7. Bölüm "Gizli Numara"

48 11 36
                                    

(Not: Yukarıda ki şarkıyı dinleyip okumanızı öneririm. Bölümde de şarkının Türkçesi geçiyor. İyi okumalar ❤)

' Yağmur ben senden hoşlanıyorum'

Miraç'ın bunları demesi üzerine beni öksürük tutmuştu.

" Yağmur iyi misin?"

" Evet, evet iyiyim"

" Kızarmışsın. İyi misin?"

" İyiyim"

Acele ile çantamı aldım ve ayağa kalktım.

" Nereye?"

" Şeyy benim gitmem lazım. Görüşürüz."

Arkama bakmadan kafeden çıktım. Bugün ikinci bir şok yetti de arttı bile, hızlı adımlar ile yürüyerek eve doğru gitmeye başladım. Eve geldiğimde zile bastım ve kapıya vurmaya başladım.

" Hadi açın şu kapıyı Allah aşkına ya!"

Kapı açıldığında karşımda Alev vardı. Ağzına fırının küreğiyle vurduğumun burda ne işi vardı? Gitmesi gerekmiyor muydu? Aklımdaki düşüncelerden kurtularak Alev'i kenara ittim ve içeriye geçtim. Salona geçtiğimde bizimkiler oturmuş sohbet ediyorlardı. Arkalarına dönüp bana baktılar.

" Yağmur ne oldu? Erkenden geldin eve, iyimisin?" dedi Hüsna.

" İyiyim birşey yok". O sırada Alev yüzünü asmış salona gelmişti sıfatsız şey. Ege hemen ayağa kalktı.

" Alev ne oldu? Yüzün asık birşey mi oldu?"

" Yağmur kapıdan girerken beni itti de sırtımı duvara çarptım biraz acıdı sırtım"

Ege sinirle dönüp bana baktı.

" Yağmur senin Alev ile derdin ne? Kız geldiğinden beri ters davranıyorsun?"

Sinirlenmicem... Sakinim...

Alev onu sakinleştirmek istercesine koluna dokundu.

" Ege sakin ol lütfen. Bağırmana gerek yok" alttan alttan da gülüyordu kıs kıs sevimsiz şey.

" Alev sen karışma. Kimse sana böyle davranamaz"

Sakin olucam... Sakin olucam... Sakin ol-...

Yüksek sesle konuşmaya başladım.

" Madem bu çok sevdiğin Alev'e böyle davranılmasını istemiyordun getirmeseydin o zaman. Sana getir diyen mi oldu?"

Alev ağlamaya başladı pis yalancı.

" Ege ben ne yaptım şimdi?"

Aaa sen ne yapıcan canım? Hiçbir şey yapmadın zaten dimi?

" Sakin ol canım. Yağmur konuştuğun laflara dikkat et. Bir daha uyarmicam!"

Atalay ayağa kalktı.

" Ege kızın üstüne gitme daha sakin konuşabilirsiniz". Canım kardeşim konuş be

Bizimkilere döndüm.

" Gençler siz oturun ben odama gidiyorum."

" İyi misin? Birşey yok değil mi?" dedi Duygu.

" İyiyim, sadece biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var hepsi bu kadar. Siz oturun, acıkırsanız da haber verin birşeyler yaparım"

" Biz hallederiz kuzum sen çık odana dinlen"

Alev ve Ege'ye ters bakış atıp odama çıktım. Üzerimi değiştirip elimi yüzümü yıkadım, telefonumu elime aldım ve yatağa uzandım. Bir süre telefonda oyun oynadım. Sıkılınca kulaklığımı taktım ve bu aralar dinlediğim şarkıyı açtım. Tam şarkının en güzel yerine gelmiştim ki telefonuma bildirim sesi geldi. Kesin bizimkilerden biri mesaj atmıştır. Telefonu açtım ve WhatsApp'a baktım, bizimkilerden gelmemişti mesaj başka bir numaradan dı. Merakıma yenik düşüp mesaja baktım.

" SİYAH "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin