op vakantie

72 4 0
                                    


dit jaar is echt super snel gegaan. we gaan nu met de hele vriendengroep op vakantie. naar malaga (spanje)

Vanuit Brooklyn:
het is 5 uur 's morgens als de groep voor de deur staat. deze keer rijd Rye. ik en Val stoppen de koffer in de achterbak van de bus en stappen in. we groeten iedereen. ik ga zitten en hou me armen open val gaat in armen liggen en valt weer inslaap. Thara ligt in Jack's armen te slapen,
Lisa in Andy's armen en Alesha in die  van Mikey. Cindy is daarin tegen klaarwakker. Val word even wakker en zegt zacht:" brook babe ga ook slapen ik weet hoe moe je bent." ik antwoord: "je kent me te goed." ze geeft me een kusje en haald haar hand door me haar. dan gaat ze weer goed liggen en valt ze in slaap in hou haar heel goed vast en val zelf ook in slaap.

Vanuit Andy:
iedereen is als we er zijn wakker behalve Val en Brook was te verwachten we klimmen de auto uit ik maak valerie wakker. ze opent haar ogen. en zegt:" ik maak Brook wel wakker " ze draait zich om en drukt een kus op de lippen van brook die meteen wakker word. we schrieten daardoor allemaal in de lach. we gaan het vliegveld binnen chevken de koffers in en gaan door de douane heen. dan gaan we nog wat eten. en dan gaan we naar de gate.

een paar uur later :
Vanuit Brooklyn:
we zijn eindelijk geland.
dit was de eerste keer in een vliegtuig gelukkig heeft val me er  doorheen getrokken. ze geeft me een kus ik begin meteen te blozen. we gaan dan het vliegtuig uit. bij de bagage band staan we met de andere te wachten op de koffers als we de koffers hebben gaan we naar een taxi. Rye en Val spreken beide een beetje spaans. Rye legt uit waar we naartoe moeten. de man stopt al onze spullen in de taxi en zegt dat we in moeten stappen. we stappen in dan rijden we. ik hou val's hand de heletijd vast. ze vraagt dan:" schatje is er iets ?" ik zeg dan:" nee hoezo?" ze antwoord: "je hebt een beetje zweet handen." ik zeg dan: " vind het allemaal nog een beetje spannend dit is me eerste keer in spanje en het was de eerste keer in een vliegtuig." ze zegt lief:" babe ik ben bij je . het komt allemaal goed ontspan lekker." ze pakt me zonnebril uit me tas en zet die bij me op. en geeft me een kus. ik ontspan dan.

in love with my bestfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu