Eu: Mie !!Jin: Eu am venit cu idea !!
Hee: Nu știu !!
Jimin: Aminta !!
Spunem noi deodată, iar fiecare își îndreaptă atenția spre Jimin.
Jimin: Cee ?!?
Hee: Tu o dai de gol în loc să o aperi ?!?
Jimin: Ooo, păi atunci, mie mi-a venit idea Namjoon !!!
Jin: Jimin taci și așa spui numai prostii !!
R.M: Aminta, i-ai pus în pericol pe toți, inclusiv pe tine, v-am spus că nu puteți merge în club, voi de ce ați făcut-o ?!?
Eu: Am vrut să mă distrez !!
R.M: Distracția ta, va pus în pericol, era un vânător printre voi, dacă nu ajungeam la timp îți dai seama că vă putea omorâ pe unu din voi !!
Eu: Scuze !!
R.M: Nu mai are rost să îți ceri scuze acuma, Aminta timp de o lună ești pedepsită, nu ai voie să te uiți la televizor !! îmi spune, dar primesc un link de la el după
" Nu ai voie să te transformi "
Eu: CEE, NU ÎMI POȚI INTERZICE ASTA !! țip la el
R.M: COBOARĂ TONU !! țipă la mine
Eu: Nu îmi poți interzice !! îi spun mârâind la el
R.M: Casa mea, haita mea, regulile mele !! îmi spune cu vocea de alpha, dar asta nu mă poate intimida, sunt Luna Supremă.
Eu: Bine, atunci voi pleca !! apoi ies afară din casă și încep să alerg prin pădure.
Cine se crede Namjoon, nu are dreptu să îmi interzică să mă transform, nimeni nu are dreptu să îmi interzică ceva, dacă nu le convine ce fac de ce m-au primit în familia lor, trebuia să mă lase singură la casa mea în pădure, alerg singură prin pădure de 2 ore, am obosit de la atâta alergat, mai merg ceva, iar un plânset de copil se aude, alerg în direcția de unde se aude plânsetu, iar o fetiță, stă ghemuită la poalele unui copac, iar un vânător are arma îndreptată spre ea.
Eu: Las-o !! îi zic apoi se întoarce spre mine
Vânător: Pe cine avem noi aici, un om !!
Eu: Lasă fata în pace !!
Vânător: E un copil vampir, te poate ucide, așa că pleacă acasă la mami și tati !!
Eu: Și dacă nu vreau să plec ???
Vânător: Atunci va trebuii să te elimin și pe tine !! apoi trage în mine, dar mă feresc la timp
Eu: Cât tupeu ai !! îi spun, apoi mă apropii de el și îmi las ghearele și colți la vedere, iar ochi sunt roșii.
Vânător: Vârcolac !! spune el
Eu: Nu, e măta !! îi spun eu sarcastică
Mă apropii de el și îl tai pe brațu stâng, mă duc la fată o i-au în brațe, apoi încep să alerg de vânător, dar el e pe urmele nostre.
Vânător: Stai potaie afurisită !! țipă el la mine, apoi se aude un foc de armă
Fetița: Mergi la stânga !! îmi spune, iar eu fac ce spune ea
Eu: Unde mergem ?!?
Fetița: Acasă !!
Simt o mână pe umăru drept, apoi cum mă împinge cineva, iar apoi cad la pământ și mă rotesc cu fata în brațe de 3 ori, mă ridic în picioare, iar pe ea am pus-o în spatele meu " Adelais preiau eu conducerea de aici " , " Bine " , Raia a preluat conducerea, iar acuma se luptă cu vânătorul, îi sfâșie beregata, apoi preiau eu conducerea din nou, rochia mea e ruptă și plină de sânge acuma.
Fetița: Mulțumesc că mi-ai salvat viața !!
Eu: Cu plăcere !!
Fetița: Cum te cheamă ?!!
Eu: Aminta, pe tine ?!? îi spun, apoi mă pun în genunchi să fim la aceiași înălțime.
Fetița: Jung !!
Eu: Jung, unde stai ?!?
Jung: La palat, este în direcția aceia la 5 km distanță !!
Eu: Păi noi ce facem aici, hai să te ducem acasă !!
Jung: Și tu ?!
Eu: Te duc pe tine, apoi mă duc și eu acasă la mine !!
Jung: Mulțumesc !!
Eu: Nui nevoie să îmi mulțumești !!
Apoi o i-au de mână și mergem spre palat.
Eu: Jung, ce făcea-ai singură în pădure departe de casă ?!!
Jung: M-am certat cu fratele meu și am fugit, apoi m-am întâlnit cu vânătorul !!
Eu: Nu e bine să fugi așa de acasă !!
Jung: Dar tu ???
Eu: M-am certat cu un prieten, apoi am plecat de acasă !!!
Jung: Parcă spune-ai că nu e bine să fugim ?!?
Eu: Păi nu e, dar am făcut o excepție amândouă !!!
Jung: Așa e !! apoi începem să râdem
Eu: Jung părinți tăi de ce nu te-au oprit ?!?
Jung: Ei nu prea stau acasă, vin foarte rar la palat, eu stau cu fratele meu și încă 2 prieteni de-ai lui !!
Eu: Bine !!
Jung: Tu nu ai părinți ?!?
Eu: Ba da, dar sunt foarte departe, la fel și fratele meu !!
Jung: Nu ți-e dor de ei ?!?
Eu: În fiecare zi, dar într-o zi am să-i văd, iar atunci nu mă mai despart de ei niciodată !!
Jung: Frumos !!
Eu: Da !!
Jung: Uite am ajuns la granița care ne desparte de teritoriul vârcolacilor !!!
Eu: De aici cred că poți merge singură, eu sunt vârcolac și nu cred că am voie să trec !!
Jung: Nu, vino cu mine, eu sunt prințesa vampirilor și îți d-au voie să treci pe pământu noastru, în plus vreau să te cunoască fratele meu !!!
Eu: Nu știu Jung, e cam periculos pentru mine !!
Jung: Haide !! apoi mă împinge peste graniță
Eu: Jung nu vreau să îi spui fratelui tău că sunt vârcolac !!
Jung: De ce ?!?
Eu: Te rog !!
Jung: Bine, promit !!
Eu: Mersi !!
Nu o să șterg cartea, așa că voi posta capitole.
Și aceasta este Jung:
CITEȘTI
Destinul Lunei Supreme
WerewolfAdelais o fata de 17 ani afla că este adoptata, parinti ei adoptivi o părăsesc dar afla ceva ce viata ei o să se schimbe dar nu pentru mult timp pentru că îsi paraseste parinti adevarati și sufletul pereche.......