Baca tajuk je author tahu ramai yang dah alami benda ni. Jadi, macam dah biasa kan baca pasal dihempap ni?? Author bukan apa, cuma author rasa macam..... Ish.. Korang baca jelah yee.. 👻👻
Sebenarnya, kali pertama author dihempap sekitar 2015 gitu lah. Masa author baru setahun belajar tidur sensorang. Dah jadi sumandak (anak dara )kan?? 😂😂😂. So, author pinjam bilik abang author yang dah lama berhabuk.
Kali pertama author dihempap, fuhh!! Seksa!! 😥😥😥 rasa macam ada orang nak bunuh je. Author cuba gerak² kan badan tapi tak dapat gak. Last sekali author pasrah. Dah author rasa ajal author dah sampai, so author pun redha je lah. Dalam beberapa saat, author rasa macam ada satu wap panas keluar dari badan author dan seterusnya badan author dah boleh gerak balik.
Dua hari lepas tu, author kena balik. Macam biasa, takleh nak bernafas, kaku dan dalam fikiran hanya fikir pasal kematian 😒😒.
Yang author pelik, kenapa setiap minggu author kena hempap? Berkala pula tu. Pernah juga straight 3 hari author kena hempap. Pernah juga author rasa taknak tidur sebab takut kena hempap lagi.
Baru semalam author kena balik. Masa tu author tertidur lebih kurang jam 3:00 pagi. Sibuk main Youtube you all 😉😉. Author rasa macam author diperhatikan je so author pun bukak lampu meja lepas tu tidur. But, author kena hempap juga.
Selalunya okey je tapi entah kenapa malam tadi tetap kena hempap. Author ambik jalan terakhir, pasang lagu kuat². Ini merupakan cadangan dari classmate author. Thanks yee 😙
Lepas author pasang lagu, tenang je rasa lepas tu. Author pun tertidur sampai kesudah 😐😐.
Tak seram kan? Tapi, author rasa benda tu memang sengaja nak cari pasal. Author pernah juga tengking² dalam hati masa dihempap tu. Yalah, siapa tak mengamuk kalau dah berpuluh kali dihempap kan?
Btw, author rasa author akan dihempap lagi malam ni. Sebab masa author tulis cerita ni, mata author asyik tertumpu kat jendala je.....
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱