Ari: Am aflat de curând că părinți mei, nu sunt cei naturali, ci adoptivi !!Eu: Știam eu !!
Ari: Ce știai ?!?
Eu: Nimic, continuă !!
Ari: Ok, deci !!
Eu: Fără deci !!
Ari: Aoleu !!
Eu: Zii !!
Ari: Acu 5 zile, părinți mei au avut un accident, iar la spital pe patu de moarte mi-au spus că sunt adoptată, au vrut să îmi mai spună ceva, dar au murit, iar prima transformare am avut-o la 8 ani, părinți adoptivi erau și ei vârcolaci !!
Eu: Mie de ce nu mi-ai spus până acuma că ești vârcolac !!
Ari: Părinți mi-au interzis să spun cuiva ce sunt cu adevărat !!
Eu: Dar totuși, erai prietena mea cea mai bună noi ne spuneam tot !!
Ari: Știu, dar nu am putut, scuze Ade !!
Eu: Nu îmi mai spune Ade, numele meu acuma este Aminta !!
Ari: Ok !!
Jimin: Ariana, mergi și tu cu noi în club mâine seară !!
Ari: Nu știu dacă e o idee bună alcoolu... !!
Jimin: Ne face mai agresivi, știm, de asta ieșim pe ascuns pentru că nu ne lasă R.M. !!
Ari: Nu știu ce să zic !!
V: Zici da și gata !!
Eu: Hai Ari !! mă plâng eu la ea
Ari: Bine !!
Eu: Yess !! spun eu deodată bucuroasă sărind de pe scaunDupa ce i-am explicat planu pentru mâine, am condus-o în camera de oaspeți și am lăsat-o să se odihnească, iar eu m-am dus în camera mea și am început să mă gândesc la toate persoanele pe care le știu și să îmi amintes mirosi lor, deoarece sunt sigură că am mai simțit mirosu ăsta în Brazilia.
Adolfo pov
Eu: Nu reușesc să aflu ce se întâmplă cu Mark !! le spun eu în timp ce mă trântesc pe canapeaLiam: Te dai bătut !?!
Eu: Nu !!
Eiran: Atunci !!
Eu: E imposibil să aflu ce se întâmplă cu el, de ce nu are nici măcar un strop de durere, am mers la toți bătrâni pe care îi știu și nu am aflat nimic, am mers la vrăjitori să îi întreb ce se întâmplă cu Mark sau măcar o vrajă să îi facă să vadă ce se petrece cu el, dar nici ei nu știu, apoi am mers la zâne, demoni, hibrizi, pitici, îngeri, mai aveam un pic și mă duceam și la vânători !!
Liam: Ești nebun, cum să te duci la vânători !?!
Eu: Am să înebunesc, dacă nu îmi dă cineva un răspuns !! le spun eu
Eiran: Adolfo încearca să gândești, Mark nu are dureri, iar Adelais e moartă, iar cand era vie nici atunci nu avea dureri, crezi că....nu știu...poate nu e mortă !!
Îmi spune el, iar eu mă gândesc serios la cuvintele pe care mi le-a spus.
Eu: Crezi că nu e moartă ?!?
Eiran: Eu doar am bănuit, adica e imposibil să nu ai dureri după ce îți moare sufletul pereche, iar el susține că nu are nimic, deci ar trebuii să ne gândim și la varianta asta !!
Eu: Dar corpu ei zăcea pe jos într-o baltă de sânge și mai era și corpu băiatului !!
Liam: Dar Sebastian nici el nu mai e, de la moartea lu Adelais nu am mai auzit de el, credeți că are vreo legătură ?!?
Oare Ade trăiește, dar corpu ei era pe jos, iar inima ei, era mai bine dacă nu se întâmplă nimic cu Ade, eram așa fericiți toți la masă prima zi când ne-am întâlnit cu ea după atâția ani, iar tata a început să îi spună despre profeție, apoi puteri, stai ...puteri...puteri..puteri.....
holograme.Eu: PUTERI !! am strigat deodată, speriindu-i pe Liam și Eiran care stăteau lângă mine.
Liam: Ce puteri visezi ?
Eu: Ade avea puteri, controla vremea, schimbarea înfățișării, simțurile de vârcolac poate să și le ascundă, și mai erau hologramele, poate să le facă adevărate, dar dupa o săptămână dispar !! le spun eu repede
Liam: Trebuie să mergem la cimitiru haitei !!
Eiran: Ce am discutat acuma, nu trebuie să mai afle nimeni, dacă este adevarat și Adelais trăiește sigur s-a întâmplat ceva cu ea, de și-a înscenat moartea, sau a obligat-o cineva !!
Eu: Am înțeles acuma să mergem la cimitir că mor de curiozitate să văd dacă Ade trăiește !!
Liam: Haideți !!
Apoi am plecat apre cimitir...
CITEȘTI
Destinul Lunei Supreme
WerewolfAdelais o fata de 17 ani afla că este adoptata, parinti ei adoptivi o părăsesc dar afla ceva ce viata ei o să se schimbe dar nu pentru mult timp pentru că îsi paraseste parinti adevarati și sufletul pereche.......