Aminta/ Ade pov
X: Bună !! ne spune deodată o fată
Jin: Sun-Hee, bună !! apoi o i-a în brațe
Iar eu mă prefac că tușesc ca să le atrag atenția.
Jin: Scuze Aminta, Hee ea este Aminta, Aminta ea e Sun-Hee sufletul meu pereche !!
Eu: Încântată !!Hee: La fel !!
Kai: Ați uitat de mine din nou ?!?
Hee: Iar încerci să te bagi singur în seamă Kai ?!
Kai: Dacă voi nu mă prea băgați, îmi încerc și eu norocul singur !!
Jin: Voi doi vă cunoașteți ?!?
Kai&Hee: Da !!
Eu: De când ?!
Hee: De când eram mici, noi doi suntem verișori !! ne lămurește ea
Jin: Eu de ce nu știam că ai și o verișoară ?!
Hee: Fratele meu nu mă prea place, deși suntem gemeni !!
Jin: Gemeni ?! spune el uimit
Kai: Da !!
Jimin: Cine cu cine sunt gemeni și cine este tipa asta bună ?!? se bagă și el în discuție, iar Jin a început să mârâie la Jimin.
Jin: Să nu te apropii de ea, Hee este a mea !! îi spune el cu o voce total schimbată, asta înseamă că lupul lui a preluat conducerea.
Jimin: Am înțeles e doar a ta amice !! îi spune, apoi își dă ochi peste cap.
Stăm toți 5 la masă, iar peste o oră își fac apariția și ceilalți.
Eu: V-ați amintit că nu sunteți singuri în club !!
Ari: Doamne e bestial în club !!
Eu: Prima dată ?!?
Ari: A doua !!
V: Sunt singuru care observă că se învârte clubul ?? ne spune el amețit.
Jeon: Nu, și eu am observat că se învârte clubul !! ne spune al doilea amețit.
Eu: Băieți nu se învârte clubu, sunteți voi prea amețiți de la băutură !!
Suga: Aminta de ce ai două capuri ?!? îmi spune, apoi se apropie de mine și își ridică mână să mă lovească peste față, dar dă în partea mea dreaptă lovind aeru.
Eu: Șezi cuminte Suga !! apoi îl împing de lângă mine
Suga: Gata Luna !! îmi spune el, iar eu îngheț la cuvântu pe care mi l-a spus de față cu Kai și Hee.
Kai: De ce i-ai spus Luna ?!?
V: Pentru că Aminta e foarte bună, iar ea și-a pără....!!! vrea să îi spună adevăru, dar îl opresc
Eu: Și mi-am părăsit casa din pădure ca să stau cu ei, iar pentru asta le place să mă alinte cu Luna !! îi spun eu repede o minciună și observ că nu știu să mint deloc, la fel ca J-hope.
Kai: Bine !! spune el nesigur
Eu: Băieți cred că ar trebuii să plecăm !!
Jin: Și eu sunt de acord cu asta !!
V: Eu nu vreau să plec !!
J-hope: Nici eu !!
Eu: Nu cred că sunteți în postura de a comenta !!
Jeon: Dar.. !!
Jin: Nu Jungkook !!
Jeon: Bine !!!
Eu: Ridicați-vă !! le spun, iar ei se ridică într-un fel, pentru că tot pe canapea ajung.
Jimin: O să avem de furcă cu ei !! apoi se duce să îi i-a pe Suga și J-hope.
Jin: Îl i-au pe Jungkook !!
Eu: Eu încerc să îl car pe Tae, stați, unde a dispărut Ariana !! le spun eu panicată
Jin: Nici Hee nu mai e !!
Ne uităm după ele, dar nu se văd prin club.
Eu: Asta e ultima dată când mai vin cu voi în club !!
Jimin: Nici nu cred că o să mai putem veni vreodată !!
Eu: De ce ?!?
Jin: Uităte în spate !! iar eu mă întorc și le văd pe Hee și Ari cu Namjoon.
R.M: La mașină acum !! ne spune el nervos, e clară treaba, nu mai ieșim vii din mâinile lui Namjoon, lume mi-a plăcut să te cunosc.
***după o oră***
Am ajuns acasă, iar Suga,Jeon, Tae,Ariana și J-hope sunt sus dorm, ei au scăpat de cearta lui Namjoon din seara asta sau ce a mai rămas din ea, iar eu cu Jin, Jimin și Hee stăm pe canapea unu lângă altu, iar în fața noastră stă R.M foarte nervos.
R.M: Mai întâi am să întreb, cine este ea și ce caută aici ?!? apoi arată spre Sun-Hee.
Jin: Ea e Sun-Hee sufletul meu pereche și de acuma va sta cu noi în casă !!!
R.M: Bun venit în familie Hee și sper că tu nu ești așa iresponsabilă ca ei, iar eu sunt Namjoon !!
Hee: Încântată !!
R.M: La fel !!
Eu: Toate bune și frumoase, acuma putem merge sus ?!? îi spun eu, iar el îmi aruncă o privire urâtă, apoi mă ascund după Jimin care stă lângă mine
R.M: Nu, nu Aminta, nu sunt toate bune și frumoase, iar acuma cui i-a venit idea să se strecoare afară din casă, deși eu v-am interzis ?!?
Eu:... !!!
Jin...!!
Hee:...!!
Jimin...!
CITEȘTI
Destinul Lunei Supreme
Manusia SerigalaAdelais o fata de 17 ani afla că este adoptata, parinti ei adoptivi o părăsesc dar afla ceva ce viata ei o să se schimbe dar nu pentru mult timp pentru că îsi paraseste parinti adevarati și sufletul pereche.......