(Şarkıyı okurken dinleyebilirsiniz)
Sınıfa doğru ilerliyodumki birisi hızlıca omuzuma çarptı.
" Yavaş olsana be hayvan!"
Arkasına döndü." Daha yolda yürümesini bilmiyorsun be" diyip ukala ukala konuştu. Sabır çekip sınıfa girip sıraya oturdum. Duygu bendeki siniri fark edip yanıma geldi
" Yağmurum noldu niye böylesin?"
" Hayvanın birtanesi omuzuma çarptı. Bide ukala ukala konuştu işte. Hayvan, hödük, odun"
" Boşver gitsin Yağmurum. Bak sana ne aldım" diyip hırkasının cebinden browni çikolatayı çıkardı.
" Ya çok ama çok teşekkür ederim
Duygum"
Bu kız beni benden iyi tanıyordu. Canım kankam benim." Sınıfa yeni birisi gelmiş"
" Kimmiş peki?"
" Ben de bilmiyorum kuzum"
" Kimse kim boşver. İlk ders neydi?"
" Rehberlik"
" Tamam o zaman ben uyurum"
" Hocanın izin vereceğini pek sanmıyorum" diyip güldü.
" Olsun ben uyumanın bir yolunu bulurum" dedim.
O sırada hoca sınıfa girdi.
" Herkes yerine otursun. Bu arada sınıfa yeni bir arkadaşınız geldi" dedi ve kapıya doğru dönüp
" Miraç oğlum gelebilirsin" dedi.
Bir anda ' yok artık ' dedim. Duygu'da arkasına dönüp ' noldu ' dedi." Bu sabah bana çarpan antilop kılıklı çocuk"
Duygu ' o neydi kanka'bakışı atıp önüne döndü.
" Miraç sen Yağmurun yanına otur. Yağmur kızım sende cam kenarına geç"
" Ama hocam ben böyle iyiydim. Ne güzel en arkada tek başımaydım"
" İtiraz istemiyorum Yağmur. Miraç hadi otur sende"
Miraç sıraya oturunca ofladım.
" Meraklı değilim senin yanında oturmaya"
" Haspam sanki ben sana çok meraklıyım antilop kılıklı"
" Ne dedin sen!?"
" Gençler sessiz olun. Az kaldı zaten zilin çalmasına. Ne konuşacaksanız o zaman. Şimdi sessiz oluyoruz Yağmur" bana bakarak demişti bunları. O sırada zil çalmıştı zaten. Miraç'a baktığımdaysa başını sıraya koymuş uyuyordu. Antilop kılıklı işte nolcak.
Duygu arkasına döndü
" Kanka ders ne?"
" Matematik"
" Test çözücez yani" dedi Aleyna.
" Aynen öyle"
Tabi matematik hocamız yine zil çalmadan sınıfa geldi. Biz yerlerimize oturmadan hoca testleri dağıtmaya başladı.
Duygu ve Aleyna yan yana oturuyorlardı. Duygu Aleyna'ya bakıp:
" Anladın mı?" dedi
" Hayır"
" Çocuklar soruları çözmeniz için 15 dakikanız var"
" Ama hocam sizde ahiret sorusu sormuşsunuz" dedim
" Yağmur çok konuşmada sorulara dön kızım"
" Hocam ben ilk soruyu yaptım"
" Tamam Hüsna kalkta soruyu çöz kızım. Yağmur sende dikkatlice arkadaşını izle"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" SİYAH "
Novela JuvenilHerkes onu rengarenk gökkuşağı sanıyordu ama o sadece SİYAH'tan ibaretti. Belki de yanındaki arkadaşları sayesinde gökkuşağı gibi etrafına renk saçıyordu. *** " Ne kadar gökkuşağı gibi gözüksemde aslında bir SİYAH'ım...."