feest

234 4 0
                                    

Vanuit valerie:
ik loop naar het huis van brook om te helpen alles klaarzetten voor het feest. brook doet sinds gister echt anders. maarja het zal wel.
om 5 uur zijn we klaar ik loop naar huis fris me op en ga terug. brook is nu 18 er zijn al veel mensen ik ga opzoek naar hem.
ineens word ik vastgepakt  het is mikey ik groet hem hij zegt dan: brook is nu al aangeschoten jij bent de enige die nog niet mag drinken kan je op hem letten dit is z'n eerst keer met drank."
ik knik en vraag:"waar is hij ?" mikey antwoord:" in de keuken"
ik loop naar de keuken en zie brook zitten met een glas wijn voor hem. ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. gefeliciteerd brook ik geef hem z'n cadeau. hij pakt me vast.

vanuit Brooklyn:
ik pak valerie vast en kijk haar aan. dan maak ik een gebaar dat ik moet kotsen ze brengt me naar de wasbak daar spuug ik in. ze spoeld het weg en geeft me een glaasje water en een doekje voor me vieze mond. ik zorg dat ik er weer goed uitzie. ze pakt me vast en vraagd:" te veel alchol?" ik knik
uit het niks staar ik naar haar.
ik pak haar gezicht vast en zoen haar dan als ze in de zoen meegaat til ik haar op en zet haar op het aanrecht. en zoen gewoon verder. na dik een uur trekken we terug. we gaan naar de danszaal waar iedereen is. na nog een paar uur zeg ik het feest is afgelopen ! ik hou valerie bij haar middel vast als iedereen weg is blijf ik met haar ,mikey ,lisa en onze andere vrienden over we ruimen meteen alles op en maken alles schoon.

vanuit Valerie:
ik pak brook vast als we klaar zijn. ik duw hem tegen de muur en zoen hem. we zoenen lang. als we stoppen kijken de andere ons verbaasd aan.
de moeder van brook komt binnen en zegt:" valerie je moeder is langs gekomen met je logeertas en vroeg of je hier kon slapen de tas staat bij brook op de kamer." ik zeg dan: "ja is goed." brook kust ineens in me nek. evenlater zijn de andere weg. brook tilt me op en loopt naar boven als we in z'n kamer zijn duwd hij me tegen de deur die hij opslot draait. ik doe z'n witte shirt uit en zoen hem ruig. na nog lang zoenen gaan we ons klaar maken voor naar bed we slapen altijd of we een setje zijn want dat ligt gewoon lekker. als ik al in bed lig komt brook zo te zien gedoucht de kamer binnen lopen. hij zegt dan "val vind je het erg als ik in alleen me boxer slaap dat doe ik altijd namelijk." ik antwoord:" kom nou maar gewoon." brook komt naast me in z'n bed liggen en houd z'n armen al open ik ga tegen hem aan liggen. ik geef een kus op z'n zachtelippen en zeg: " slaap lekker hottie." hij zegt zacht: " slaap lekker lekkerding."hij geeft een kus in me nek en valt inslaap. ik doe het ligt uit. en val dan ook inslaap.

in love with my bestfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu