Penanggal

169 12 5
                                    

Sebelum korang mula baca, korang tentu dah baca chapter pasal Uncle G kan?  Cerita ni pasal Uncle G. Sebelum dia sakit lah.

Dulu, fenomena Final Fantasy dan Naruto memang sensasi. Sampaikan Uncle G simpan rambut panjang² semata² nak rambut sama macam karakter dalam Final Fantasy. Jadi, kalau tengok dari jauh, nampak macam perempuan. Tambah² badan Uncle G yang kecik molek je.

So, nak dijadikan cerita, bilik Uncle G masa tu tiada cermin. Cuma bertutupkan langsir je. Jendela pun fuhh!! Besar gila!!  Kalau pencuri masuk pun senang je.

Jendela Uncle G menghala ke sebuah rumah lama yang ditinggalkan. Lepas tu ada pokok nangka yang saaaangat besar kat sebelah rumah tu.

Author pun tak berapa pasti apa yang Uncle G buat malam tu. Tapi keesokan harinya, semua family author dikejutkan dengan cerita penanggal masuk bilik Uncle G. Author pun masuk dalam bilik Uncle G dan duhh!! Banyak tirisan darah mengelilingi tilam Uncle G. Bau darah tu pun, fuhh!! Mengancam 😂.

Author ternampak titisan darah tu dari jendela Uncle G yang terbuka luas tu. Author pun ikut titisan darah tu dari mana tapi mama author tak benarkan author ikut titisan darah tu.

Dari situ, author dah dapat pengajaran. Jangan biarkan jendela terbuka luas. Author rasa, penanggal tu fikir Uncle G tu perempuan sebab rambut dia panjang. 😂😂 kesian penanggal tu 😂😂 entah penanggal tu dapat sedut darah Uncle G ke tak. 😁

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

Cerita Seram Dari AuthorWhere stories live. Discover now