na een paar uur

76 4 0
                                    

Vanuit valerie:
ik app me moeder of ze onze slaap spullen wilt brengen. de andere meiden en jongens slapen in de logeerkamers. ik slaap bij brook. nou ja slaap ik lig wakker hij ligt te slapen ik hou hem goed vast en haal me hand door z'n haar. hij word wakker en zegt:" babe moet je niet slapen?" ik zeg dan:"jawel maar ik maak me zorgen om jou en me moeder komt zo wat spullen brengen." hij geeft me een kus en zegt: "maak je niet druk om mij schatje het komt goed" ik zeg zacht:"babe je bent me alles tuurlijk maak jk me zorgen om je" hij glimlacht en zegt:" babe ik zal over je waken. je bent zo lief. jij bent mijn bescherm engel. toen jij kwam ging het steeds beter met me" ik bloos dan. hij vraagt me dan:" heb je nou mijn kleren aan?" ja dat lag boven op me stapel me moeder had het in me kast gelegd en jou kleren zitten lekker" antwoord ik.
dan komt Thara met Jack binnen en ze zetten me tas neer. Andy komt binnen met een dienblad eten en drinken. de andere komen achter hem aan. we kletsen lang maar na 2 uur vjnden we toch wel echt dat brooklyn moet gaan slapen hij gaapt constant ik sta op en til hem uit bed en loop naar de badkamer zodat hij z'n tanden kan poetsen enzo en ik natuurlijk ook. daarna til ik hem weer op en leg hem weer in bed en ga bij hem liggen. ik hou me armen open. hij zegt dan: " kom je niet in mijn armen liggen ?"ik zeg dan vanacht kom jij in mijn armen liggen" hij geeft me een kusje en gaat liggen en valt in slaap de andere gaan naar de logeerkamers.

ik maak een foto met de slapende brooklyn
(via snapchat)
en zet de tekst erin:
lieve brook je was me best friend nu ben je al een tijdje  me boyfriend en ik hou super veel van je. je bent super. ik hoop dat we voor altijd samen blijven. xxx je meisje

ik sla de foto op en stuur hem naar brook zelf en naar onze andere vrienden.
dan leg ik me mobiel weg en val ik ook in slaap.

in love with my bestfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu