Uncle

142 14 2
                                    

Kali ni author nak cerita pasal uncle author pula. Author suka panggil uncle author ni Uncle G. Uncle G ni merupakan uncle termuda kat keluarga sebelah mama author. The youngest and naughty son lah. Author admit Uncle G ni sorang yang happy-go-lucky punya orang, nakal dan suka sakat orang. Dan dia seorang yang playboy [😱 durjana sungguh].

Nak dijadikan cerita, Uncle G ni kerja kat Kota Kinabalu. Kerja sebagai Security Guard kat Shopping² Mall. Uncle G ni ramai peminat terutamanya ladies sebab muka hensem [cey cey 😂😂]. Dia selalu change girlfiend tiap bulan. Girlfriend pun fuhh!! Cantik cam model.

Satu hari tu, Uncle G tiba² takde rasa selera nak makan. Kalau dulu badan dia sedang² je, tapi sekarang dah kurus macam tak cukup makan. Tiap hari juga dia asyik batuk² berpanjangan sampai berdarah. Pernah juga dia ke hospital namun tiada sebarang penyakit dikesan.

Disebabkan risau nenek author menyuruh Uncle G untuk berhenti kerja dan balik kampung. Terkejut bukan kepalang author dan seluruh keluarga author melihat keadaan Uncle G yang bagai mayat hidup. Author macam tak kenal siapa Uncle G masa tu. Nenek author pun apalagi, dibawanya Uncle G berubat mengikut cara tradisional.

Rupanya Uncle G dah terkena buatan orang. Tapi, author tak terkejut pun sebab author rasa author tahu kenapa. Uncle G seorang yang bermulut puaka. Asyik nak menyembur je kerja nya. Dah tu, asyik bertukar awek pula tu. Pastu, selalu cari hal dengan orang lain. Author rasa, mungkin ada orang tak puas hati dengan Uncle G jadi dihantarnya syaitan untuk membalas dendam.

Sampai sekarang, Uncle G masih dalam proses perubatan. Dia dah jadi makin kurus tapi mulutnya masih juga nak menyembur orang. Hisy.. Tak tau lah ape nak jadi dengan Uncle G tu 😓😓


See you in the next ghost story!!
👻👻👻

Cerita Seram Dari AuthorWhere stories live. Discover now