , " Cum adică norocu " , " Trezește din transă și uităte la el " îmi spune ea, apoi mă uit la colțișor, iar colți lui mi-a atins baza gâtului, îl împing de pe mine el aterizând pe podea în partea stângă a patului, eu ducându-mă pe partea dreaptă.
Vampir: Omușorul are ceva forță !!
Eu: Am, așa că stai departe sau țip !!
Vampir: Ai greșit casa prințesă, acuma te afli pe teritoriul vampirilor, nu ai scăpare, te poți considera moartă !!
Eu: Nu chiar !!
Ocolește patu să vină la mine, dar fiecare pas pe care îl face el, îl fac și eu doar că în pat, aproape am coborât, iar distanța dintre noi e perfectă ca să pot fugi pe ușă să îl găsesc pe Kimy pardon Kim sau Jung, mă apropii ușor de ușă apoi ies afară din cameră și fug cât de repede pot, holul acesta parcă e mai lung față de data trecută când am mers cu Jung, nu se mai termină odată, habar nu am unde mă aflu acuma, știu că am făcut stângă, dreaptă, stângă, stângă, apoi am intrat pe coridoru acesta care nu se mai termină.
Vampir: Degeaba fugi, tot te prind la un moment dat, pot alerga mai repede decât tine !!
Poți dar nu o faci.
Eu: Dar nu îți folosești viteza ca să mă ajungi !!
Vampir: E mai distractiv așa, îmi place să chinui victima înainte de a ataca, ție nu ?!
Eu: Foarte amuzant și nu îmi place !!
Nu spune nimic în schimb râde, să înțeleg că el este cel psihopat, sper ca celălalt să fie de treabă, îmi forțez picioarele mai tare și dacă nu ajung în curând la unu din cei doi frați piciorușele mele o să cedeze, mă dor foarte tare, zici că sunt la maraton în viața mea nu am alergat așa de tare, trebuie să îmi notez în caledar ziua asta, niște scări apar în fața mea, la viteza pe care o am nu cred că voi reuși să cobor pe ele sau măcar să pun picioaru pe prima treaptă pentru că voi cădea, observ balustrada lângă scări, iar cea mai prostă idee mi-a venit în minte, alerg mai tare să am avânt, ajung lângă ea apoi pun mâinele pe margine și sar.
În clipa asta mi se pare cea mai proastă idee din viața mea, sunt aproape 8 m până la podea, dacă nu eram vârcolac sigur muream, îi observ pe Bum, Jung și încă un băiat care stau pe canapea și se uită la mine împietriți, imediat cum am ajuns în aer țipam cât de tare puteam, pe o parte era distractiv, și pe cealaltă era îngrozitor.Eu: AAAAAAAA, NU MAI FAC ASTA ÎN VIAȚA MEA, CE TARE ESTE !! îmi vine să plâng și să râd pentru că îmi plăcea enorm de mult, zici că zburam, senzația pe care o aveam acuma era nemaipomenită aș putea muta un munte întreg.
Aterizez în picioare apoi fac câteva tumbe în față, acuma stâng în fund pe podea, tremuram toată și cel mai important lucru e că trăiesc, mai vreau odată, pot să mai sar ?!?
Bum: EȘTI NEBUNĂ ?! țipă la mine.
Eu: Teoretic nu, practic da !! îi spun râzând.
Bum: Chiar ești nebună, acuma îmi spui de ce ai sărit de la 9 metri ?!
Cee ?? Erau 9 metri, eu am crezut că sunt 8 ce vampir normal la cap face scări de 9 metri, nici unu, dar stai ăsta e un palat acu' are sens de ce e așa înalt, greșeala mea, mie dor de Mark ar' trebui să îi fac o vizită.
Eu: Păii era să fiu omorâtă de colțișoru care stă în spatele meu în clipa asta !!
Bum: Joon am spus că o poți trezi, dar nu în halu ăsta, a avut mare noroc că nu a murit, da chiar, cum de nu ai nimic rupt ?! îmi adresează mie ultima întrebare.
Eu: ... !!
A durat ceva până să postez capitolu, dar în timpu ăsta m-am gândit ca Mark să rămână sufletul pereche a lu' Adelais, așa că îi va face o vizită până în Brazilia.
CITEȘTI
Destinul Lunei Supreme
WerewolfAdelais o fata de 17 ani afla că este adoptata, parinti ei adoptivi o părăsesc dar afla ceva ce viata ei o să se schimbe dar nu pentru mult timp pentru că îsi paraseste parinti adevarati și sufletul pereche.......