Cap 11 ( BTS )

1.9K 91 4
                                    

**** peste o săptămână ***

Eu: Cum adică mi-ați închiriat camera alt cuiva?? țip nervoasă la receptioner

El: Ne pare rău dar dumneavoastră ați spus că nu mai vreți să stați în cameră pentru că plecati, așa că am închiriat camera alt cuiva !!

Eu: Doamne, dă-mi te rog răbdare !!

Îmi i-au bagajele și ies din hotel " Nu îmi vine să cred ce au făcut, Raia" , " Nici mie, ne-au dat practic afară " , " Știu doamne, sunt așa nervoasă, eu acuma unde mai stau " , Ade, mai bine te-ai calma, iar de stat cumpărăți o casă " , " Să mă calmez, tu glumesti cumva, tocmai m-au dat afară, iar idea cu casa este bună " , " Eu nu glumesc, pentru că în caz de nu ai observat afară este furtună din cauza ta " , " Am și uitat că am puterea de a controla vremea " îi spun eu m-ai calmă " Te cred, tu uiti mereu lucruri " , " Ba nu uit, iar de controlat vremea o pot controla doar în orasul în care sunt " , " Păi poți controla vremea și în Brazilia pentru că acolo te-ai născut și ai o legatură puternică cu ea și o poti controla și în locul unde te afli adica în Coreea de Sud " , " Adică în haita mea acuma este furtună " , " Da " , " Am gasit " , Ce ai gasit " , " Unde o să stau " , " Unde " , " La marginea pădurii este o casă de vânzare, am gasit-o pe un afiș era lipit de un copac " , Perfect, te rog cupără casa " , " Bine, acuma trebuie să sun proprietarul vorbim mai tarziu Raia " , " Bine " .
După ce îmi termin conversatia cu lupul meu sun la proprietarul care are casa de vânzare.

**** C.T. ****

Eu: Alo !!

Ea: Da !!

Eu: Am găsit anunțul cu casa de vânzare și doresc să o cumpăr !!

Ea: Bine, îti trimit adresa și te aștept la casă !!!

Eu: Bine, vă multumesc !!

Ea: Cu plăcere !!

*** C.T.Î ***

Am rezolvat cu casa acuma îmi trebuie adresa să mă duc la viitoarea mea casă.

** peste o oră **

Mă aflu în taxi mă îndrept spre marginea padurii.

Domn: Am ajuns !! mă anunta el

Eu: Mulțumesc, poftim !!

Îi platesc, apoi mă dau jos să îmi i-au bagajele, iar urmatoarea destinatie căsuța mea.
Merg prin pădure cu valizele dupa mine, e așa greu să le car printr-o carare de pietre și pământ casa trebuia să fie pe la marginea pădurii, dar m-am înșelat este un pic mai departe, iar taxi-ul nu putea merge mai departe, merg ce mai merg, iar un miros de vârcolaci îmi apare, după miros sunt șapte pentru că au mirosuri diferite toți " Raia " , " Da " , Să știi că te-am iubit în caz de pățesc ceva " , " Și eu te iubesc Ade, dar nu fi o lașă esti Luna Supremă ai uitat ?? " , " Nu " , " Și atunci, fi tare " , " Ai dreptate" .
Merg mai departe acuma mirosul fiind mai puternic, iar în departare sunt șapte băieți care se uită ciudat mine, și cred că stiu și de ce, miros a om și nu sunt nici coreeană, se apropie de mine acuma fiind mai aproape și îi vad mai bine, mmmm mi se par cunoscuți, gata știu sunt băieti din trupa mea preferată BTS , nu știam că sunt și ei vârcolaci, oare toate trupele din Coreea sunt vârcolaci.
Se apropie de mine, iar V îmi spune:

V: Bună !!

Eu: Bună !!

V: Ce faci aici te-ai pierdut ?!

Eu: Nu m-am pierdut, este o casă de vânzare și vreau să o cumpăr !!

Jin: Aici, în pădure ?!?

Eu: Da, e liniște nu îmi plac zgomotele din oraș !!

Jimin : Și nouă ne place liniștea de aceea ne-am cumpărat o casă, este în direcția aceea la 8 km depărtare !! îmi spune el în timp ce îmi arată directia

Eu: Bine, îmi puteți spune unde este casa aceasta ?!! îi spun eu în timp ce îi arât afișul

V: Sigur, este la 1 km depărtare în direcția casei noastre !! îmi spune el, iar mi-a îmi pică fața m-ai am de mers 1 km cu bagajele astea, cred că o să mor .

Eu: Bine, mulțumesc !! îi spun eu în timp ce dau să plec spre casa dar cineva mă oprește.

Jungkook: Stai !!

Eu: Da !!

Jungkook: Nu am făcut cunoștintă, eu sunt Jeon Jungkook, iar ei sunt Jin, Jimin Tae sau V, J-hope, R.M și Suga !! mi prezinți degeaba eu îi stiu pe toți invlusiv pe tine îmi spun eu în gând abținundu-mă să nu râd.

Eu: Încântată, eu sunt Ad...stai nu le pot spune numele meu adevărat trebuie să îmi schimb și numele.....Aminta !! le spun eu repede

Toți: Încântati !!îmi spun ei la unison

Eu: Eu ar trebuii să plec !! le spun în timp ce încerc să îmi car valizele, dar norocul meu , una din valize s-a întepenit între pietre, făcându-mă să cad, iar eu m-am enervat din nou.

Eu: Să-mi bag p*** în faliza asta nenorocită, mă f*** pe ea de valiză, o arunc cât colo !! spun eu în timp ce mă ridic de jos apoi dau cu picioru în valiză, DOAMNE valiza asta are pietre în ea, mă vait eu în gând, mă uit la băieți, iar ei râd cu lacrimi, mare greșeală, m-au enervat și mai tare, iar pe cer totul este negru, tunetele se aud puternic, iar vântul bate cu putere, mă uit din nou la ei, iar acuma nu mai râd, dar în schimb sunt speriați...

Hey am venit cu un capitol nou sper să vă placă.

Destinul Lunei SupremeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum